Precies, want je weet dat je het contant moet betalen.quote:
altijd als ik er niet ben.... al-tijd (voor zessen)quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef elfzesendertig het volgende:
Op de TNT site las ik laatst dat in de praktijk blijkt dat ze vaak eerst zakelijke adressen doen en daarna pas sloebers zoals jij. Had jij toevallig een afwijkende postbode.
Dank Koenequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef koene het volgende:
Klacht #1: TS is dom want hij weet dat je contant aan TNT moet betalen
Klacht #2: TS is wel lastig, de pakjeschauffeur zegt dat je contant moet betalen, zeik dan niet over een pinapparaat![]()
Klacht #3: Als jij vriendelijk bent, is postbode ook aardig, ben jij onvriendelijk, is postbode het ook
Subklacht: TS weet niet hoe hij ermee om moet gaan
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dank KoeneTS is overigens een zij-tje
Klacht #1: TS krijgt alleen een briefje met vage krabbel met 20 euro ergens in een hoek.
Klacht #2: TS vind dat ze TNT het idee van het jaar biedt: een mobiel pinapparaat![]()
Klacht #3: TS blijft onder elke omstandigheden (veel te) vriendelijk. Daarom niet lief als niet postbode dan onvriendelijk doet.
Subklacht weerlegd.
Dat dusquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Lichtpunt het volgende:
Als jij aangeeft dat je het pakketje na zessen wilt ontvangen is dat meestal geen probleem. Trouwnes als ik dingen bestel via internet en dus via tnt worden bezorgd dan betaal ik altijd met Ideal en hoef ik dus niks af te rekenen met postbode. Dus dat is sowieso bullshit
20 euro voor iets betalen waarvan je niet weet wat het isquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:11 schreef Quoi het volgende:
Voor de duidelijkheid: is geen besteld pakje oid, heb dus niks kunnen aangeven. Ik weet ook nog steeds niet wat het is.
Klantenservice gebeld hoor. Ben de beroerdste ook niet. Als je klaagt, dan ook wat doen.
Koene bedankt voor de mooie woorden weer.
De meeste chauffeurs van pakketservice zitten om 18:00 al thuis te eten hoor. Het is maar net of je voor of achterin de route woont.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Lichtpunt het volgende:
Als jij aangeeft dat je het pakketje na zessen wilt ontvangen is dat meestal geen probleem. Trouwnes als ik dingen bestel via internet en dus via tnt worden bezorgd dan betaal ik altijd met Ideal en hoef ik dus niks af te rekenen met postbode. Dus dat is sowieso bullshit
En omdat tegenwoordig bijna niemand meer onder rembours spullen bestelt, maar gewoon via de bank afrekent.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
De reden dat het zo ouderwets gaat is dat het te duur is om het modern te maken.
En wat wil je op het postkantoor doen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Quoi het volgende:
Ik heb niks besteld. Le-zen.
Betalen voor iets waarvan je niet weet wat het is is gek ja. Maar laten schieten daarom: nee.
Maar goed, ik ga morgen gewoon naar het postkantoor. Ik vind die postbode geen stijl. Je hebt een serviceverlenend beroep gekozen, dus blijf je maar beleefd. Klaar.
Vragen of ie het volgende pakketje mee kan krijgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat wil je op het postkantoor doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |