Helaas is je sms niet aangekomen. Stuur er a.u.b. nog een voor de zekerheid. Je weet maar nooit.quote:
Ja, dat ook natuurlijk... komt er meteen zo in dikgedrukte rode letters heel groot in beeld:quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit in de spamfilter op nr 1
"We noteren het"quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"Bedankt voor je SMS, we zullen kijken wat we voor je kunnen doen!"'? ;-).
Bedankt voor je SMSje! Bel ons niet, wij bellen jou ook niet!quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Helaas is je sms niet aangekomen. Stuur er a.u.b. nog een voor de zekerheid. Je weet maar nooit.
*ka-chingggg*
Strak plan! Heb met 'n paar vriendinnen het plan om te gaan zwemmen zaterdag maar mocht het weer niet optimaal zijn dan zoeken we een uitvlucht. Nou bij dezen, uitvlucht: Wall-E.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wacht met kijken....zaterdag naar de bios!!!
Die is in ieder geval vrij Veenstra Veenstra en recentquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee-hallekiedee-hallo! Bedankt voor je gloedje-spik-fonkelnieuwe SMS!
Dat is de tekst nu slimmerikquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
"Bedankt voor je smsje! Volgende keer bij jou!"
Grapjurkquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
"Bedankt voor je smsje! Volgende keer bij jou!"
Nou, suggesties genoeg inmiddels lijkt mij zoquote:
En bij Annemic: "Haaaahaaaai!"quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die is in ieder geval vrij Veenstra Veenstra en recent
Ik vind deze ook wel heel erg leuk trouwensquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee-hallekiedee-hallo! Bedankt voor je gloedje-spik-fonkelnieuwe SMS!
Moest beter lezen inderdaad:quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Hoewel ik nu wel begin te twijfelen of ik iets heb omgedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |