abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2008 @ 20:13:28 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60451416
Zwangerschap en geboorte deel 392

De aanstaande papa's en mama's :

01 augustus 2008: Buiwkie (meisje)
04 augustus 2008: Madelieve (meisje)
07 augustus 2008: Kaar (jongen)
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
07 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
30 september 2008: Leana (tweeling)
04 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
27 oktober 2008: geppie & poepoog (meisje)
28 oktober 2008: CrazyMoon
1 november 2008: Jepali
21 november 2008: Owlet (meisje)
23 november 2008: Igraine (meisje)
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
1 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
22 december 2008: DJMO
24 december 2008: Dakota
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez

2009
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
11 januari 2009: Diaan en Peaceman
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
26 januari 2009: Jelief
26 januari 2009: Jore
28 januari 2009: Fruppel
05 februari 2009: Twarres (papa)
12 februari 2009: h2h2
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: ik80
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

En toen gooide ik het vorige deel dicht, dat had ik niet verwacht

[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 04-08-2008 01:17:57 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_60451551
Madelieve wat een rotsituatie zeg!
En lekker handig dat de vk het niet goed heeft gevoeld waardoor je nu op t einde nog erachter moet komen dat de kleine in een stuit ligt (bij mij voelde ze t ook niet goed, als ik t zelf niet had aangegeven waren ze er ook vanuit gegaan dat ze met het hoofdje naar beneden lag)

Ik hoop in elk geval dat je niet te erg opziet tegen de keizersnede en dat de kleine geduld heeft tot de geplandde datum.
En natuurlijk dat je vriend snel weer wat opknapt!!
  Jubileum moderator woensdag 30 juli 2008 @ 20:19:19 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60451563
Oke het is nog steeds heel erg vreemd en leuk om Tara hier te zien posten
(even vorige deel gaat bijlezen)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:19:58 #4
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_60451578
Madelieve wat een gedoe zeg. Eerst een onverwachte stuit en ook nog je zieke vriend.
De keizersnede valt echt reuze meer, maar ik begrijp je zorge. En hey, stuitkindjes zijn toch het leukst.

Heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes, de keizersnede en de gezondheid van je partner!
  Jubileum moderator woensdag 30 juli 2008 @ 20:22:56 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60451648
Even de laatste belangrijke posts:
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef Madelieve het volgende:
Zooo ging 11.15 de deur uit voor de APK bij de verloskundige en ben net pas weer thuis..

Helaas niet door de APK gekomen vandaag Bloeddruk en alles was ok en ze ging nog even voelen aan de buik, verhaal was vorige week dat ze lag ingedaald dus ik verwachtte geen verrassingen maar ze kon het hoofdje helemaal niet meer vinden... Ze hebben daar sinds kort zelf een echo-apparaat en daarop was gelijk te zien dat dochterlief in een stuit ligt oftewel koppie naar boven... Ze is echt niet gedraaid de afgelopen week dus wat die mutsen van verloskundigen al wekenlang aanzien voor een hoofdje was dus haar kont en andersom .

Het bizarre is: ik heb vanaf het begin al het gevoel gehad dat het een stuit ging worden. Op de pretecho met 27 weken lag ze ook met haar hoofd naar boven en ik had ook het gevoel dat ze niet draaide maar telkens hetzelfde lag. Was ook zeer verbaasd toen ze een week of 6 geleden zeiden dat het hoofdje naar beneden lag. Nu blijkt dus inderdaad dat ze gewoon al tijden in dezelfde positie ligt..

Gelijk doorgestuurd naar het AMC (zou gvd de eerste dag zijn dat ik niet naar het AMC hoefde en nu zat ik er weer ), ook daar uitgebreide echo gehad en CTG gemaakt van de baby. Ze hebben nog even een halve poging tot draaien ondernomen maar het was na een minuut al duidelijk dat dat niet ging lukken.....

Een natuurlijke bevalling bij een stuitligging vind ik echt geen optie dus ik heb dus nu sowieso voor een keizersnee gekozen en dan gaat ergens volgende week gebeuren, ik hoor straks of morgen de datum. Eerder hebben ze geen tijd, terwijl ik a.s. maandag al ben uitgerekend... De kans dat de bevalling voor die geplande keizersnee begint is dus wel aanwezig maar dan moet ik gewoon direct naar het ziekenhuis en is de keizersnee uiteraard eerder.

O ja, ik ben zelf ook in een stuit geboren en dan moet ik nu nog steeds horen van mijn moeder hoe vreselijk die bevalling was - in die tijd deden ze niet zo snel aan keizersnedes.

Ondertussen gaat het met mijn lief niet zo goed, is alleen maar aan het overgeven en aan de diarree dus dat zijn geen goede signalen. Morgenochtend moet hij dialyseren en ik geloof dat ik zijn rugzakje maar alvast meeneem want het zou me niet verbazen als ze hem weer opnemen . Hoe hij er nu aan toe is, kan hij sowieso niet voor zichzelf zorgen als ik in het ziekenhuis lig, zal straks zijn ouders maar eens bellen of die indien nodig direct kunnen inspringen...
Madelieve ik wens je heel veel sterkte voor de komende dagen, jullie krijgen je portie wel zeg!
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de laatste tijd hier niet veel van me laten horen, zal dat wat meer doen denk ik.
Maar met de pas-bevallen verhalen en melden dat kind is geboren, hoe hij/zij heet en of het een jongetje/meisje is, ik weet dat het hele topic dan om nieuws zit te springen, maar ik kan alvast aankondigen dat jullie geduld moeten hebben.

Op ons bellijstje staan namelijk een groot aantal FOK!kers (Isabeau, wiets, maok, loudgirl en Kleiduif), waarvan we willen dat ze het nieuws van ons horen, en niet het hier op FOK! lezen (evenals de dan kersverse ooms. tantes en grootouders, die ook weten dat we hier rondhangen).
Dus jullie zullen op nieuws moeten wachten totdat we iedereen hebben kunnen bereiken. Dat dat alvast bekend is
*noted*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2008 @ 20:25:13 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60451712
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:19 schreef Lois het volgende:
Oke het is nog steeds heel erg vreemd en leuk om Tara hier te zien posten
(even vorige deel gaat bijlezen)
Wacht maar, straks komen de foto's van mij met kind
Van die typische papa-foto's enzo
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:27:46 #7
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60451792
Jeetje, Madelieve, wat een verhaal!
(Nog een mazzel dat ze er nu achter komen en niet dat er tijdens de bevalling bij 10 cm ontsluiting ineens een voet uitsteekt... maar daar koop je nu weinig voor.)

iig een dikke voor jou en je vriend
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60451852
Dank weer allemaal voor jullie lieve woorden .

Ik zie niet op tegen de keizersnee, sterker nog, zag heel erg op tegen de bevalling en heb de hele zwangerschap geroepen "doe mij maar een stuit en een keizersnee" en ik heb ook de hele tijd (totdat ze dus 6 weken geleden zeiden dat ze goed lag) het idee gehad dat het een stuit ging worden!
Daarom vind ik het ook zo bizar dat het gewoon zo is, schijnt toch maar in 3% van de gevallen zo te zijn dus de kans is niet zo heel groot..

O ja, en ik besef heus wel dat het echt een operatie is, het is echt niet zo dat ik er zo licht over denk hoor (voordat ik reacties krijg van mensen die een keizersnee hebben gehad en nu denken dat ik het een eitje vind ..)
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:34:53 #9
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60451992
Och Madelieve, wat rottig zeg! Absoluut geen begerenswaardige situatie waar je je in bevindt, pfoeh!
Sterkte ermee!

Janena, gefeliciteerd met Sewdou!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60452102
Madelieve, tjonge zeg... wat een pech toch weer voor jullie. Ik hoopte echt dat je man een beetje op zou knappen. Waarom hebben ze je man eigenlijk toch al naar huis laten gaan als hij echt nog zo beroerd was?

Een keizersnee voor jou dus... spannend, hoor! Mijn moeder denkt ook dat de kleine bij ons straks met een keizersnee geboren wordt; ik ben niet zo groot en mijn broer & ik zijn allebei met een keizersnee geboren. Om heel eerlijk te zijn, zou ik dat ook niet erg vinden... een 'natuurlijke' bevalling, lijkt me echt wel heel heftig (waarmee ik ook niet wil zeggen inderdaad dat een keizersnee me een eitje lijkt... helemaal niet!).

Maar hou je taai in elk geval...!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_60452248
Madelieve, het zit echt niet mee zeg Ik wens je heel veel sterkte met alles!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:08:40 #12
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60452722
Madelieve wat een tegenvallers allemaal zeg Veel sterkte voor jou en je lief!
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:12:31 #13
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60452797
Wat schrikken Madelieve, je hebt ook geen geluk zeg.

Tara, als het nu een tijdje duurt he? Kunnen we dan wel een seintje krijgen dat het iig goed gaat? Verder niks hoor, maar dat het goed is. Ik vind dat zo erg om dan dagen te moeten wachten. Of ik ga Isa wel 3 keer per dag bellen en lastig vallen natuurlijk. Dat wachten terwijl je weet dat iemand (die je best wel kent) aan het bevallen is, dat is zo erg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60452847
Tara hoort bij Freecell right?

(Of andersom? )

*Edit, ja dus..

Tara, Ik wacht in spanning af dan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:15:15 #15
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60452859
Een vers topic, laat ik me dan ook maar eens *officieel* komen melden hier
Ik ben 19 maart uitgerekend, en ben nu dus ongeveer 7 weken zwanger Ik voel me nog hartstikke goed, wel een beetje moeier dan normaal. De eerste 3 weken heb ik ontzettend veel honger gehad en alles gegeten wat los en vast zat sinds een paar dagen is dat helemaal over en begint er iets wat op misselijkheid lijkt voor in de plaats te komen.

Janena nog gefeliciteerd met je zoon

Madelieve wat een tegenslagen steeds zeg Ik hoop echt dat het snel beter zal gaan met je vriend weer, en dat de baby nog eventjes blijft zitten. Heel veel sterkte.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60452878
Tex!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2008 @ 21:40:05 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60453449
Je bent uitgerekend op mijn verjaardag Tex

En Yppy, ik zal het in het comitee gooien. Alhoewel wij gaan aankondigingen van weeen etc. wilden doen hier.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:42:23 #18
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60453500
Nogmaals gefeliciteerd Tex.

Dat scheelt al veel zenuwen Tara, als de weeen hier niet staan. Soms weet je gewoon dat het 'klaar' moet zijn inmiddels en dan hoor je maar niks. Misschien dat het komt omdat ik jullie irl ken, maar dan lijkt het wachten me nog erger. Je gaat je zo snel enge dingen voorstellen. Maar van de andere kant kan ik het me goed voorstellen dat je het eerst irl bekend wilt maken natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_60453601
tex
pi_60453842
ff tvp hoor....
Blijf altijd geboeid meelezen en vooral meeleven.
Iedereen sterkte die het nodig heeft
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:06:11 #21
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60454076
Madelieve, wat een pech allemaal weer. Heel veel sterkte voor jou en je man.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2008 @ 22:08:12 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60454132
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:42 schreef YPPY het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd Tex.

Dat scheelt al veel zenuwen Tara, als de weeen hier niet staan. Soms weet je gewoon dat het 'klaar' moet zijn inmiddels en dan hoor je maar niks. Misschien dat het komt omdat ik jullie irl ken, maar dan lijkt het wachten me nog erger. Je gaat je zo snel enge dingen voorstellen. Maar van de andere kant kan ik het me goed voorstellen dat je het eerst irl bekend wilt maken natuurlijk.
Als ons FOK! leven en irl leven niet zo verwikkeld was was dat ook geen probleem geweest. Maar het aantal FOK!kers op ons bellijstje zegt al genoeg dacht ik
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:26:42 #23
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60454544
Maar hoe gaat het met jou? Als gewend aan het idee dat je papa gaat worden?
*OUD heilige*
pi_60454643
*uit lurkstand*

Texelonia! Het gerammel hoeft dus niet meer?! Gefeliciteerd!!!!
Back in business.
pi_60454680
Hullo
Gefeliciteerd Texelonia!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')