Nee, zit bijna 10% boven op..quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
Jezus wat een tempo man ! is dit echt de normale snelheid?!
* -Hans- wordt oud..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[Hans-mode]Land of The Living![]()
![]()
![]()
![]()
[/Hans-mode]
Da's draaien op z'n 538's.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, volgens mij heeft hij de pitch gevonden op het apparaat... Hij gaat veel te snel
3FM - Nieuw met méér muziek!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
(valt tegen deze..)
Damn, met dit tempo haal je simpel 20 platen per uur. Wat een lachertje
haha! scherpquote:
Time stretchen heet zoiets.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is wel enkel tempo pitch,
Hoe MichielV het doet, vind ik persoonlijk voldoende qua muziek. Een goede basis tussen gepraat en muziekquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat Giel zich er ook aan moet houden en meer zn kop dicht houdt. En dat Alphabeat en Amy McDonald eindelijk eens minder gedraaid gaan worden.
Of tempo pitch, mag beiden.quote:
Neuh, ik geef Pete Philly & Perquisite meer kans.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:40 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe 3FM Meeeeeeeeegahit, de Black Kids !![]()
Zou wel tof zijn als het klopt..
Zo zing ik het ook altijd meequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:34 schreef Sersjee het volgende:Stones
![]()
*Enniboddie siehiehien meieieieiei beeeebbeh?*
Zat zojuist nog met een Nederlandse Ier aan de telefoon..quote:
Woeiquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zat zojuist nog met een Nederlandse Ier aan de telefoon..
Heb nog gekeken voor een klein tripje. Misschien gaat het nog lukken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |