Madelieve ik wens je heel veel sterkte voor de komende dagen, jullie krijgen je portie wel zeg!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Madelieve het volgende:
Zooo ging 11.15 de deur uit voor de APK bij de verloskundige en ben net pas weer thuis..
Helaas niet door de APK gekomen vandaagBloeddruk en alles was ok en ze ging nog even voelen aan de buik, verhaal was vorige week dat ze lag ingedaald dus ik verwachtte geen verrassingen maar ze kon het hoofdje helemaal niet meer vinden... Ze hebben daar sinds kort zelf een echo-apparaat en daarop was gelijk te zien dat dochterlief in een stuit ligt oftewel koppie naar boven... Ze is echt niet gedraaid de afgelopen week dus wat die mutsen van verloskundigen al wekenlang aanzien voor een hoofdje was dus haar kont en andersom
.
Het bizarre is: ik heb vanaf het begin al het gevoel gehad dat het een stuit ging worden. Op de pretecho met 27 weken lag ze ook met haar hoofd naar boven en ik had ook het gevoel dat ze niet draaide maar telkens hetzelfde lag. Was ook zeer verbaasd toen ze een week of 6 geleden zeiden dat het hoofdje naar beneden lag. Nu blijkt dus inderdaad dat ze gewoon al tijden in dezelfde positie ligt..
Gelijk doorgestuurd naar het AMC (zou gvd de eerste dag zijn dat ik niet naar het AMC hoefde en nu zat ik er weer), ook daar uitgebreide echo gehad en CTG gemaakt van de baby. Ze hebben nog even een halve poging tot draaien ondernomen maar het was na een minuut al duidelijk dat dat niet ging lukken.....
Een natuurlijke bevalling bij een stuitligging vind ik echt geen optie dus ik heb dus nu sowieso voor een keizersnee gekozen en dan gaat ergens volgende week gebeuren, ik hoor straks of morgen de datum. Eerder hebben ze geen tijd, terwijl ik a.s. maandag al ben uitgerekend... De kans dat de bevalling voor die geplande keizersnee begint is dus wel aanwezig maar dan moet ik gewoon direct naar het ziekenhuis en is de keizersnee uiteraard eerder.
O ja, ik ben zelf ook in een stuit geboren en dan moet ik nu nog steeds horen van mijn moeder hoe vreselijk die bevalling was- in die tijd deden ze niet zo snel aan keizersnedes.
Ondertussen gaat het met mijn lief niet zo goed, is alleen maar aan het overgeven en aan de diarree dus dat zijn geen goede signalen. Morgenochtend moet hij dialyseren en ik geloof dat ik zijn rugzakje maar alvast meeneem want het zou me niet verbazen als ze hem weer opnemen . Hoe hij er nu aan toe is, kan hij sowieso niet voor zichzelf zorgen als ik in het ziekenhuis lig, zal straks zijn ouders maar eens bellen of die indien nodig direct kunnen inspringen...
*noted*quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de laatste tijd hier niet veel van me laten horen, zal dat wat meer doen denk ik.
Maar met de pas-bevallen verhalen en melden dat kind is geboren, hoe hij/zij heet en of het een jongetje/meisje is, ik weet dat het hele topic dan om nieuws zit te springen, maar ik kan alvast aankondigen dat jullie geduld moeten hebben.
Op ons bellijstje staan namelijk een groot aantal FOK!kers (Isabeau, wiets, maok, loudgirl en Kleiduif), waarvan we willen dat ze het nieuws van ons horen, en niet het hier op FOK! lezen (evenals de dan kersverse ooms. tantes en grootouders, die ook weten dat we hier rondhangen).
Dus jullie zullen op nieuws moeten wachten totdat we iedereen hebben kunnen bereiken. Dat dat alvast bekend is
Wacht maar, straks komen de foto's van mij met kindquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:19 schreef Lois het volgende:
Oke het is nog steeds heel erg vreemd en leuk om Tara hier te zien posten
(even vorige deel gaat bijlezen)
Als ons FOK! leven en irl leven niet zo verwikkeld was was dat ook geen probleem geweest. Maar het aantal FOK!kers op ons bellijstje zegt al genoeg dacht ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:42 schreef YPPY het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd Tex.
Dat scheelt al veel zenuwen Tara, als de weeen hier niet staan. Soms weet je gewoon dat het 'klaar' moet zijn inmiddels en dan hoor je maar niks. Misschien dat het komt omdat ik jullie irl ken, maar dan lijkt het wachten me nog erger. Je gaat je zo snel enge dingen voorstellen. Maar van de andere kant kan ik het me goed voorstellen dat je het eerst irl bekend wilt maken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |