Ik heb een vaarbewijsquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb meer duikbrevetten, handiger dan zo'n kutpapiertje wat teveel geld kost en klaarblijkelijk aan teveel mensen onterecht gegeven wordt. Onterecht? ja, kijk op de weg en er zitten heel wat tyfusmongolen die nog moeite met de benenwagen zouden hebben.
Helemaal mee eens hoor!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb meer duikbrevetten, handiger dan zo'n kutpapiertje wat teveel geld kost en klaarblijkelijk aan teveel mensen onterecht gegeven wordt. Onterecht? ja, kijk op de weg en er zitten heel wat tyfusmongolen die nog moeite met de benenwagen zouden hebben.
tja, stomme vosquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
1 ongeluk gehad, niet mijn schuld
En die vos liep langs de weg en net op het moment dat ik passeerde besloot ie over te steken
Twee autos aan gort, maar ja, wat wil je met eikels die voor overstekend wild gaan remmen. Nou ja, een kutfietser die geen voorrang had. En dan gewoon vol in de ankers gaan, waardoor ik niet kon remmen. Een andere auto was aangereden in de parkeergarage, toen ik gewoon aan het werk was, lulhannes heeft niet eens een briefje achtergelaten...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor!
In de tijd dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik nog nooit een ongeluk gehad of rare manoeuvres uitgehaald
OKee, 1 keer een paaltje geraakt, maar that's it.
ik ook, en een EHBO-diplomaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een brandwondendiploma!
ja, hip he?quote:
- een vlaggenmastquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee autos aan gort, maar ja, wat wil je met eikels die voor overstekend wild gaan remmen. Nou ja, een kutfietser die geen voorrang had. En dan gewoon vol in de ankers gaan, waardoor ik niet kon remmen. Een andere auto was aangereden in de parkeergarage, toen ik gewoon aan het werk was, lulhannes heeft niet eens een briefje achtergelaten...
Ik haal er 220quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
bij Bin Laden hebben ze een hele goeie secretaresse, ze haalt wel 120 aanslagen in de minuut
Sabic is van een neefquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
Osama is toch het zwarte schaap van de familie ?, heb volgens mij een keer ergens gelezen dat de rest van de familie het best goed doet en aan de rijke kant is...
Ik lag in een deuk toen ie het vroegquote:
Heb ik ookquote:ow ik heb nog een typdiploma
mn vriend zegt altijd: racelicentie voor je vingers
BHV hierquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een brandwondendiploma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |