abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60891125
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:59 schreef dgbw het volgende:
Ik heb het over de normale meubel scharnieren, en die van de badkamer meubels...
dat ze voor keukens betere kwaliteit gebruiken is logisch

maar er zit dus een te groot verschil in .. jij werkt bij IKEA, kaart het AUB aan.. wij + familie hebben een stuk of 8 IKEA kasten staan (afgelopen/dit jaar gekocht) en alle deuren hangen scheef (of het hangt 'net aan' recht), hoe goed je het ook probeerd.. het is gewoon te slechte kwaliteit.
De bekende Ikea frustratie als het niet helemaal gaat zoals je wilt

Jij hebt toch een klacht? Dus ik zou zeggen: " Gooi al die frustratie er even uit bij de klantenservice of via de mailservice! Kan enorm opluchten!"
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_60891211
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Jij hebt toch een klacht? Dus ik zou zeggen: " Gooi al die frustratie er even uit bij de klantenservice of via de mailservice! Kan enorm opluchten!"
Ach als je al niet kan quoten, dan wordt een kastje van ikea helemaal moeilijk natuurlijk..
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:22:05 #203
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60895149
@poepoog: jij word er idd niet minder kansloos op, donder is op..
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik heb daar nooit last van.. die pakketjes van IKEA zet ik vrijwel altijd moeiteloos in elkaar.

Maar jammer genoeg zijn die integral scharnieren (met kleine openingshoek) B kwaliteit........

pi_60896355
Sowieso zijn de meeste* meubels van IKEA troep. Ik vind IKEA prima voor klein spul, als je goedkoop wat borden nodig hebt, of een toiletborstel ofzo. Ik zou er echter niet snel meer meubels kopen. Waarom zou je betalen om andermans afval in je huis op te slaan?

* over mijn enige IKEA-meubel, mijn eetkamertafel, ben ik nog altijd tevreden, maar die is al een tijd uit het assortiment - van het huidige assortiment meubels word ik niet erg vrolijk
pi_60898076
Ik heb sinds 2 jaar de volgende afzuigkap: LUFTIG HOO A00 S

Deze staat op lucht circulatie, alleen lijkt als of er vet uit het (zwarte) binnenwerk komt.
Is er een manier om dit goed te reinigen?
De 2 rooster die er onderhangen zijn haast niet schoon te krijgen aangezien de van binnen uit vrij snel vies worden.

Zijn deze 2 roosters ook apart te verkrijgen?
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:21:30 #206
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60901835
De nieuwe catalogus is binnen!
Of ben ik een van de laatste?

Anyway, gisteren voor de 5e keer onze Ikea keuken verbouwd, en dat kan toch maar mooi allemaal wel lekker
En wij snappen het nu ook bijna
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:03:55 #207
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60902683
Had hem vorige week al op de mat liggen
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:08:19 #208
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60902764
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef dgbw het volgende:
Had hem vorige week al op de mat liggen
En ik maar denken dat ik één van de eersten was
pi_60904860
Ik heb hem nog niet eens gekregen terwijl mijn buren die overigens geen Familylid zijn hem al in huis hebben!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:11:36 #210
97745 Thorical
finding a way
pi_60905027
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Cyan het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gekregen terwijl mijn buren die overigens geen Familylid zijn hem al in huis hebben!
Wij horen ook bij de familie en hebben ook nog niets binnen. (A'dam , Zeeburg)
pi_60905972
Ook hier is ie nog niet binnen, gelukkig heb ik mijn XL versie, alleen die is wel een beetje zwaar :/
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:09:56 #212
331 Merel
Be here now.
pi_60907674
Heeft Ikea die Malm bedtafels nog die je over je bed heen kan rollen? Of niet meer? Kan ze niet vinden op de website Als ze niet meer in het assortiment zitten, weet iemand dan de afmetingen? Dan weet ik of het nut heeft om een oproepje op marktplaats te zetten oid
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60907714
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:09 schreef Merel het volgende:
Heeft Ikea die Malm bedtafels nog die je over je bed heen kan rollen? Of niet meer? Kan ze niet vinden op de website Als ze niet meer in het assortiment zitten, weet iemand dan de afmetingen? Dan weet ik of het nut heeft om een oproepje op marktplaats te zetten oid
Anders zelf maken, is niet heel veel voor nodig en je kan hem op juiste hoogte maken
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:12:21 #214
331 Merel
Be here now.
pi_60907736
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:

Anders zelf maken, is niet heel veel voor nodig en je kan hem op juiste hoogte maken
Maar ik ben lui
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60907831
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:12 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar ik ben lui
Niets veranderd in de loop der jaren

Welke kleur hout zoek je.
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:21:07 #216
331 Merel
Be here now.
pi_60907941
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:

Niets veranderd in de loop der jaren

Welke kleur hout zoek je.
Noujaaaaa Ik zou gewoon niet weten hoe ik zoiets stevig in elkaar kan zetten. En dan wil ik er gewoon ook niet zoveel geld aan kwijt zijn, dus daarom leek marktplaats me wel een handige optie. Maar dan moet ik wel weten of het qua afmetingen überhaupt wel geschikt is. En dan maakt de kleur me geen bal uit
pi_60908252
De MALM bedtafel is er alleen nog voor (bed)maat 90 cm, en dan alleen in de kleur rood.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:46:16 #218
331 Merel
Be here now.
pi_60908561
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef Allan24 het volgende:
De MALM bedtafel is er alleen nog voor (bed)maat 90 cm, en dan alleen in de kleur rood.
Wat een stom idee van de Ikea-meneer/mevrouw die dat bedacht heeft!

Kun je je misschien herinneren wat de afmetingen van de 2-persoonsbedtafel waren? Er staat er eentje op marktplaats, die is sowieso te ver weg voor mij, maar er staan ook geen afmetingen bij dus nu weet ik nog niks.
pi_60909032
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:46 schreef Merel het volgende:

[..]

Wat een stom idee van de Ikea-meneer/mevrouw die dat bedacht heeft!

Kun je je misschien herinneren wat de afmetingen van de 2-persoonsbedtafel waren? Er staat er eentje op marktplaats, die is sowieso te ver weg voor mij, maar er staan ook geen afmetingen bij dus nu weet ik nog niks.
Volgens mij waren er die in meerdere maten, ik meen me te herinneren 191 breed voor een bed van 180 (dus 11 cm breder dan de matrasmaat, maar de framebreedte is natuurlijk het belangrijkst).
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:08:44 #220
331 Merel
Be here now.
pi_60909165
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef Allan24 het volgende:

Volgens mij waren er die in meerdere maten, ik meen me te herinneren 191 breed voor een bed van 180 (dus 11 cm breder dan de matrasmaat, maar de framebreedte is natuurlijk het belangrijkst).
Hm OK, dat biedt perspectieven. Ik heb een knus bed van 140 breed (frame is net zo breed als 't matras), kijken of ik daar iets voor kan vinden. Bedankt voor de info!
pi_60910155
Stomme vraag, is de ikea catalogus ook als PDF te downloaden?
pi_60910316
http://ikeaeu.ecweb.is/09/mnl/ via de knop het meeste rechts kan je hem opslaan!
pi_60910640
Gaaf! Bedankt! Is handig voor op de ebook reader die binnenkort komt.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:22:40 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_60952503
quote:
Aangereden verkeersregelaar Ikea overleden

AMSTERDAM - De 54-jarige verkeersregelaar die zondag bij Ikea in Amsterdam zwaargewond raakte door een aanrijding, is in het ziekenhuis overleden. Dat maakte een woordvoerster van het woonwarenhuis dinsdag bekend.

Een 25-jarige automobilist reed de man aan op het parkeerdek. De politie sluit niet uit dat de verkeersregelaar opzettelijk is aangereden. De bestuurder van de betrokken auto is aangehouden en als verdachte gehoord. Hij is inmiddels weer vrijgelaten.
De man was niet in dienst van Ikea zelf, maar bij het door de winkel ingehuurde bedrijf Traffic Support.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:33:51 #225
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60952863
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:08 schreef Merel het volgende:

[..]

Hm OK, dat biedt perspectieven. Ik heb een knus bed van 140 breed (frame is net zo breed als 't matras), kijken of ik daar iets voor kan vinden. Bedankt voor de info!
oh wat errug...
wij hadden zo'n ding en dat ligt nu buiten in de regen te wachten tot we naar het stort rijden
pokkeding trouwens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')