True, maar de vorige keren kreeg ik de ontvangstbevestiging pas op het moment dat Michiel al iemand aan het terugbellen was. Nu kreeg ik hem vrijwel direct, dus had ik nog een kans gemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer voor je dat meestal niet de eerste sms-er wint, maar degene die door het magische selectiesysteem van Maricha uit de sms-box gehaald wordt.
Bij AV hebben ze toch alleen de kaartjes?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef WebHawkjuh het volgende:Weer niet gewonnen. Dat terwijl ik 2x per dag mee doe
(AV en MM)
drukte.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar ligt het aan wanneer je de bevestigingssms krijgt? Heeft bij mij weleens een kwartier geduurd ofzo..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoor je dat kloppen aan de deur?
Dat ben ik!
Misschien mag ik in oktober meedoen, deze ronde workshop niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol vorige topic 101 posts in 22 minuten
Voornamelijk aan hoe druk het is bij de ontvangende server. Als er dus enorm veel smsjes binnen komen kan het even duren voordat deze verwerkt zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar ligt het aan wanneer je de bevestigingssms krijgt? Heeft bij mij weleens een kwartier geduurd ofzo..
Juist. Is automatisch bericht toch? Zal de pc t wel druk hebben gehad..quote:
Volgens mij zijn er 's ochtends ook WALL-E goodies. daarnaast geven ze daar ook een Abba gold box weg, en daar kan ik iemand gigantisch mee blijmaken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij AV hebben ze toch alleen de kaartjes?
Daar gaat het mij dus juist net niet om, 'k vind het helemaal niet erg om voor goede films te betalen. De goodies daarentegen lijken me erg leuk.
"Hou eens op met smsen"quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
Over de automatische reply gesproken, wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe tekst?
Weer een Pixar meester stukje , gelukkig behouden ze nog wat vrijheden onder de vleugels van Disneyquote:
Workshop?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien mag ik in oktober meedoen, deze ronde workshop niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien mag ik in oktober meedoen, deze ronde workshop niet.
Je bent nu dus vrij blut?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Daarnaast ben ik waarschijnlijk vrij blut in de tijd dat WALL-E in de bios zal draaien
"Ik heb een SMSje gestuurd"quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
Over de automatische reply gesproken, wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe tekst?
Dát dan weer wel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], ach het is zo oktober zullen we denken.
Volgens mij is dit de gewone album- (en dan neem ik ook aan single-) versie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is dit een edit van U2 , dacht dat origineel anders klonk ?
Ik heb dat eens gehad!!quote:
Suggesties?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
Net echt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het goed is zit er eind oktober een dak op mijn nieuwe huis, zal aan je denken dan
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb dat eens gehad!!
Ik sms'te in die tijd best vaak naar Weekend DNA. Op een avond sms'te ik weer, krijg ik een mail van Tjitse: "Get a FUCKING LIFE, in plaats van ons te zitten sms'en!!"![]()
Dude... maak een fucking show in plaats van mij te mailen...
Hihihihi
Dan heb je dat dak zeker niet met Belgen Bellen gewonnen, want dan duurt het wel erg lang dat je je prijzen ontvangt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het goed is zit er eind oktober een dak op mijn nieuwe huis, zal aan je denken dan
Ik wacht met kijken....zaterdag naar de bios!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weer een Pixar meester stukje , gelukkig behouden ze nog wat vrijheden onder de vleugels van Disney
Van die keer dat we bankgasten waren. Soms mailen we nog wel eensquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar euh, hoe heeft hij jouw email adres?
Bedankt voor je *poing* SMS. Het SMS team bestaande uit maricha zal hem tot op de bodem analyseren en indien nodig contact opnemen!quote:
Zit in de spamfilter op nr 1quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar euh, hoe heeft hij jouw email adres?
Ik heb tijdens Weekend DnA al eens uitgebreid zitten mailen met Tjibbe over een woord dat ik verkeerd gespeld had in mn request-mail. Volgens mij is hij alleen daarmee toen al een half uur bezig geweestquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb dat eens gehad!!
Ik sms'te in die tijd best vaak naar Weekend DNA. Op een avond sms'te ik weer, krijg ik een mail van Tjitse: "Get a FUCKING LIFE, in plaats van ons te zitten sms'en!!"![]()
Dude... maak een fucking show in plaats van mij te mailen...
Hihihihi
* WebHawkjuh moet weer opzoek naar een nieuw toetsenbordquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan heb je dat dak zeker niet met Belgen Bellen gewonnen, want dan duurt het wel erg lang dat je je prijzen ontvangt.
Slim plan, ik wacht toch wel op de dvd, krijgt hij mooi plekje naast de andere Pixar/Disney dvdsquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wacht met kijken....zaterdag naar de bios!!!
Helaas is je sms niet aangekomen. Stuur er a.u.b. nog een voor de zekerheid. Je weet maar nooit.quote:
Ja, dat ook natuurlijk... komt er meteen zo in dikgedrukte rode letters heel groot in beeld:quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit in de spamfilter op nr 1
"We noteren het"quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"Bedankt voor je SMS, we zullen kijken wat we voor je kunnen doen!"'? ;-).
Bedankt voor je SMSje! Bel ons niet, wij bellen jou ook niet!quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Helaas is je sms niet aangekomen. Stuur er a.u.b. nog een voor de zekerheid. Je weet maar nooit.
*ka-chingggg*
Strak plan! Heb met 'n paar vriendinnen het plan om te gaan zwemmen zaterdag maar mocht het weer niet optimaal zijn dan zoeken we een uitvlucht. Nou bij dezen, uitvlucht: Wall-E.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wacht met kijken....zaterdag naar de bios!!!
Die is in ieder geval vrij Veenstra Veenstra en recentquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee-hallekiedee-hallo! Bedankt voor je gloedje-spik-fonkelnieuwe SMS!
Dat is de tekst nu slimmerikquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
"Bedankt voor je smsje! Volgende keer bij jou!"
Grapjurkquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
"Bedankt voor je smsje! Volgende keer bij jou!"
Nou, suggesties genoeg inmiddels lijkt mij zoquote:
En bij Annemic: "Haaaahaaaai!"quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die is in ieder geval vrij Veenstra Veenstra en recent
Ik vind deze ook wel heel erg leuk trouwensquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee-hallekiedee-hallo! Bedankt voor je gloedje-spik-fonkelnieuwe SMS!
Moest beter lezen inderdaad:quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Hoewel ik nu wel begin te twijfelen of ik iets heb omgedraaid
Nee hoor, 't is nu "bij ons" en in jouw versie "bij jou". 't is dus wel een nieuwe tekst, maar ik hoopte toch op iets echt nieuwsquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Hoewel ik nu wel begin te twijfelen of ik iets heb omgedraaid
WIj willen fotos zienquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Michiel, heb je inmiddels al een geschikte kast voor je CD's gevonden?
* WebHawkjuh is ook op zoek naar een rek of kast voor cd's aangezien de huidige inloopkast te klein begint te worden
groeten ringtonekingquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:45 schreef Cee het volgende:
Of een leuk schrikbarend sms'je als
"Je account is geactiveerd! Het bedrag zal maandelijks van je rekening worden afgeschreven. Om je account op te heffen, sms [bericht niet compleet]
Allerbeste nummer van betreffende damequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Nelly F - Try
(ik vind het echt een mooi nummer:)
Haar concert vorig jaar was echtquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nelly's trage nummers zijn zo![]()
Haar uptempo nummers zijn
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:45 schreef Cee het volgende:
Of een leuk schrikbarend sms'je als
"Je account is geactiveerd! Het bedrag zal maandelijks van je rekening worden afgeschreven. Om je account op te heffen, sms [bericht niet compleet]
quote:Marc63 - "Bedankt voor je smsje! Volgende keer bij jou!"
Cee - "Helaas is je sms niet aangekomen. Stuur er a.u.b. nog een voor de zekerheid. Je weet maar nooit."
Cee - "Je account is geactiveerd! Het bedrag zal maandelijks van je rekening worden afgeschreven. Om je account op te heffen, sms" [bericht niet compleet]
Sirolf - "Hee-hallekiedee-hallo! Bedankt voor je gloedje-spik-fonkelnieuwe SMS!"
On_Air - "Bel ons niet, wij bellen jou!"
On_Air - "Hou eens op met smsen"
WebHawkjuh - "Bedankt voor je SMSje! Bel ons niet, wij bellen jou ook niet!"
WebHawkjuh - "Bedankt voor je *poing* SMS. Het SMS team bestaande uit maricha zal hem tot op de bodem analyseren en indien nodig contact opnemen!"
Feivel1 - "Bedankt voor je SMS, we zullen kijken wat we voor je kunnen doen!"
Waarom luisteren als je 3fmfan hebt die het voor je onthoudquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik moet eens luisteren naar titels van nummers en van artiesten... gek genoeg registreer ik dat gewoon niet!
Omdat ik dus noooit dat soort dingen onthoud. Popquizzes enzo zijn ook niet voor mij weggelegd. Als ik de nummers mag zingen, lukt t wel, maar dat mag dan weer nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom luisteren als je 3fmfan hebt die het voor je onthoud
Op zich vrij essentiële informatie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik moet eens luisteren naar titels van nummers en van artiesten... gek genoeg registreer ik dat gewoon niet!
Sorry, maar ik blijf deze opmerkingen echt geweldig vindenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:52 schreef Cee het volgende:
Is Sophie Ellis Bextor?
Dingen registreren ook.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op zich vrij essentiële informatie.
Ik onthoud de meesten wel, al ontgaat mij er ook wel eens iets.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Omdat ik dus noooit dat soort dingen onthoud. Popquizzes enzo zijn ook niet voor mij weggelegd. Als ik de nummers mag zingen, lukt t wel, maar dat mag dan weer niet
Heey, Sophie Ellis Bextor! Murder on the Dancefloor! Die ken ik dan weer wel
Afhankelijk van of je de weg terug kan vinden?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
half uurtje of 45 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |