Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Wielaert zal dus wel komen gezien de berichten, toch een ervaren kracht. Maar hebben we die echt nodig?
Goede post!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:36 schreef sjutt het volgende:
Opzich hoef er geen nieuwe verdediger meer te komen, maar als er 2 van de 4 weg zouden vallen is het meteen over met de pret. Een Ogararu, een Emanuelson, een Vertonghen in het centrum en ook nog een Slijngaard zullen het niveau van de Ajax-verdediging verlagen tot middelmaat. En dat is waar Ajax de laatste jaren het Kampioenschap op heeft verloren. De komst van Wielaert en hopelijk het blijven van sleutelspelers, als Huntelaar, zal er voor zorgen dat Ajax (mits goed neergezet) een voor Eredivisie niveau bijna onverslaanbare selectie heeft. En dat is toch waar we al jaren op wachten.
Hoe maakt me echt geen flikker uit, als we maar kampioen worden. En er zijn ook leuke wedstrijden geweest onder Van Basten met 4-2-3-1.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef RayMania het volgende:
Wat nog wel eens voor wat geklaag kan zorgen is dat Van Basten, bij Oranje tenminste, toch wel van het zakelijke is. Kijk bijvoorbeeld maar naar de WK-kwalificatie van 2006; veel winst, maar met kleine cijfers en weinig tegengoals. Ik teken daarvoor, maar kan mij ook voorstellen dat het publiek gaat morren als er telkens maar met 1-0 of 2-1 wordt gewonnen.
Weinig van gezien helaas maar speelde hij als controlerende middenvelder of linkshalf?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Was net op RTL 7. Nederlands Olympisch elftal tegen Kameroen, 2-0 gewonnen (Babel & Makaay). Emanuelson speelde de tweede helft als central middenvelder en deed dat uistekend, hij strooide met goede (steek)passes.
Hij is 29.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:02 schreef Chadi het volgende:
Wielaert is absoluut een versterking. Hij is voetballend goed en kan het achterin organiseren . Alleen jammer dat ie zo oud is.
Hij wil het liefst gewoon op de tribune zitten. Maar hij schaft ook een sup club card aanquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een proef bezig voor slechtziende mensen en mensen die geheel blind zijn. Iets met een kastje voor 't geluid of zo, zag ze een aantal keer zitten op 't platform
En hij mist niksquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij wil het liefst gewoon op de tribune zitten. Maar hij schaft ook een sup club card aan. Ik zeg altijd dat ie maar beter voor Feyenoord kan zijn, daar zit je dichter op het veld
En daar valt natuurlijk sowieso niet veel spectaculairs te zien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ie maar beter voor Feyenoord kan zijn, daar zit je dichter op het veld
Je kunt ze niet verkopen als er nul geinteresseerde clubs zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Nashje het volgende:
Ik maak me trouwens een beetje zorgen over de tribuneklanten. De selectie is simpelweg te groot.en er zullen enkele spelers naar het tweede worden gezet.
Ik mag hopen dat er nog een kliek wordt verkocht. Met name in de categorie Luque, Bakircioglu, Delorge. Die ga je sowieso niet missen, dus waarom niet lekker laten gaan.
Je kunt ze wel aanbieden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je kunt ze niet verkopen als er nul geinteresseerde clubs zijn.
Dat is geen dwingen. Als Ajax zegt dat het geen toekomst meer ziet in Bakircioglu, kan Bakircioglu fluiten naar z'n speeltijd. Wil ie dat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan ze in ieder geval niet dwingen.
Als hij het zoveel voudige aan salaris krijgt bij ons wel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is geen dwingen. Als Ajax zegt dat het geen toekomst meer ziet in Bakircioglu, kan Bakircioglu fluiten naar z'n speeltijd. Wil ie dat?
Het eerste wat me te binnen schoot toen ik de titel las was het akkefietje tussen Sneijder en Bossenquote:'Van Hulten noemde me tyfushond'
Van Hulten zou Afellay daarbij hebben uitgescholden, aldus de PSV'er. "Hij zei tegen me: 'Rot op, vuile tyfushond'", brieste Afellay na afloop voor de camera van Omroep Brabant. "Vraag maar aan VVV'er Frank van Kouwen, die stond erbij. Van Hulten zal het wel ontkennen, maar hij moet dit seizoen natuurlijk nog een paar wedstrijden fluiten."
Ik ook. Dus wanneer het waar is, hoop ik toch echt dat er andersom eens flinke straffen worden uitgedeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het eerste wat me te binnen schoot toen ik de titel las was het akkefietje tussen Sneijder en Bossen!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik ook. Dus wanneer het waar is, hoop ik toch echt dat er andersom eens flinke straffen worden uitgedeeld.
Hoeveel wedstrijden kreeg Sneijder ook alweer? 4?
quote:De aanklager betaald voetbal heeft dinsdagavond een hogere straf tegen Wesley Sneijder geëist. De middenvelder van Ajax hangt geen onvoorwaardelijke schorsing van twee maar drie duels boven het hoofd.
Natuurlijk niet maar ik bespaar me liever 4 miljoen dan een b-verdediger als Wielaart kopen. Haal dan Olsson die heeft teminste nog potentie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het zelfs vrij arrogant om te denken dat we eventuele blessures wel eventjes oplossen met Vertonghen in het centrum en dan Urby of Slijngard als LB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |