Ja... Dat was eigenlijk helemaal niet meer ter sprakequote:
Dus je gaat 1 dag minder dan mij.. En je gaat daarna naar Australië. Een soort verlengde semi-vakantie..quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan nog. Ik ga 2 weekenden en 8 dagen...
\bootje staat er allene in met z'n afstudeerstage enzo, geen verhalen over relaties enzoquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
Het verhaal over bootje staat volgens mij in de OP.
Niet?! Ik moet nog steeds gered worden hoor!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja... Dat was eigenlijk helemaal niet meer ter sprake
Dinges is niet goed genoeg meer?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?! Ik moet nog steeds gered worden hoor!!!
dinges is niet eens gebruikt nogquote:
niet in de op toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef Yesse het volgende:
Stage SC #172 Niet te houden! << verhaal bootje
Ja, die van de OPquote:
achja kan gebeuren..quote:
huh?quote:
Die staat in de OP. Als "Beste stagetopic ooit"quote:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
\bootje staat er allene in met z'n afstudeerstage enzo, geen verhalen over relaties enzo
Kloptquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die staat in de OP. Als "Beste stagetopic ooit"
In het kort dat Bootje zn sexleven op 't forum had gegooid en zn vriendin vond dat niet zo prettig.
Te begrijpen maar als je dat niet doet lijkt me niks aan de hand.
ow. Ik had nog niet geteldquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus je gaat 1 dag minder dan mij.. En je gaat daarna naar Australië. Een soort verlengde semi-vakantie..
Ik ben begonnen met nalezen, maar de samenvatting hierboven van Yesse is voldoendequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:37 schreef Cuegirllie het volgende:
aah in dat hele topic dus.. niet gewoon in de OP van dat topic .. het lichtje begint te branden
hopelijk
ja dat vermoeden heb ik ondertussen ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met nalezen, maar de samenvatting hierboven van Yesse is voldoende
Nouja, het ging mij met die betreffende post meer om het feit dat het zo september is...quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow. Ik had nog niet geteld
Oke. Je hebt gelijk. Ik zal in mn hoekje kruipen en niet meer zeuren
Mij hoor je toch ook niet zeggen dat er wat mis mee isquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
Maar verhaal van Bootje is denk ik een verhaal op zich. Ik snap echt niet wat er mis is met het feit dat Bart en ik beide in dit topic posten. Alsof dat betekent dat we 24 uur per dag bezig zijn met het topic en niet met elkaar...
Sowieso. Als je iets niet zo leuk/handig/goed vind zeg het dan. Maar om nu mij en Bart als voorbeeld te noemen vind ik een beetje respectloos. Aangezien je niet weet of je voorbeeld kloppend is met je geschetste beeld.
Agree!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mij hoor je toch ook niet zeggen dat er wat mis mee isHet is een feit dat jullie beide in de sc posten, dus als jip zegt, cue en piles op fok, kan ik refereren (?) aan jou en nog wel 10 tallen andere fokkers
doe lekker wat jullie zelf willen, i don't mind
quote:
Ik kan natuurlijk niet een mailtje tikken en op Fok! iets postenquote:
af en toe pauze nemen van het mailtjequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet een mailtje tikken en op Fok! iets posten
Haha, zou kunnen jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
af en toe pauze nemen van het mailtje
Nicequote:
Ja even gauw wat naar binnen proppen over 37 minuten weer werkenquote:
Een 64 urige werkweekquote:
Das best veelquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een 64 urige werkweek
Wat een leven
Ach ik rij ook af en toe op een heftruckquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
en na 40 uur is dat trekkeijde nog steeds leuk?
Nog één volle week, en één halve en dan naar Frequencyquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog één volle week, en één halve en dan naar Frequency
Ik betaal alles in één keer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
Geen IBG D_A? Of heb je veels te dure opleiding uitgezocht?
Hahaquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Weten jullie, ik heb vanavond lekker een grote bak vanilleijs, vond dat ik dat wel verdiende na 3 mislukte dates
Ook lekker..quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee ik ben niet van die luxe.. wel hertog ijs
Hetzelfde als een aardbeienijsje maar dan met perensmaak. Duhquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat heb ik mij al vaker afgevraagd, wtf is een perenijsje?
Niet? en het was nog wel zo leuk/spannendquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, hoi
Geen zin om terug te lezen vandaag
Wat dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet? en het was nog wel zo leuk/spannend
Teveel om een samenvatting te gevenquote:
Niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat dan?
Enige waar ik voorbij gescrolled ben is dat jij en Yesse weer eens botsten, maar dat valt niet eens meer op
Ik wijs ook geen schuldige aan (als die er al isquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?![]()
volgens mij ben ik heel lief geweest
Ik voel me dan ook schuldig hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wijs ook geen schuldige aan (als die er al is), zo politiek correct ben ik dan wel weer
tnxquote:
Juist dat is er éénquote:
eetzequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist dat is er éénAardbeienversie is ook erg lekker btw
Eten
Dan liever een bak ijsquote:
Ook lekker hoor, maar dan moet ik weer naar de supermarktquote:
Niet liegenquote:
Nu welquote:
Ik ben erquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar als jij nu eens de volgende meet regelt
Ik wilde hier op reageren, maar ik sla even overquote:
Hoe romantischquote:
Niet zo happenquote:
Waarom doet me dit weer aan Friends denkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Weten jullie, ik heb vanavond lekker een grote bak vanilleijs, vond dat ik dat wel verdiende na 3 mislukte dates
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:29 schreef Piles het volgende:
Toch nog maar even teruggelezen
En bedankt Cue![]()
![]()
Ze wou geen datum gevenquote:Ik ben er
Wanneer?
En opnieuw een afwijzingquote:Ik wilde hier op reageren, maar ik sla even over
Beetje wel hequote:Hoe romantisch![]()
We zijn gewoon harstikke jaloersquote:Niet zo happen
Jij hebt tenminste iemand
Geen idee, zovaak kijk ik geen friendsquote:Waarom doet me dit weer aan Friends denken![]()
Waar ze inmiddels op low-fat overgeschakeld zijn omdat het anders teveel werd. Alleen Chandler kreeg echt ijs omdat het zo ernstig was
volgens mij heb ik alles wel gezien wat ik ooit gedownlaod heb, dus heb weinig te kiezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind alle drie ook niks hoor, maar dat komt er
Niet nog wat leuks op DVD? Waar hou je van?
Ik had je toch niet afgewezen?quote:
"Ik kan nooooitquote:
Nee, zo bedoelde ik het helemaal nietquote:En opnieuw een afwijzing![]()
Tuurlijkquote:Beetje wel he
quote:We zijn gewoon harstikke jaloers
Ik kan elke uitspraak linken aan iets uit Friendsquote:Geen idee, zovaak kijk ik geen friends
Je bent gewoon bang voor me!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik had je toch niet afgewezen?
Dat zou ik nooit durven
Dat gaat wel een beetje ver, Pilesquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
Ik kan elke uitspraak linken aan iets uit Friends![]()
Echt nietquote:
Nou goed, bijna elke uitspraakquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gaat wel een beetje ver, Piles
Ze wil ons gewoon niet ontmoeten!quote:
Heel stiekem vast welquote:Nee, zo bedoelde ik het helemaal niet
Dat wordt meetenquote:Tuurlijk![]()
Niet overdrijven hequote:![]()
I know, wel grappig om te kunnenquote:Ik kan elke uitspraak linken aan iets uit Friends![]()
Weet je dat wel zeker?quote:
Dat weet ik helaas al een paar maandenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Ze wil ons gewoon niet ontmoeten!wel jammer hoor!
Heel stiekem hou ik dit gewoon eens lekker voor mezelfquote:Heel stiekem vast wel
quote:Dat wordt meeten
Sorryquote:Niet overdrijven he
quote:I know, wel grappig om te kunnen
gewoon negerenquote:
waarom?quote:\Heel stiekem hou ik dit gewoon eens lekker voor mezelf
En ja, alles wat ik er over zeg wordt negatief opgevat
Nee dat we het daarover eens zijnquote:Sorry
Je bijt toch niet ?quote:
Ik ga Jipje niet negerenquote:
Zeg lekker toch niksquote:waarom?![]()
nee hoor, dat beloof ik
quote:Nee dat we het daarover eens zijn
soms welquote:
Jipje niet negeren, haar opmerkingen over dat ze niet komt op een evt meetquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
Ik ga Jipje niet negeren![]()
Maar heb de moed al opgegeven ja
msn!! ik wil weten!quote:Zeg lekker toch niks
Ik heb niet zo veel vlees...quote:
Vast wel genoegquote:
Maar ik ben niet bang voor je hoor, ook al als je bijtquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast wel genoeg![]()
al kon ik nu een hele foute opmerking maken![]()
Ok..veel succes alvastquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ik ben niet bang voor je hoor, ook al als je bijt
Ah, toe, doe eensquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
al kon ik nu een hele foute opmerking maken![]()
Ik zeg lekker niksquote:
als je een keer komtquote:
eigen schult, dikke...?!quote:
Als ik echt kan, dan zal ik er ook zijnquote:
Daar moet je voor zorgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik echt kan, dan zal ik er ook zijn
Tijd maken hequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik echt kan, dan zal ik er ook zijn
Proof of Life vond ik ook niet zo veel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff zie net een voorstukje van Proof of life, dat is dus geen leuke film. Dan maar the guru
Dat snap ikquote:
wat ga jij vanavond doen dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Proof of Life vond ik ook niet zo veel.
Dan is het goed, dat dat even duidelijk is hequote:
Ik denk het welquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat denken jullie, zou ik vandaag weer eens in de top 100 komen
Gewoon een beetje zappen, kijken of er nog wat leuk is op Comedy Centralquote:
Op comedy central? Daar kom ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon een beetje zappen, kijken of er nog wat leuk is op Comedy Central
Ik vind het altijd wel grappige tvquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op comedy central? Daar kom ik eigenlijk nooit
Wat voor iets is dat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappige tv
8 Simple Rules
Rodneyquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon een beetje zappen, kijken of er nog wat leuk is op Comedy Central
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Het duurt soms even, maar er is soms wel wat info uit Piles te trekken
Hoezo dan? Het ging toch over mij?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Af en toe denk ik wel eens, ik neem echt teveel mensen in vertrouwen hier![]()
Oh jawel, in dit geval welquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het ging toch over mij?dan mag ik het ook best weten
Ach, dat moet kunnen toch?? Allemaal vrienden hier. Wat ik iemand vertel hier/msn ga ik ook vanuit dat dat tussen die personen blijft die het lezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Af en toe denk ik wel eens, ik neem echt teveel mensen in vertrouwen hier![]()
Dan nog is het een goed middel als je verder weinig mensen in real life hebt waar je het tegen zegt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh jawel, in dit geval wel
Maar in het algemeen
Nou ja, hier let ik wel een beetje op. Kan iedereen lezen hèquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ach, dat moet kunnen toch?? Allemaal vrienden hier. Wat ik iemand vertel hier/msn ga ik ook vanuit dat dat tussen die personen blijft die het lezen
Je kent me al weer veel te goed, dat merk ik alquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog is het een goed middel als je verder weinig mensen in real life hebt waar je het tegen zegt.
En volgens mij.. jij kan heel veel dingen diep gaan door denken en het je helemaal laten opvreten volgens mij, en dan is het juist!! heel goed als je het aan iemand verteld, of dat nou hier is of ergens anders. Hier kennen de mensen je nog een beetje, dat scheetl ook nog
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent me al weer veel te goed, dat merk ik al
en wij dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:46 schreef jna het volgende:
2de sc koppel in the making?
Dan gaan jullie maar lekker naar R&P hoor
Nee jna en ikquote:
Nu moeten we naar r&pquote:
Ja maar wij moeten eerst nog heel veel topics openen over: vind hij me wel leukquote:
Eerst r&p.. dan pas kpd schatquote:
sorry, krijg je met m'n 'goede' voornemensquote:
wie weetquote:
Ga jij je mond eens spoelenquote:Of gelijk OUD
Alleen t voorspel, pas wanneer kpd in aanmerking komt dan de rest van sexquote:
Je stond toch droog?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sorry, krijg je met m'n 'goede' voornemens
Uh zoiets, een brand in m'n hartquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
Je stond toch droog?![]()
wacht je op een bosbrand ofzo
als ik wou had ik nog van het weekend geneukt kunnen hebben, dus ik hou me voorbeeldig inquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
Je stond toch droog?![]()
wacht je op een bosbrand ofzo
ben trots op jequote:Op woensdag 30 juli 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik wou had ik nog van het weekend geneukt kunnen hebben, dus ik hou me voorbeeldig in
ik bewaar mezelf voor de juiste manquote:
die met z'n brandslang de droogte gaat bestrijdenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik bewaar mezelf voor de juiste man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef jna het volgende:
[..]
die met z'n brandslang de droogte gaat bestrijden
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Het 40V model van Remco KemperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
nee hoor..a ls je met z'n tweeen wilt zijn moeten we eens meetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:13 schreef jna het volgende:
ik heb het gevoel dat we nog met z'n 2en zijn Cue.![]()
en dat piles stiekem meeleest
Mja, daar kan ik je dan net niet aan helpenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu nog zo'n trilllend ding erbij, en ik vermaak me opperbest
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
BB! Ja ik ga vanavond eens kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:27 schreef Bravebart het volgende:
D_A!
Oi! Piles!quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
BB! Ja ik ga vanavond eens kijken. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk dat je mij pas opmerkt als D_A binnenvaltquote:
Oi! Oi! Oi!quote:
Ik ben dan ook een bijzonder opvallende verschijning.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]!
[..]
Leuk dat je mij pas opmerkt als D_A binnenvalt
Ja die kan ik zo wel even opgooien!quote:
Ik heb hem net aanstaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja die kan ik zo wel even opgooien!
Nice! En even goede herinneren ophalen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem net aanstaanOuders weg, buren weg, broertje heeft zelf herrie ->
Ojaquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nice! En even goede herinneren ophalen!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:30 schreef Bravebart het volgende:
Leuk dat je mij pas opmerkt als D_A binnenvalt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Stille wateren hebben diepe gronden, zeggen ze wel eensquote:
'quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, zeggen ze wel eens
quote:
Ja Pilesquote:
Volgens mij heb ik nooit om jou geroepenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen roept mij altijd als het stil is, dus: ja
40V model?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik heb nog wel dat geweldige 40V model zitten uitwerken voor jullie
zie spoiler vorige paginaquote:
Inderdaad. Enige wat Cue roept is: OOHHH DINGES!!!. Ik heb dr nog nooit OOHHH PILES horen roepenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit om jou geroepen
Zie je hoeft het niet altijd voorzichtig te brengen, dit heeft meer effectquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
Nou, het is me al duidelijk. Zoek het uit met je kuttopic
Idd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:08 schreef jna het volgende:
Inderdaad. Enige wat Cue roept is: OOHHH DINGES!!!. Ik heb dr nog nooit OOHHH PILES horen roepen![]()
binnenkort roep je nog wel wat anders Cue, maar daar hebben we het later nog wel over![]()
![]()
je weet toch dat we stalkers hebben schatquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd!
dat vraag ik mij af, want ik heb je nog steeds geen datum horen zeggen![]()
en daar kick jij niet op?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:12 schreef jna het volgende:
[..]
je weet toch dat we stalkers hebben schat
goed he!quote:
Het kan nog altijd hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Enige wat Cue roept is: OOHHH DINGES!!!. Ik heb dr nog nooit OOHHH PILES horen roepen![]()
ligt aan de partnerquote:
PILES!! Stap in de auto en rij naar Cue toe.!!!!quote:
in grote stiltequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:16 schreef PieterBas het volgende:
PILES!! Stap in de auto en rij naar Cue toe.!!!!
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
She wants the Piliewiliemonniewonnie
Omdat ik nog niet verhuist benquote:
weet ik nog nietquote:
3 nummertje draaien en hij heeft het geld ervoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
dj jean.. elke maand tussen de 5 en 10 boetes per maand
Westenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weet ik nog niet
ergens naar het westen ofzo
dat klopt, maar tochquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:26 schreef jna het volgende:
[..]
3 nummertje draaien en hij heeft het geld ervoor
en op de terugweg neemt ie ook nog een 16 jarige breez4hsletje mee naar huisquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:26 schreef jna het volgende:
[..]
3 nummertje draaien en hij heeft het geld ervoor
Duitsersquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Westen![]()
Als je oostelijker gaat emigreer je
lekker strak tochquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en op de terugweg neemt ie ook nog een 16 jarige breez4hsletje mee naar huis
Gast is al meerdere malen zijn rijbewijs kwijt geweest... en elke keer binnen een paar dagen weer op de mat.quote:
Sorry , ben geen 16 meerquote:
Master of the wheels of steel, bwhuhuhquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
dj jean.. elke maand tussen de 5 en 10 boetes per maand
Ook een taakstraf gehad, afwassen in een bejaardentehuis, vond ie leukquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gast is al meerdere malen zijn rijbewijs kwijt geweest... en elke keer binnen een paar dagen weer op de mat.
Welkomquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef Undergod het volgende:
Vanaf volgende week maandag voeg ik mij bij het werkende volk in Utrecht.
Ik ben student af.
Maandag begin in namelijk aan mijn 1e stage, en die is in het handencentrum in Zuilen t/o dat kleine winkelcentrumpje.
Het is een stage fysiotherapie, dus ik denk dat ik de overdag slowchat ga missen.
dat was ook z'n eerste en enige post.. en hij wou nog wel op de meet komenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkom
en veel plezier op je eerste stagedag
Helemaal niet gezien
Meet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was ook z'n eerste en enige post.. en hij wou nog wel op de meet komen
quote:
hij wou inlog in piles meetdingesquote:
Ah zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij wou inlog in piles meetdinges
Leuk toch, kan ie meteen integreren in de groepquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij wou inlog in piles meetdinges
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk toch, kan ie meteen integreren in de groep
En dat ben ik zeker nog niet...quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]je moet eerst gekeurd worden hoor!
Ik ga niet nog een keer zeggen dat je moet komen naar de meetquote:
En toch doe je hetquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer zeggen dat je moet komen naar de meet
Nee hoorquote:
Alleen vrees ik niet dat ik door de vleeskeuring kom.quote:
Niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen vrees ik niet dat ik door de vleeskeuring kom.
Was maar een grapje hoorquote:
Je bent gewoon een lekker ding dusquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker ding dus
Eerst neuken dan pas trouwen.. je moet eerst door de goedkeuring moeten komen hequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg, niet vreemdgaan he![]()
of zijn we niet meer?
Daar mag jij over oordelenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker ding dus
Anders wordt je achteraf goed genaaid..quote:
ik weet wel waar je van houdtquote:
quote:
En tijdens slechtquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Anders wordt je achteraf goed genaaid..
zou me aan m'n reet roesten of het roze isquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:57 schreef PieterBas het volgende:
Kasteel in Land van Ooit te winnen
Bootje doet mee met deze wedstrijd.. Hij wil in een roze kasteel wonen, die gast is gestoord en/of homo geworden
Ik wil een blauw kasteel..quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
zou me aan m'n reet roesten of het roze is
De kans is groot ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik neem aan dat je het niet mag verfen
En dat is de tip voor de vrouwquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Beter in bed:
als je meer seks wilt, moet je meer in het huishouden doen
Cueeeeeeeeeee, wat doe je me aanquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik neem aan dat je het niet mag verfen
en dan 's avonds uitgeput op bed liggen zeker?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Beter in bed:
als je meer seks wilt, moet je meer in het huishouden doen
sorry.. ik slaap halvquote:
Liever beiden uitgeput op bed, dan alleen de vrouw uitgeput en de man afgewezen omdat de vrouw opnieuw moe isquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:18 schreef jna het volgende:
[..]
en dan 's avonds uitgeput op bed liggen zeker?
Hoe dan ook, beide is funest voor je sexleven...quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sorry.. ik slaap halv
[..]
Liever beiden uitgeput op bed, dan alleen de vrouw uitgeput en de man afgewezen omdat de vrouw opnieuw moe is
Wat is de grote oplossing dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:20 schreef PieterBas het volgende:
Hoe dan ook, beide is funest voor je sexleven...
Eerst sex en dan pas het huishouden..quote:
eerste tip;: geen kinderen nemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst sex en dan pas het huishouden..
Maar dan kan je beter ook geen sex hebben... want een ongelukje zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
eerste tip;: geen kinderen nemen
kost het huishouden ook een stuk minder tijd
Tuurlijk wel, er bestaat neit voor niks abortusquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar dan kan je beter ook geen sex hebben... want een ongelukje zit in een klein hoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |