Tot voor vanmorgen was deze bouw-ruk-aars een volslagen onbekende voor me. Misschien voelde hij zich miskend op het forum en probeert hij zo wat naamsbekendheid voor zijn online persona te creëren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Je valt me de laatste paar dagen op. Zou dat kunnen komen doordat je overal tegenaan schopt?
Zou het werkelijk?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Maar even mijn punt: ik denk dat iedereen zo op je reageert omdat je overal tegenaan schopt.
Het wordt hem ook wel erg makkelijk gemaakt met sommige users hierquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Maar even mijn punt: ik denk dat iedereen zo op je reageert omdat je overal tegenaan schopt.
Ja, boerenfart dat is nodig!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zou het werkelijk?
Ik had zelf ook al zo'n vermoeden. Maar het is de manier waarop. Ik hou niet van mensen waarbij de verhouding SMOEL en INTELLIGENTIE scheef is. Voor meer informatie: zie OP.
-edit-
Gebruik de post hierboven als praktijkvoorbeeld. Die nageboorte vindt het blijkbaar nodig om mijn username op hilaaarische wijze te verbasteren. Erg creatief, steeds op een andere manier. Maar dan vraag ik mij af: is dat nu werkelijk nodig?
Vertel me dan eens waarom. Gaat dat lukken? Denk je dat je het kunt verwoorden?quote:
Zo vraag ik mij ook wel eens af of het nodig is om je te ergeren aan schuine letters, gezien het gigantische drama wat er soms van gemaakt wordt. Ik kan me niet voorstellen dat je je er daadwerkelijk zó aan kan ergeren. Puur populistisch gedrag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zou het werkelijk?
Ik had zelf ook al zo'n vermoeden. Maar het is de manier waarop. Ik hou niet van mensen waarbij de verhouding SMOEL en INTELLIGENTIE scheef is. Voor meer informatie: zie OP.
-edit-
Gebruik de post hierboven als praktijkvoorbeeld. Die nageboorte vindt het blijkbaar nodig om mijn username op hilaaarische wijze te verbasteren. Erg creatief, steeds op een andere manier. Maar dan vraag ik mij af: is dat nu werkelijk nodig?
Ik erger me er niet aan hoor, mocht je dat insinueren. Ik kies er gewoon voor om je posts te negeren. Op deze na dan, voordat je daar weer met een hilarische grol overheen klapt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zo vraag ik mij ook wel eens af of het nodig is om je te ergeren aan schuine letters, gezien het gigantische drama wat er soms van gemaakt wordt. Ik kan me niet voorstellen dat je je er daadwerkelijk zó aan kan ergeren. Puur populistisch gedrag.
Dat probeerde ik niet te insinueren. Ik doelde meer op de populistische moderators.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik erger me er niet aan hoor, mocht je dat insinueren. Ik kies er gewoon voor om je posts te negeren. Op deze na dan, voordat je daar weer met een hilarische grol overheen klapt.
Okee.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat probeerde ik niet te insinueren. Ik doelde meer op de populistische moderators.
Ja hoor, Beau Retardquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Vertel me dan eens waarom. Gaat dat lukken? Denk je dat je het kunt verwoorden?
Normaal maakt iemand een 'grapje' met als doel de lachers op zijn/haar hand te krijgen. Dat gebeurt niet bij jou, zo blijkt. Ik schat zo in dat dat ook niet zal gaan gebeuren, al verzin je nog twintig namen. Maar doe vooral waar jij je lekker bij voelt, zwakzinnige.
En waarom zou jij dat willen doen? Als je last van me hebt mag je ook gewoon wegblijven, hoor. Of was dat nog niet in je opgekomen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:37 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja hoor, Beau Retard![]()
Je hebt zo'n opgeblazen online ego gecreëerd, dat ik door middel van naamgrapjes je online ego wat meer in de lijn van je normale persoonlijkheid probeer te brengen. Nu moet ik zeggen dat ik niet de illusie heb dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik ben bang dat de enige die jou daadwerkelijk kan veranderen, iemand in een witte jas is. Die persoon en heul veel medicatie
Hij is te min om plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Daar moet je boven staan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef Biels het volgende:
Plaatsvervangende schaamte als je die right_turn sloeber zo aan het werk ziet. Die zal vast flink wat maten hebben bij de palletsoorteerderij.
Ik heb zo'n gigantisch empatisch vermogen, het lukt me gewoon niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij is te min om plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Daar moet je boven staan.
Omdat ik het kan doen! Ik heb geen last van je, boerepaard! Ik moet zelfs wel een beetje om je lachen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En waarom zou jij dat willen doen? Als je last van me hebt mag je ook gewoon wegblijven, hoor. Of was dat nog niet in je opgekomen?
Mijn online ego, het krimpt!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:45 schreef Beauregard het volgende:
* Beauregard wacht op naamgrap 'deBiels'.
Haha, zie je hoe leuk dat is!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:45 schreef Beauregard het volgende:
* Beauregard wacht op naamgrap 'deBiels'.
Inderdaa dat viel me ook op ..quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:14 schreef right_turn het volgende:
[..]
Tot voor vanmorgen was deze bouw-ruk-aars een volslagen onbekende voor me. Misschien voelde hij zich miskend op het forum en probeert hij zo wat naamsbekendheid voor zijn online persona te creëren.
Ik help wel mee hoor!
Schat, wellicht is het moeilijk te begrijpen voor je, maar niet iedereen post op een forum teneinde populair te worden. Jij misschien. Fijn. Vooral doorgaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
Inderdaa dat viel me ook op ... heb ook nog nooit tot nu dan van hem gehoord en nu ineens wil hij de beroemste fokker worden. Populair maakt hij zich iedergeval niet
Ik hoop jou ooit te zien stuiptrekken op de grond ten midden van alle fokkers die je beledigd. daarna lossen we je uit je en geven nog een laatste stamp op dat zielige spinnetjequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Schat, wellicht is het moeilijk te begrijpen voor je, maar niet iedereen post op een forum teneinde populair te worden. Jij misschien. Fijn. Vooral doorgaan.
Ben benieuwd wat je volgende stuiptrekking zal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |