Het is 30 graden in de tuin.. De zon schijnt lekker. Dan trek ik lekker mijn polo uit.. En die leeftijd klopt niet helemaal..quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou BB in combinatie met "stoer met blote borst in de tuin zitten" doet me wel vermoeden dat je niet ouder bent dan 16. Misschien 17 dan.
Klopt he.
sloeber met je poloquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Het is 30 graden in de tuin.. De zon schijnt lekker. Dan trek ik lekker mijn polo uit.. En die leeftijd klopt niet helemaal..
Ja, vet raar dat je je shirt uitdoet als je midden in de zomer in je tuin zitquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou BB in combinatie met "stoer met blote borst in de tuin zitten" doet me wel vermoeden dat je niet ouder bent dan 16. Misschien 17 dan.
Klopt he.
Leeftijd van topicstarter is hoger , maar op 15 jaar blijven hangen qua niveauquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Klopt he.
Waarom dat nou weer?quote:
Nee oke, dan doen wel meer vrouwen.. maar om er nou speciaal een topic voor aan te maken..quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:19 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja, vet raar dat je je shirt uitdoet als je midden in de zomer in je tuin zit
Dat ik mijn lichaam ontbloot of over de boxers?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nee oke, dan doen wel meer mensen.. maar om er nou speciaal een topic voor aan te maken..![]()
Ik rij al auto.. Maar ik zeg niet hoe lang alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
Toen ik 5 was speelde ik al met autotjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik rij al auto.. Maar ik zeg niet hoe lang al
Tip: riem kopen. Het heet niet voor niets ondergoed.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb vandaag met ontbloot boven lichaam met vrienden in de tuin gezeten.. Stuk of 6 mensen
[..]
...
Godsamme, VMBO is echt te makkelijk geworden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:20 schreef area78 het volgende:
iedereen hier zegt dat het er niet toe doet wat voor onderbroek je hept maar jullie zijn allemaal paupers want als je wel een vriendin zou hebbe dan heb je egt wel een goeie boxer nodig want als je dan in bed duikt da ziet ze wat je aanhebt en zoals iemand al zei als je vriendin een goedkope hema tent aanheeft dan is het ook een afknapper dus ja als je een vriendin hebt en een beetje iets voor dr over hebt dan zou je gewoon een goede bjorn borg ofzow dragen in plaats van die zwerverspul en goedkoop is duurkoop zegi k altijd maar want al ddie zooi gaat nooit lang mee en merkkleding wel want dan betaal je voor kwaliteit
Een riem heb ik.. Maar niet voor om me zwembroekquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tip: riem kopen. Het heet niet voor niets ondergoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
vuile jacco,, ik zit op universiteitquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Godsamme, VMBO is echt te makkelijk geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |