abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:41:33 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_60445547
Je kent het wel. Pakketjes blijven ze netjes onder kantoortijden bezorgen, ook al werk je. Hoeveel tijd verdoet TNT niet met alsmaar terugkomen op je adres - briefje in je brievenbus doen - volgende dag weer terug.

Mijn klacht 1: TNT, organiseer dit nu eens een beetje. Optioneel lekker bij postkantoor bezorgen of gewoon een avondploeg rond laten rijden.

Afijn, de postbode vandaag weer langs- gisteren tevergeefs pakje bezorgd. Gister briefje in brievenbus met wat krabbels en dat het op afbetaling wordt bezorgd (20 euro). Sja, morgen maar weer tevergeefs langskomen dan maar. Maar ik ben toevallig vroeg thuis vandaag. ben net binnen als de bel gaat. Mooi, pakketje. Meneer komt net sacho en hijgend boven (lift zeker stuk) en zegt: alsjeblieft, 20 euro alsjeblieft. Ik heb geen contant geld in huis, dacht ook eigenlijk wel dat je dan ook wel een afschrift kon krijgen ofzo, of mobiel pindevice. Maar nee..... (toch veiliger dan die beste man met contant geld over straat?) Meneer zucht eens diep en klaagt dat ie het toch echt op briefje heeft gezet en ECHT niet op een vriendelijke toon! jOH lul ik zit toch niet de hele dag op jou te wachten met 20 euro????

Mijn klacht 2: waarom nu contant aan de deur betalen in een samenleving waar je zelfs je lunch al met chip/pasje betaalt????? Ouderwets!

Mijn klacht 3: de klantvriendelijkheid van mijn postbode. Ik was toch echt niet lastig, dus geen reden om me te behandelen als een....sja.....ronduit BOT gewoon!

Whaaaaaaaaa.....

adem in/adem uit...
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 15:43:49 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60445629
heb dan ook geld in huis..... pauper
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 15:45:57 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_60445646
Bij mij komen ze bijna altijd na 18:00 uur, waarschijnlijk durft de postbode 's avonds jouw buurt niet meer in.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_60445664
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:44 schreef Rekkie het volgende:
heb dan ook geld in huis..... pauper
Precies, want je weet dat je het contant moet betalen.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_60445719
Op de TNT site las ik laatst dat in de praktijk blijkt dat ze vaak eerst zakelijke adressen doen en daarna pas sloebers zoals jij. Had jij toevallig een afwijkende postbode.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:48:40 #7
167595 mirved
Infobesitas
pi_60445729
Whhhaaaaaaaaaa wat een stommerds
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:51:00 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_60445785
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef elfzesendertig het volgende:
Op de TNT site las ik laatst dat in de praktijk blijkt dat ze vaak eerst zakelijke adressen doen en daarna pas sloebers zoals jij. Had jij toevallig een afwijkende postbode.
altijd als ik er niet ben.... al-tijd (voor zessen)
pi_60445811
TS.
pi_60445812
Klacht #1: TS is dom want hij weet dat je contant aan TNT moet betalen
Klacht #2: TS is wel lastig, de pakjeschauffeur zegt dat je contant moet betalen, zeik dan niet over een pinapparaat
Klacht #3: Als jij vriendelijk bent, is postbode ook aardig, ben jij onvriendelijk, is postbode het ook

Subklacht: TS weet niet hoe hij ermee om moet gaan
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:56:29 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_60445949
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef koene het volgende:
Klacht #1: TS is dom want hij weet dat je contant aan TNT moet betalen
Klacht #2: TS is wel lastig, de pakjeschauffeur zegt dat je contant moet betalen, zeik dan niet over een pinapparaat
Klacht #3: Als jij vriendelijk bent, is postbode ook aardig, ben jij onvriendelijk, is postbode het ook

Subklacht: TS weet niet hoe hij ermee om moet gaan
Dank Koene TS is overigens een zij-tje

Klacht #1: TS krijgt alleen een briefje met vage krabbel met 20 euro ergens in een hoek.
Klacht #2: TS vind dat ze TNT het idee van het jaar biedt: een mobiel pinapparaat
Klacht #3: TS blijft onder elke omstandigheden (veel te) vriendelijk. Daarom niet lief als niet postbode dan onvriendelijk doet.

Subklacht weerlegd.
pi_60446184
Als jij aangeeft dat je het pakketje na zessen wilt ontvangen is dat meestal geen probleem. Trouwnes als ik dingen bestel via internet en dus via tnt worden bezorgd dan betaal ik altijd met Ideal en hoef ik dus niks af te rekenen met postbode. Dus dat is sowieso bullshit
pi_60446229
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dank Koene TS is overigens een zij-tje

Klacht #1: TS krijgt alleen een briefje met vage krabbel met 20 euro ergens in een hoek.
Klacht #2: TS vind dat ze TNT het idee van het jaar biedt: een mobiel pinapparaat
Klacht #3: TS blijft onder elke omstandigheden (veel te) vriendelijk. Daarom niet lief als niet postbode dan onvriendelijk doet.

Subklacht weerlegd.

Klacht #1: Vage krabbel heb je toch kunnen lezen, had ff zelf gepint
Klacht #2: Bel klantenservice op... en vertel ze dat mobiel pinapparaat een goed idee is... postbode kan er niks mee
Klacht #3: TS is dan misschien wel (veels te) vriendelijk, maar is gewoon een opgeFOKte teef die zich op laat fokken door postbodes die hun werk volgens de regels doen..

Eens met lichtpuntje... rembours is ouderwets, Ideal is van tegenwoordig en heel normaal.

Subklacht: TS vind dat TNT ouderwets is met contante betalingen, maar is zelf zo ouderwets om aan de deur af te rekenen.
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:10:50 #14
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_60446301
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Lichtpunt het volgende:
Als jij aangeeft dat je het pakketje na zessen wilt ontvangen is dat meestal geen probleem. Trouwnes als ik dingen bestel via internet en dus via tnt worden bezorgd dan betaal ik altijd met Ideal en hoef ik dus niks af te rekenen met postbode. Dus dat is sowieso bullshit
Dat dus
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:11:13 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_60446314
Voor de duidelijkheid: is geen besteld pakje oid, heb dus niks kunnen aangeven. Ik weet ook nog steeds niet wat het is.

Klantenservice gebeld hoor. Ben de beroerdste ook niet. Als je klaagt, dan ook wat doen.

Koene bedankt voor de mooie woorden weer.
pi_60446384
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:11 schreef Quoi het volgende:
Graag gedaan.
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:14:35 #17
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_60446403
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:11 schreef Quoi het volgende:
Voor de duidelijkheid: is geen besteld pakje oid, heb dus niks kunnen aangeven. Ik weet ook nog steeds niet wat het is.

Klantenservice gebeld hoor. Ben de beroerdste ook niet. Als je klaagt, dan ook wat doen.

20 euro voor iets betalen waarvan je niet weet wat het is
pi_60446414
Ja, het werkt idd niet gesmeerd. En nee, al die klachten zijn niet leuk Laatst twee uur lang klachtenbureau moeten spelen bij onze vestiging. De reden dat het zo ouderwets gaat is dat het te duur is om het modern te maken.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60446421
Als je iets besteld onder rembours dan moet je zorgen dat je dat geld in huis hebt.
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Lichtpunt het volgende:
De meeste chauffeurs van pakketservice zitten om 18:00 al thuis te eten hoor. Het is maar net of je voor of achterin de route woont.
pi_60446451
Maar je hoeft toch niet te betalen? Of bestel je onder Rembours? Dat is sowieso stom want veel te duur.
pi_60446473
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
De reden dat het zo ouderwets gaat is dat het te duur is om het modern te maken.
En omdat tegenwoordig bijna niemand meer onder rembours spullen bestelt, maar gewoon via de bank afrekent.
pi_60446485
edit
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:21:41 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_60446580
Ik heb niks besteld. Le-zen.

Betalen voor iets waarvan je niet weet wat het is is gek ja. Maar laten schieten daarom: nee.

Maar goed, ik ga morgen gewoon naar het postkantoor. Ik vind die postbode geen stijl. Je hebt een serviceverlenend beroep gekozen, dus blijf je maar beleefd. Klaar.
pi_60446678
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Quoi het volgende:
Ik heb niks besteld. Le-zen.

Betalen voor iets waarvan je niet weet wat het is is gek ja. Maar laten schieten daarom: nee.

Maar goed, ik ga morgen gewoon naar het postkantoor. Ik vind die postbode geen stijl. Je hebt een serviceverlenend beroep gekozen, dus blijf je maar beleefd. Klaar.
En wat wil je op het postkantoor doen?
pi_60446755
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En wat wil je op het postkantoor doen?
Vragen of ie het volgende pakketje mee kan krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo