Hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apple bevestigt dat iPhone stiekem naar huis belt
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
Dit kan je gewoon niet goedpraten, dus op elke mogelijke weerlegging van Apple Fanboys zal ik dan ook niet ingaan..
iPhone = Royal Sadness..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
Dit kan je gewoon niet goedpraten, dus op elke mogelijke weerlegging van Apple Fanboys zal ik dan ook niet ingaan..
iPhone = Royal Sadness..
GPS gegevens worden doorgegeven. Misschien ook wel surfgegevens? Dat Apple programma's kan deïnstalleren alleen is natuurlijk al belachelijk..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef TC03 het volgende:
Wat is privacy? Apple kan een programma deïnstalleren als het kwaadaardig blijkt te zijn. Big deal.Ze weten verder niks van je. Ik snap niet dat er mensen zijn die het boeiend vinden.
Die gegevens worden helemaal niet doorgegeven, in dat bericht staat juist dat dat NIET gebeurt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
GPS gegevens worden doorgegeven. Misschien ook wel surfgegevens? Dat Apple programma's kan deïnstalleren alleen is natuurlijk al belachelijk..
Dit valt niet te nuanceren mien jongquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef TC03 het volgende:
Wat is privacy? Apple kan een programma deïnstalleren als het kwaadaardig blijkt te zijn. Big deal.Ze weten verder niks van je. Ik snap niet dat er mensen zijn die het boeiend vinden.
Pwn pwn pwnquote:Dit kan je gewoon niet goedpraten, dus op elke mogelijke weerlegging van Apple Fanboys zal ik dan ook niet ingaan.
Normale mensen zouden het wel prettig vinden als Apple een programma deïnstalleert als dit schadelijk is voor je iPhone, lijkt mij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef slindenau het volgende:
Zomgzomgzomg, total control, fascisme, communisme, big brother.
Het zien gewoon dingen die een normaal mens NIET WIL, maar Apple gebruikers accepteren het blijkbaar zonder er ook maar 1 nanoseconde bij stil te staan.
En dat is epic fail aan Apple.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan altijd nog stampen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:08 schreef slindenau het volgende:
In de ogen van Applie schadelijk ja, want daar heb jij geen invloed op.
Ze moeten met hun flikken van je toestel afblijven, je hebt het toch gekocht
Alleen de geruchten zijn al ernstig. Wees niet verrast als de personen in je telefoonboek straks Apple reclame gaan ontvangen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die gegevens worden helemaal niet doorgegeven, in dat bericht staat juist dat dat NIET gebeurt.Heb je het bericht überhaupt wel gelezen? Apple kan programma's deïnstalleren, that's it. Leg gauw een pistool onder je kussen, je weet maar nooit!
Inderdaad, in de ogen van Apple. Zij hebben het meeste inzicht in de hardware en software van de iPhone, en hoe foute programma's hier misbruik van kunnen maken, ik niet. Dus het lijkt me logisch dat het eindoordeel voor het allerlaatste redmiddel naar Apple gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:08 schreef slindenau het volgende:
In de ogen van Applie schadelijk ja, want daar heb jij geen invloed op.
Ze moeten met hun flikken van je toestel afblijven, je hebt het toch gekocht
Als Microsoft of Google iets van je weet is het bijna een ramp, nu stelt het niks voor..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef Biogarde het volgende:
Mijn bank weet ook alles van me
Zelfs m'n werkgever en inkomen
Yeah, right.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alleen de geruchten zijn al ernstig. Wees niet verrast als de personen in je telefoonboek straks Apple reclame gaan ontvangen..
Ook dat boeit me vrij weinig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als Microsoft of Google iets van je weet is het bijna een ramp, nu stelt het niks voor..
ALU HOEDJES!!!!!!!11quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alleen de geruchten zijn al ernstig. Wees niet verrast als de personen in je telefoonboek straks Apple reclame gaan ontvangen..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Normale mensen zouden het wel prettig vinden als Apple een programma deïnstalleert als dit schadelijk is voor je iPhoneApple, lijkt mij?
Nee, als het schadelijk is voor Apple komt het sowieso niet eens in de AppStore.quote:
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, in de ogen van Apple. Zij hebben het meeste inzicht in de hardware en software van de iPhone, en hoe foute programma's hier misbruik van kunnen maken, ik niet. Dus het lijkt me logisch dat het eindoordeel voor het allerlaatste redmiddel naar Apple gaat.
En dan nog, Apple weet 0,0 van je. Niet vergelijkbaar met die indianenverhalen rondom Google.quote:
Als het schadelijk is voor je telefoon wel? Slechte zaak lijkt me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, als het schadelijk is voor Apple komt het sowieso niet eens in de AppStore.
Dat kunnen ze inderdaad doen, maar ik vertrouw Apple erop dat ze het alleen gebruiken als dat echt heel erg nodig blijkt te zijn. Ik heb geen reden om te geloven dat Apple dit zomaar zou doen omdat het hun toevallig goed uitkomt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om.
Straks komt er een leuke applicatie die jou meer macht over het toestel geeft dan Apple eigenlijk wil.
Schadelijk? Nee.
Remote verwijderd zonder toestemming, Ja.
Het gaat om het principe, ze kunnen iets wat ze eigenlijk helemaal niet zouden mogen kunnen. En dat, macht, brengt het slechtste in mensen naar boven.
Zoals ik al zei: zoiets WIL je gewoon niet.
Ja, per ongeluk misschien. Mensen maken ook foutjes. Dan kan Apple het op die manier weer terughalen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als het schadelijk is voor je telefoon wel? Slechte zaak lijkt me.
Natuurlijk wel. Want Apple komt straks met een (dure) uitbreiding voor de iPhone wat je wellicht ook voor elkaar had kunnen krijgen met wat third party software. Of er komt een nieuw type met 'extra functies' die je iPhone nu eigenlijk ook al kan. Alles draait om marketing, vooral bij Apple. Dat kun je toch niet ontkennen lijkt me..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad doen, maar ik vertrouw Apple erop dat ze het alleen gebruiken als dat echt heel erg nodig blijkt te zijn. Ik heb geen reden om te geloven dat Apple dit zomaar zou doen omdat het hun toevallig goed uitkomt.
oh nee ik heb nu zo'n spijt van m'n aankoop!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iPhone = Royal Sadness..
Nogmaals: The Truth is in Here...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Want Apple komt straks met een (dure) uitbreiding voor de iPhone wat je wellicht ook voor elkaar had kunnen krijgen met wat third party software.
Ja, doe maar. Er is vast nog een gek op marktplaats die er 500 euro voor geeft ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef dottinator het volgende:
[..]
oh nee ik heb nu zo'n spijt van m'n aankoop!!![]()
WIE WIL EEN GRATIS ZWARTE IPHONE 16GB HEBBE
Je moet je oogkleppen mooi op houden. Nu moet ik bekennen dat ik dat met google ook (nog) wel doe maar dat komt omdat er geen goed alternatief is.quote:
Wat is jouw probleem man? waarom ben je zo "aggresief" tegen de iphone?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef slindenau het volgende:
's goed, geef maar.
Heb ik weer iets om kapot te stampen.
Wat voor oogkleppen? Jij denkt echt dat Apple gratis applicaties gaat deïnstalleren, omdat zij een dure betaalde versie ervan willen introduceren? En dan heb IK oogkleppen op? OMG.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je moet je oogkleppen mooi op houden. Nu moet ik bekennen dat ik dat met google ook (nog) wel doe maar dat komt omdat er geen goed alternatief is.
Precies, dat is het in een notendop. Maar de functionaliteit die in deze prijsklasse toch wel verwacht wordt ontbreekt. Dan kun je als weldenkend mens toch beter voor een alternatief kiezen hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:21 schreef Pritt het volgende:
This topic is made out of fail.
iPhone is gewoon een toffe gimmick die chicks leuk vinden als je het hebt.
Tegenstanders zeuren om functionaliteiten die een goed denkend mens toch nooit gebruikt.
En de massa vind die tegenstanders maar zeikerds.
Slotje.
Als ik, als man, een dildo, roze nogwel, zou bezitten, dan heb jij elk recht tot lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:21 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem man? waarom ben je zo "aggresief" tegen de iphone?
Wij lachen jou toch ook niet uit om je roze dildo van de wibra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |