Gelukkig, het is zo kaal zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Komt eraan !
zeker omdat het hun gast betrof die vlak voor hun deur een extra gaatje kreegquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kwam net op z'n harde schijf een compilatie tegen van de uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn. Toch best indrukwekkend om dat te horen.
Waar ik dacht het te gaan missen, mis ik het niet. Scheelt weer extra laadtijden van 30kbquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
De OP is een stuk korter zonder topiclijst
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Broekie heeft dit indrukwekkende stuk radio nu online gegooid.
De uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn
http://3fm.stimpy.nu/Loss(...)na_moord_fortuyn.mp3
Waar in de steenstraat precies?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
truste Janne..ik ga zow bankhangen....morgen ook nog koopavond en flink onderbezet
(dus niet allemaal morgen in de steenstraat in Utrecht komen winkelen)
Ik ruik een onaangekondigde meetquote:
Ach, Steenstraat, Steenweg, 't is allebei binnenstad en voor mij met de bus prima te bereikenquote:
Je moet wezen bij de oogwens , vrij vertalen naar engelsquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, Steenstraat, Steenweg, 't is allebei binnenstad en voor mij met de bus prima te bereiken
Oplossing: Real Alternativequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik hier niet eens openen geloof ik
Doe maar een keer uploaden als mp3 ofzo
dit ga ik zeker nog eens naluisterenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Broekie heeft dit indrukwekkende stuk radio nu online gegooid.
Met dank aan floris, hij heeft het gearchiveerd.
De uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn
http://3fm.stimpy.nu/Loss(...)na_moord_fortuyn.mp3
Ik raak niet snel ontdaan van radio of tv, maar dit maakt zoveel impact...
Terwijl het ook nog eens een erg gaaf interview was waarin hij (Pim) toch wel behoorlijk open was. Maar goed, ook credits richting RdW.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit ga ik zeker nog eens naluisteren
zo idioot nog steeds. Je zet de radio uit na Ruud de Wild, even later komt het journaal met de mededeling dat Fortuyn is neergeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |