quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
Heb je van die leuke kleren aan, buk je een keer steekt er zo'n boxer bovenuit waar opstaat "Underwear". Ziet er niet uit ouwe..
Hoeveel mensen hebben vandaag jouw boxer gezien?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
Je draagt elke dag boxers, dan moet je toch ook kwalitatief goeie boxers hebben. Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.
Gebruik van het woord 'gewoon' in een discussie is een zwaktebod. Het betekent: "Ik kan het niet onderbouwen want ik heb niet echt argumenten".quote:Gewoon kansloos om te gaan bezuinigen op een kledingstuk waar je mannelijkheid inzit. Mijn mannelijkheid verwen ik gewoon met een goeie boxer.. Heel simpel.
Ja dat heb ik ook, kijk, daarom draag ik gewoon geen boxers. Ook geen slips of strings trouwensquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef Beauregard het volgende:
Neem het volk dat dergelijke uitspraken doet even in ogenschouw. Het is hier FOK!, he. Ventjes die hier vinden dat je moet bezuinigen op boxers hebben groot gelijk, omdat - buiten zichzelf - niemand die boxers ooit zal zien. Behalve hun moeke als ze de volgescheten exemplaren gaat wassen.
Ja TS, bekijk het vanuit het juiste perspectief.
Dus als er Björn Borg op staat ziet het er leuk uit?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.
Heb vandaag met ontbloot boven lichaam met vrienden in de tuin gezeten.. Stuk of 6 mensenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:49 schreef mgerben het volgende:
Ik volg je betoog, maar even de gewetensvraag:
[..]
Hoeveel mensen hebben vandaag jouw boxer gezien?
Volgensmij heb ik mijzelf goed onderbouwd in de OP.quote:Gebruik van het woord 'gewoon' in een discussie is een zwaktebod. Het betekent: "Ik kan het niet onderbouwen want ik heb niet echt argumenten".
Leg een boxer van 2 euro naast een Bjorn Borg..quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Dus als er Björn Borg op staat ziet het er leuk uit?
zulks noob.
Jij draagt je boxer op je hoofd? Wat is je punt!?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb vandaag met ontbloot boven lichaam met vrienden in de tuin gezeten.. Stuk of 6 mensen
[..]
Volgensmij heb ik mijzelf goed onderbouwd in de OP.
[..]
Leg een boxer van 2 euro naast een Bjorn Borg..
De meeste vrouwen dragen toch ook leuke strings ??? Waarom een man dan niet? Dat opzicht ben ik wel eens met TSquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef Rapunzeltjuh het volgende:
Wat zielig als je pas de man bent als je een dure boxer draagt
lekker belangrijk hoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef Sport_Life het volgende:
Omdat Bjorn Borg gewoon een dom merk is. De enige ventjes die je in BB ziet lopen (valt helaas op omdat ze een broek dan weer te klein kopen) zijn van die jochies van 16 die het helemaal geweldig vinden om er zo "stoer" bij te lopenPubermerk.
Hugo boss enzo is wel mooi
hugo boss is een hele verbetering tov BB ja. Net als dat ik geen Australien/Cavello of Lonsdale draag, puur omdat ik niet geassocieerd wil worden met een bepaald volk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er staat hugo boss op ipv Bjorn borg ... nou echt een hele verbetering .. ik vind ze ineens 10 keer zo mooi...
maar jij hebt dan ook een vervuild accountquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef deepart het volgende:
Wel grappig dat mensen gelijk een heel lijstje oordelen over mij als TS klaar hebben liggen als ik Bjorn Borg noem in mijn OP..
Nou BB in combinatie met "stoer met blote borst in de tuin zitten" doet me wel vermoeden dat je niet ouder bent dan 16. Misschien 17 dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef deepart het volgende:
Wel grappig dat mensen gelijk een heel lijstje oordelen over mij als TS klaar hebben liggen als ik Bjorn Borg noem in mijn OP..
Je zegt dat hugo boss mooier isquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hugo boss is een hele verbetering tov BB ja. Net als dat ik geen Australien/Cavello of Lonsdale draag, puur omdat ik niet geassocieerd wil worden met een bepaald volk.
Volgens mij ben jij een type dat van die onderbroek strings draagt die je moeder nog voor je koopt.
Het is 30 graden in de tuin.. De zon schijnt lekker. Dan trek ik lekker mijn polo uit.. En die leeftijd klopt niet helemaal..quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou BB in combinatie met "stoer met blote borst in de tuin zitten" doet me wel vermoeden dat je niet ouder bent dan 16. Misschien 17 dan.
Klopt he.
sloeber met je poloquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Het is 30 graden in de tuin.. De zon schijnt lekker. Dan trek ik lekker mijn polo uit.. En die leeftijd klopt niet helemaal..
Ja, vet raar dat je je shirt uitdoet als je midden in de zomer in je tuin zitquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou BB in combinatie met "stoer met blote borst in de tuin zitten" doet me wel vermoeden dat je niet ouder bent dan 16. Misschien 17 dan.
Klopt he.
Leeftijd van topicstarter is hoger , maar op 15 jaar blijven hangen qua niveauquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Klopt he.
Waarom dat nou weer?quote:
Nee oke, dan doen wel meer vrouwen.. maar om er nou speciaal een topic voor aan te maken..quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:19 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja, vet raar dat je je shirt uitdoet als je midden in de zomer in je tuin zit
Dat ik mijn lichaam ontbloot of over de boxers?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nee oke, dan doen wel meer mensen.. maar om er nou speciaal een topic voor aan te maken..![]()
Ik rij al auto.. Maar ik zeg niet hoe lang alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
Toen ik 5 was speelde ik al met autotjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik rij al auto.. Maar ik zeg niet hoe lang al
Tip: riem kopen. Het heet niet voor niets ondergoed.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb vandaag met ontbloot boven lichaam met vrienden in de tuin gezeten.. Stuk of 6 mensen
[..]
...
Godsamme, VMBO is echt te makkelijk geworden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:20 schreef area78 het volgende:
iedereen hier zegt dat het er niet toe doet wat voor onderbroek je hept maar jullie zijn allemaal paupers want als je wel een vriendin zou hebbe dan heb je egt wel een goeie boxer nodig want als je dan in bed duikt da ziet ze wat je aanhebt en zoals iemand al zei als je vriendin een goedkope hema tent aanheeft dan is het ook een afknapper dus ja als je een vriendin hebt en een beetje iets voor dr over hebt dan zou je gewoon een goede bjorn borg ofzow dragen in plaats van die zwerverspul en goedkoop is duurkoop zegi k altijd maar want al ddie zooi gaat nooit lang mee en merkkleding wel want dan betaal je voor kwaliteit
Een riem heb ik.. Maar niet voor om me zwembroekquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tip: riem kopen. Het heet niet voor niets ondergoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
vuile jacco,, ik zit op universiteitquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Godsamme, VMBO is echt te makkelijk geworden.
Mensen die gaan slowchattenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mensen die SARCASME niet begrijpen.
Dude, maak je geen zorgen, iedereen op Fok zit op de universiteit.quote:
Ik noem toch echt 3 merken in de OP.. Tunnel visie.. Lezen wat je wil lezen, maar dat is niet wat er staatquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:12 schreef Giem het volgende:
TS is BB geil..
Je bent er ook een die zeker zijn BB hoog op trekt zodat hij heel stoer 10cm boven je zwembroek uit komt![]()
Nee daarin heb je vast gelijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hema/V&D en al dat soort merken is slecht voor je seksleven.
Need I say more?![]()
zo'n piemel tegen je been dat vond bjorn borg ook lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:47 schreef Metal_Mart het volgende:
Prima dat je dure boxers draagt. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je zak en je lul er comfortabeler bij hangen in een Bjorn Borg.
Het zit juist prima, en meisjes vinden het over het algemeen, als je enkel nog in je boxer staat, erg sexy -mits geen bierbuik etc etc. - dus probeer het eensch.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:47 schreef Metal_Mart het volgende:
Prima dat je dure boxers draagt. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je zak en je lul er comfortabeler bij hangen in een Bjorn Borg.
oh bjurn borgt...ja dat klinkt wel erg veiligquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind mijn effen zwarte boxers zonder enig merkje of wat dan ook toch echt mooier dan die Bjorn Borg dingen... En ze zitten heerlijk.
Nou ik zag een echte man Die droeg 3 bjorn borgers over elkaar heen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:36 schreef XiChico het volgende:
Echte bazen dragen 2(x)ist. Maar dat is te high fashion voor jullie BB paupers.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
bon giorno betekend toch goeiemoggel?
Goeiemoggel op een onderbroekquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
bon giorno betekend toch goeiemoggel?
Dat dus, kanker volkquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:18 schreef JDude het volgende:
Die van de Hema zitten ook prima en als je niet persé met de jeugd hoeft mee te lopen steken ze helemaal niet boven je broek uit.
Kutklacht.
Mannelijkheid komt niet uit een merkje, maar dat blijkt uit je gedrag, je uitstraling. Zonder je te kennen weet ik dat je een puber bent. Grow up dude, serieusquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
Vaak zat hoor ik die mensen klagen over Bjorn Borg, Calvin Klein en Hugo Boss boxers. Ze zeggen dan "ik koop er wel 5 voor een 10tje op de markt".
Dat vind ik behoorlijk vreemd, je kleed je goed en stijlvol.. Maar je haalt je boxers op de markt? Je draagt elke dag boxers, dan moet je toch ook kwalitatief goeie boxers hebben. Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.
Heb je van die leuke kleren aan, buk je een keer steekt er zo'n boxer bovenuit waar opstaat "Underwear". Ziet er niet uit ouwe..
Gewoon kansloos om te gaan bezuinigen op een kledingstuk waar je mannelijkheid inzit. Mijn mannelijkheid verwen ik gewoon met een goeie boxer.. Heel simpel.
Klacht: mensen die aan de meest onnodige dingen geld uitgeven, behalven aan goeie boxers die je dagelijks draagt.
Klacht2: Mensen die "goeie boxers dragers" belachelijk maken omdat ze 20 euro voor een boxer uitgeven..
Mijn god, er zitten leestekens op je toetsenbord en die zitten er niet voor niks op!quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:20 schreef area78 het volgende:
iedereen hier zegt dat het er niet toe doet wat voor onderbroek je hept maar jullie zijn allemaal paupers want als je wel een vriendin zou hebbe dan heb je egt wel een goeie boxer nodig want als je dan in bed duikt da ziet ze wat je aanhebt en zoals iemand al zei als je vriendin een goedkope hema tent aanheeft dan is het ook een afknapper dus ja als je een vriendin hebt en een beetje iets voor dr over hebt dan zou je gewoon een goede bjorn borg ofzow dragen in plaats van die zwerverspul en goedkoop is duurkoop zegi k altijd maar want al ddie zooi gaat nooit lang mee en merkkleding wel want dan betaal je voor kwaliteit
1) boxers van 5 euro zijn kwalitatief net zo goed als die van bjurn nogwat, alleen betaal je niet die 15 euro extra voor dat logo eropquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
Vaak zat hoor ik die mensen klagen over Bjorn Borg, Calvin Klein en Hugo Boss boxers. Ze zeggen dan "ik koop er wel 5 voor een 10tje op de markt".
Dat vind ik behoorlijk vreemd, je kleed je goed en stijlvol.. Maar je haalt je boxers op de markt? Je draagt elke dag boxers, dan moet je toch ook kwalitatief goeie boxers hebben. Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.
Gewoon kansloos om te gaan bezuinigen op een kledingstuk waar je mannelijkheid inzit. Mijn mannelijkheid verwen ik gewoon met een goeie boxer.. Heel simpel.
Klacht: mensen die aan de meest onnodige dingen geld uitgeven, behalven aan goeie boxers die je dagelijks draagt.
Klacht2: Mensen die "goeie boxers dragers" belachelijk maken omdat ze 20 euro voor een boxer uitgeven..
Spullen van de zeeman zijn kwalitatief ook zo goed als andere merken maarja....quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
1) boxers van 5 euro zijn kwalitatief net zo goed als die van bjurn nogwat, alleen betaal je niet die 15 euro extra voor dat logo erop
2) boxers zitten normaliter ONDER je kleding zodat het geen klote uitmaakt wat voor een merk eropstaat
3) als je zo triest bent dat je een hoop geld uitgeeft aan 'merkondergoed" dan moet je uiteindelijk ook zo triest zijn om ze boven je broek uit te laten steken omdat anders niemand het ziet
![]()
Sowieso, mensen die waarde hechten aan merkkledinghow sad.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Spullen van de zeeman zijn kwalitatief ook zo goed als andere merken maarja....
Das ruig, patsen op een forum hoeveel geld je hebtquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:57 schreef Bleekmiddel het volgende:
en voor het geld wat ik bezit (meer dan een miljoen) koop ik mijn ondergoed nog gewoon steeds bij de hans textiel en de bristol.
Jij zit in je onderbroek in de tuin?? GATVERDAMMEquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Volgensmij heb ik mijzelf goed onderbouwd in de OP.
[..]
Leg een boxer van 2 euro naast een Bjorn Borg..
Een beetje vriendin heeft helemaal geen onderbroek aan met dit weer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De meeste vrouwen dragen toch ook leuke strings ??? Waarom een man dan niet? Dat opzicht ben ik wel eens met TS![]()
Als mijn vriendin aan komt zetten met een grote witte Hema onderbroek dan kan ze het vergeten!.
Je draagt dus alleen merkkleding om het merk en niet om de kwaliteit?quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:45 schreef piekartz87 het volgende:
merkboxers
why? je laat je ondergoed toch niet zien?
ikdraag verder wel merkkleding maar mn boxers kan me niet zoveel schelen eigenlijk,
ik spendeer liever mijn geld aan nuttige dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |