quote:3FM draait sinds kort meer muziek in de programma’s. Hierbij hoopt 3FM zijn positie als publiek platform voor nieuwe muziek te kunnen versterken.
[...]
De ruimte die het 3FM muziekformat hiermee heeft gewonnen wordt ingevuld met vrije keuzes van de dj’s en dit levert per saldo vooral aandacht op voor nieuwe muziek.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Editorswat een stem, wat een gitaar, elk nummer weer uniek en klinkt helemaaaaaaaaaal niet hetzelfde
Nou, ze mogen best platen van die artiesten draaien, maar draai dan eens nieuwe singles ipv die oude nummers...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat Giel zich er ook aan moet houden en meer zn kop dicht houdt. En dat Alphabeat en Amy McDonald eindelijk eens minder gedraaid gaan worden.
Samen met the Killers de fijnste bands om naar te luisteren, voor mij op dit moment.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Editorswat een stem, wat een gitaar, elk nummer weer uniek en klinkt helemaaaaaaaaaal niet hetzelfde
Zoals met bijvoorbeeld Giovanca....quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ze mogen best platen van die artiesten draaien, maar draai dan eens nieuwe singles ipv die oude nummers...
Geeft niks, ieder zo zijn mening over bepaalde dingen. Ik vind ze in ieders geval erg prettig. Vooral The Killers.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Samen met de Killers de meest verschrikkelijke boutmuziek die er gemaakt wordt
Irritante britpop/rock
Sorry, ik hield't niet vol
Nee, Nickelback is tof!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Samen met de Killers de meest verschrikkelijke boutmuziek die er gemaakt wordt
Irritante britpop/rock
Sorry, ik hield't niet vol
Goh, dat heb ik nou precies andersomquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom kom je elke keer met Nickelback Cos?
Met nickelback is't: Ik vind't niet leuk, ik hoef't niet te horen, maar als ik het hoor, vind ik het niet storend
Met dit soort platen als Just 4 tonight en the editors vind ik het wel vervelend om ze te horen!
Ik ben anders al een paar keer zo'n zelfde auto als jij hebt in de buurt van Den Haag tegengekomen met HEEEL HARD Nickelback aan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom kom je elke keer met Nickelback Cos?
Een van de betere zeehond-imitatiesquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor es, die uithalen!
Dus.quote:Vandaag doet Coen de show alleen. Sander is druk met tv werkzaamheden.
Tussen 16 en 19 uur hoor je:
- Gerard Ekdom over zijn boek
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikbaar![]()
Blauw: Don`t know where Iraq is.
De man wordt over een maand 50. En hoe je het wendt of keert, dat verdient airplay, hij is nou eenmaal een legende.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt ongelooflijk hoe ze weer overdrijven met artiesten die je normaal nóóóit hoort.
Mwaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:59 schreef Krambo het volgende:
Coen zonder Sander is best goed te doen vind ik
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[Hans-mode]Land of The Living![]()
![]()
![]()
![]()
[/Hans-mode]
Nee, zit bijna 10% boven op..quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
Jezus wat een tempo man ! is dit echt de normale snelheid?!
* -Hans- wordt oud..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[Hans-mode]Land of The Living![]()
![]()
![]()
![]()
[/Hans-mode]
Da's draaien op z'n 538's.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, volgens mij heeft hij de pitch gevonden op het apparaat... Hij gaat veel te snel
3FM - Nieuw met méér muziek!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
(valt tegen deze..)
Damn, met dit tempo haal je simpel 20 platen per uur. Wat een lachertje
haha! scherpquote:
Time stretchen heet zoiets.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is wel enkel tempo pitch,
Hoe MichielV het doet, vind ik persoonlijk voldoende qua muziek. Een goede basis tussen gepraat en muziekquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat Giel zich er ook aan moet houden en meer zn kop dicht houdt. En dat Alphabeat en Amy McDonald eindelijk eens minder gedraaid gaan worden.
Of tempo pitch, mag beiden.quote:
Neuh, ik geef Pete Philly & Perquisite meer kans.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:40 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe 3FM Meeeeeeeeegahit, de Black Kids !![]()
Zou wel tof zijn als het klopt..
Zo zing ik het ook altijd meequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:34 schreef Sersjee het volgende:Stones
![]()
*Enniboddie siehiehien meieieieiei beeeebbeh?*
Zat zojuist nog met een Nederlandse Ier aan de telefoon..quote:
Woeiquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zat zojuist nog met een Nederlandse Ier aan de telefoon..
Heb nog gekeken voor een klein tripje. Misschien gaat het nog lukken....
Heb je op de BBQ niet gewoon om een eend gevraagd dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag!
Goh, net gewoon een dude die via Coen een Met Michiel In Bad Eend scoort...
Ach, ooit...
Uh nee... we waren met andere dingen bezig; BBQ'en!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb je op de BBQ niet gewoon om een eend gevraagd dan?
'k denk dat als je het aan Domien gevraagd had je zo een hele tas vol had gekregenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh nee... we waren met andere dingen bezig; BBQ'en!![]()
En vind t ook zo naar om steeds maar te zeuren om gadgets
Haha, geen idee! Vond het al erg genoeg om te vragen of we op de foto mochten... voel me dan echt zo'n vervelende fanquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k denk dat als je het aan Domien gevraagd had je zo een hele tas vol had gekregen
1993-1978=15 (iets met "neuken" en "mieren")quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, Ekdom van een jaartje of 16!
Ligt eraan welk deel van t jaar!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
1993-1978=15 (iets met "neuken" en "mieren")
Hij klonk erg "hee-hallekidee-hallo!"
Mwah, kan ie hoogstens 14 zijn geweest... Maar statistisch gezien is de kans het grootst dat ie 15 was.quote:
Valt wel mee toch? Hier binnen is t nu "maar" 28 graden...quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, kan ie hoogstens 14 zijn geweest... Maar statistisch gezien is de kans het grootst dat ie 15 was.
neukt fijn een stukje verder
edit: daar is het trouwens te warm voor hier...
Dat moet dan maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hier binnen is t nu "maar" 28 graden...
Maar buiten valt t toch wel mee? Dat wordt buitenseksen
Eensch!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:37 schreef Jannekje7 het volgende:
"It was 1998, my thoughts were short, my hair was long.."
Géniaal zinnetje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |