quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:33 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Een lang gestoofde rendang met daarbij witte Pandan rijst en sambal boontjes. Dit alles nog vergezeld van een rode wijn.
Wie de tijd neemt om te koken, eet lekker.
gewoon heel gemakkelijk macaroni met gehaktgroentetomatensausquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:07 schreef Faithy het volgende:
vanavond 'iets met gehakt'
heb nog iets van 200gram liggen
en met veel groente.. iemand nog een ideetje?de kookboeken zijn al ingepakt namelijk
Maar gelukkig is het niet zo spannend dat je geen tijd meer hebt om op fok! te melden dat je vanavond spareribs eetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:40 schreef Qwea het volgende:
vanaaf sparerib express. Ik zit in een keispannend boek, enheeft het te druk mer photoshoppen. M.a.w ; we hebben geen zin in koken
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:40 schreef Qwea het volgende:
vanaaf sparerib express. Ik zit in een keispannend boek, enheeft het te druk mer photoshoppen. M.a.w ; we hebben geen zin in koken
fotoverslag!!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:57 schreef Faithy het volgende:
moussaka gaat 't worden, misschien wel met fotoverslag
ik eet wel sloavinkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:31 schreef Muck het volgende:
Sproitjes, maar niet met een sloavink, we hebben er rundvlees bij dat al sinds het begin van de middag staat te pruttelen en aardappeltjes uit de tuin
Flauwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:19 schreef DarkElf het volgende:
ziet er lekker uit Bluezz
ik heb ook veldsla maar kan geen foto's op mijn laptop zetten dus mijn prachtige opgemaakte bord blijft prive
nou en of want misschien is de usbpoort van mijn camera kapoet...quote:
Hotribs nemen we altijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeh, lekkerWat neem je, de bbq ribs, de sweet ribs of iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |