die gitarist is toch behoorlijk emo hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:10 schreef marvdeparv het volgende:
idd, vuile stinkhomos
nog erger zelfsquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:13 schreef marvdeparv het volgende:
ook nog buitenlander, bah bah bah
that hurts man!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:15 schreef gers het volgende:
[..]
nog erger zelfs![]()
maar waarom geen naaktpics van de groupies
er zullen toch wel een paar 18+ zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
that hurts man!
sja, die partij waarop ik wil stemmen heeft niet genoeg handtekeningen verzameld om zich officieel verkiesbaar te mogen stellen
ik zie niet zovaak groupiesquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet ontmoet, maar als jij ze wel vindt, please let me know
Je bent 17. Als je een emo van 15 neukt ben je best strafbaar hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:51 schreef Ascendancy het volgende:
Omg, geil topic hier. Wat ben ik blij dat ik dat minderjarige volk mag neuqen zonder gezeik te krijgen
Welke kneus gaat er nou een 17 jarige aanklagen omdat ie een 15 jarige neukt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent 17. Als je een emo van 15 neukt ben je best strafbaar hoor.
17 jarige jongen kust minderjarige in Turkije en hangt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welke kneus gaat er nou een 17 jarige aanklagen omdat ie een 15 jarige neukt?
Zover gaat zelfs rouvoet niet
Ik doe het niet in Turkijequote:Op donderdag 31 juli 2008 01:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
17 jarige jongen kust minderjarige in Turkije en hangt.
Maar hier krijg je voor verkrachting 9 van de 10 keer niet eens een celstraf dus dat zal wel loslopenquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Maar ook in Nederland is het strafbaar lieverd.
nee toch? ik dacht dat laatst de belachelijke wet was ingevoerd, waarin stond dat Nederlanders van onder de 18 sex met elkaar mogen heben en Nederlanders van boven de 18 ook met elkaar, maar dat die groepen niet met elkaar mogen gaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Maar ook in Nederland is het strafbaar lieverd.
17 + 15 hebben we het hier over. En dan zit je net over de grens van 16 jaar...quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:48 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
nee toch? ik dacht dat laatst de belachelijke wet was ingevoerd, waarin stond dat Nederlanders van onder de 18 sex met elkaar mogen heben en Nederlanders van boven de 18 ook met elkaar, maar dat die groepen niet met elkaar mogen gaan
ok ok, natuurlijk niet geheel verkeerd, maar als je nou 19 bent en je hebt een vriendinnetje van 17...
Gezien het feit dat ik steeds via 1 vriend/vriendin met jullie band verbonden ben, kan ik concluderen dat jullie gewoon hebben zitten spammen. Bahquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:01 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
bestaan die? jeuj
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=282282927&media_secret=JsjU
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=286181781&media_secret=J0yC
weetje wat:
http://makebelieveband.hyves.nl
minderjarige meisjes voor jullie, promotie voor mij! lijkt me goeie deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |