Je hebt te maken met een zwartgemaakte mbo'er. Advies: probeer over de spelfouten heen te lezen.quote:
Als je goed kijkt, kan je zien dat die ene geen slipje aan heeftquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lieve pisnicht,
Ik waardeer je analytisch vermogen, maar helaas moet ik je weer teleur stellen. Je verhaaltje is niet echt van toepassing op mijn persoontje.
Wel een leuk extra'tje overigens, dat foto'tje van je girlfriends. Doe ze de groeten, wil je?
Jij bent anders ook niet verstoken van enig fanatisme, godgloeiende.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:36 schreef Jakoeboe het volgende:
Om over het fanatisme waarmee jij te werk gaat nog maar te zwijgen he?
Ik kan overigens wel om je reacties lachen, maar enkel omdat ik ervan uitga dat dit allemaal niet zo heel serieus bedoelt is.
Ja, het topic wordt zwakker, he? Jammer is dat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:nou heeft iedereen zn zegje gedaan?
het komt doordat een groot aantal fokkertjes hersenloos op dat toetsenbord ramt en denk alles wat ik typ is toch wel leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, het topic wordt zwakker, he? Jammer is dat.
Het lijkt me het beste dat we wachten op de tweede lichting gladiolen, die vanavond deze arena zal betreden.
Mooie uiteenzetting, maar dat laatste volg ik niet helemaal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:52 schreef mirved het volgende:
Haha hoe vet.
Al die mensen ook nog serieus erop reageren.
Beauregard is iemand die een soort rollenspel speelt. Hij doet zich voor als iemand die zichzelf geweldig vindt. Hij haalt zijn plezier uit jullie reacties. Doordat jullie ook nog echt zover erin gaan om hierdoor kwaad te worden en hem persoonlijk aan te vallen hebben geven jullie hem net meer plezier. Hiermee bereiken jullie juist datgene waar hij op uit was. Dit topic is om nogmaals even zijn "overwinning" op jullie op het overige forum publiek te tonen die deze toppics niet gelezen hebben.
Vanwege mijn interesse in de American civil war. De beste man intrigeert me.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:01 schreef nappei het volgende:
Waarom heb je eigenlijk de zuidelijke generaal Beauregard als naam/plaatje/ondertitel ?
Eveneens TVP.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
Even een tvp voor wanneer ik terug ben, goed topic Beauregard!
Je probeert intelligent over te komen, maar helaas sla je de plank volledig mis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef right_turn het volgende:
TS is op zijn eigen manier net zo'n randdebiel als de mensen waartegen hij zich afzet. Zijn aangehaalde gevallen lossen hun woede blijkbaar fysiek op, TS de randdebiel doet dat gezien het feit dat hij afhankelijk is van een lolstoel door middel van door hem spits gevonden taal. De onderliggende emotie is uiteraard woede. Bij zijn aangehaalde gevallen woede omdat zij het gevoel hebben de intellectueel mindere van TS, de randdebiel te zijn en dat is ook feitelijk juist. De onderliggende woede van TS, de randdebiel is dat hij minder mobiel is dan de mensen om hem heen aangezien hij afhankelijk is van zijn lolstoel. Het verbaast me daarom ook niets dat TS, de randdebiel kennis heeft van het begrip Wajong daar hij voor zijn levensonderhoud er volledig van afhankelijk is
Wauw, hier heb je vast lang op gezeten, niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef right_turn het volgende:
TS is op zijn eigen manier net zo'n randdebiel als de mensen waartegen hij zich afzet. Zijn aangehaalde gevallen lossen hun woede blijkbaar fysiek op, TS de randdebiel doet dat gezien het feit dat hij afhankelijk is van een lolstoel door middel van door hem spits gevonden taal. De onderliggende emotie is uiteraard woede. Bij zijn aangehaalde gevallen woede omdat zij het gevoel hebben de intellectueel mindere van TS, de randdebiel te zijn en dat is ook feitelijk juist. De onderliggende woede van TS, de randdebiel is dat hij minder mobiel is dan de mensen om hem heen aangezien hij afhankelijk is van zijn lolstoel. Het verbaast me daarom ook niets dat TS, de randdebiel kennis heeft van het begrip Wajong daar hij voor zijn levensonderhoud er volledig van afhankelijk is
Jij bent donateur van de asielactie. Die zijn gevrijwaard van kritiek.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:16 schreef zovty het volgende:
Onzekere kaffers met een grote smoel en ik wordt niet eens genoemd?.
Als ik jou IRL tegenkom maak ik je d00d
![]()
.
Intelligent overkomen? Zo had ik het nog niet bekeken. Er is nog nooit iemand geweest die me daar op heeft kunnen betrappen, dus waarom zou ik daar de moeite voor doen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je probeert intelligent over te komen, maar helaas sla je de plank volledig mis.
En dan heb ik het nog niet eens over het grammaticale deel.
Terwijl hij eigenlijk een Onzekere kaffers met een grote smoel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:52 schreef mirved het volgende:
Haha hoe vet.
Al die mensen ook nog serieus erop reageren.
Beauregard is iemand die een soort rollenspel speelt. Hij doet zich voor als iemand die zichzelf geweldig vindt. Hij haalt zijn plezier uit jullie reacties. Doordat jullie ook nog echt zover erin gaan om hierdoor kwaad te worden en hem persoonlijk aan te vallen hebben geven jullie hem net meer plezier. Hiermee bereiken jullie juist datgene waar hij op uit was. Dit topic is om nogmaals even zijn "overwinning" op jullie aan het overige forum publiek te tonen die deze toppics niet gelezen hebben.
Sorry, m'n autistenalarm ging af bij deze post.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:18 schreef right_turn het volgende:
[..]
Intelligent overkomen? Zo had ik het nog niet bekeken. Er is nog nooit iemand geweest die me daar op heeft kunnen betrappen, dus waarom zou ik daar de moeite voor doen?
Grammaticaal valt er zeker wat af te dingen op dat stukje, veel herhalingen maar... /care
Chris too gay!
Hey, dat is mijn grap. Iedereen die in een staat is om een samenhangend verhaal hier neer te zetten uit te maken voor autist. Bedenk je eigen grappen, wannabe modquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sorry, m'n autistenalarm ging af bij deze post.
Het lukt je niet eens om deze zin samenhangend te maken, knuppelquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef right_turn het volgende:
[..]
Iedereen die in een staat is om een samenhangend verhaal hier neer te zetten uit te maken voor autist.
Opper het eens in FB. Ik ben d'r bij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eigenlijk wil ik een subforum op fok waar alleen mensen met een iq boven de 125 in kunnen komen!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eigenlijk wil ik een subforum op fok waar alleen mensen met een iq boven de 125 in kunnen komen!
ik nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef t-8one het volgende:
[..]
en piemols groter dan 30cm
ohw, dat zijn we allemaal op fokl
Nee, ik heb een gave om vloeiend onzin mijn toetsenbord te laten verlaten. Niet op commando however, dus echt bruikbaar is het nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wauw, hier heb je vast lang op gezeten, niet?
Er komt geen volgende keerquote:Volgende keer alleen alinea's gebruiken.
Mijn creativiteit met taal ontleden, wat doe jequote:'Spits gevonden'? Schopje naar VBL? Je bedoelt denk ik 'spitsvondig'.
Dan wil je het niet begrijpen.quote:Maak er eens een duidelijk verhaal van.
Ik zag gisteren een filmpje op youtube hoe een rolstoeler de roltrap afviel. Lolstoel!quote:Eenieder die geen kennis heeft van het begrip Wajong is ronduit onderontwikkeld.
Ik heb geen lolstoel. Noch een rolstoel. Maar erg origineel om dat er bij te halen, chapeau.
quote:...
[insert volgende punt van commentaar op zwaktebod van right_turn]
Wat een menneke.
Big deal! Er staat een 'een' te veel in die zin. Precies het cijfer wat je krijgt voor je volgende proefwerkquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het lukt je niet eens om deze zin samenhangend te maken, knuppel!
Een hele post ontleden, maar in principe geen enkele tegenwerping plaatsen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, ik heb een gave om vloeiend onzin mijn toetsenbord te laten verlaten. Niet op commando however, dus echt bruikbaar is het niet![]()
[..]
Er komt geen volgende keer
[..]
Mijn creativiteit met taal ontleden, wat doe je![]()
[..]
Dan wil je het niet begrijpen.
Korte samenvatting: TS is ook een debiel![]()
[..]
Ik zag gisteren een filmpje op youtube hoe een rolstoeler de roltrap afviel. Lolstoel!![]()
[..]
Er klopt wel meer niet hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Big deal! Er staat een 'een' te veel in die zin. Precies het cijfer wat je krijgt voor je volgende proefwerk
proefwerk... jongen bel maar eens als je klaar bent die docenten van je te vervelenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Big deal! Er staat een 'een' te veel in die zin. Precies het cijfer wat je krijgt voor je volgende proefwerk
OMG, ik reageer hier gewoon serieus op iemand die in 2K (2000) 10 jaar wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er klopt wel meer niet hoor.
Ik wil niet weten hoe erg het is als je iemand IRL moet aanspreken, hier heb je tenminste nog bedenktijd!
Je bedoelt: ''OMG, ik word op elk vlak afgetroefd door iemand die veel jonger is.''quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
OMG, ik reageer hier gewoon serieus op iemand die in 2K (2000) 10 jaar was
En waarom reageer jij op mij? Heb ik iets van je aan, barbapapa?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
proefwerk... jongen bel maar eens als je klaar bent die docenten van je te vervelen
Wat is dat toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij bent donateur van de asielactie. Die zijn gevrijwaard van kritiek.
En nu hou je verdomme op met je offtopic gejank.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef right_turn het volgende:
[..]
En waarom reageer jij op mij? Heb ik iets van je aan, barbapapa?
Nee, ik bedoelde serieus in de zin van je serieus nemen. Een beetje dan (niet!) Nou ja, is voor jou ook weer eens wat anders dan bestelorders opnemen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bedoelt: ''OMG, ik word op elk vlak afgetroefd door iemand die veel jonger is.''
Dat verklaart ook gelijk waarom je nergens inhoudelijk op ingaat, je kunt niet beter!
Voor de objectieve meelezer is het al een tijdje duidelijk dat ik superieur over je ben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde serieus in de zin van je serieus nemen. Een beetje dan (niet!) Nou ja, is voor jou ook weer eens wat anders dan bestelorders opnemen!
Boh ruk_ aars! Word je al nat van dit topic?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En nu hou je verdomme op met je offtopic gejank.
Het is ons inmiddels allemaal duidelijk dat jij meester bent in op de kleuterschool veelgebruikte 'naamgrapjes'. Ik wil niet dat je je eigen lompheid nog verder gaat tentoonspreiden in dit topic.
ik ben je vader niet want ik zou nooit mijn kostbare zaad in je moeder lozen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef right_turn het volgende:
[..]
En waarom reageer jij op mij? Heb ik iets van je aan, barbapapa?
Aantal forumposts 17.488quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben je vader niet want ik zou nooit mijn kostbare zaad in je moeder lozen.
Ik reageer op je enorme gebrek en hersenen
Ik denk dat je de verkeerde quote. Er is geen user genaamd 'ruk_aars' in dit topic.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:55 schreef right_turn het volgende:
[..]
Boh ruk_ aars! Word je al nat van dit topic?![]()
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Je valt me de laatste paar dagen op. Zou dat kunnen komen doordat je overal tegenaan schopt?
Dat zou kunnen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Anderen willen opvallen door cursieve tekst te posten. Dat kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |