ga met twee schattige kinderen op een hippe mamafiets door de stad rijden, aandacht verzekerd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, vergadering gehad met China
Hier ben ik weer
En was't maar zo Cos, dat je met die auto vrouwen kon scoren![]()
Als je vrouwen wil scoren in Den Haag moet je in een gepimpte golf, civic of BMW rijden
Kansloos zijn sommige vrouwen ookDe lekkerste wijven met de meest kansloze gasten
Maar ja, vaak hebben die vrouwen weer geen inhoud en vallen ze daarom op hun soortgenoten
Bij labiele vrouwen, die het niet erg vinden dat de man al een vrouw heeft en kinderen. Die zichzelf en een ander met liefde kapot maken, omwille van een beeld in hun hoofd wat niet bestaat. Manipulatieve hoeren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ga met twee schattige kinderen op een hippe mamafiets door de stad rijden, aandacht verzekerd!
zo kan je het ook noemen jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Bij labiele vrouwen, die het niet erg vinden dat de man al een vrouw heeft en kinderen. Die zichzelf en een ander met liefde kapot maken, omwille van een beeld in hun hoofd wat niet bestaat. Manipulatieve hoeren.
The Original.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:13 schreef Sersjee het volgende:Fame
![]()
Goede keuzes tot nu toe, eerst Marvin & Tammi, nu dit... Ben benieuwd wat er komend uur nog langs komt.
Ik dacht hier even een gouden tip te hebben gekregen, maar na dit antwoord.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Bij labiele vrouwen, die het niet erg vinden dat de man al een vrouw heeft en kinderen. Die zichzelf en een ander met liefde kapot maken, omwille van een beeld in hun hoofd wat niet bestaat. Manipulatieve hoeren.
Dat is een betere optie. Hoewel je dan de kans loopt alleen maar vrouwen achter je aan krijgt die alleen met dieren kunnen samenleven. Aangezien ze daar vrijelijk op kunnen projecteren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan ook een puppy nemen en dan de hele dag mee rondlopen in een winkelcentrum
En ik maar denken dat je over de schattige kinderen en fiets zou beginnen, maar je begint over labiele vrouwenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:12 schreef on_air het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:20 schreef Broekie het volgende:
* Broekie ziet de SMSjes alweer voor zich:
Ik vind het origineel van Amy toch beter
...
Kom maar hier met je auto, dat werkt beter. Moet je alleen wel laten blijken dat jouw persoonlijkheid leuker is dan de auto, anders ben jij verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht hier even een gouden tip te hebben gekregen, maar na dit antwoord.....
Ik kan die bakfiets en die koters ook nog wel erin meenemen hoor...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je over de schattige kinderen en fiets zou beginnen, maar je begint over labiele vrouwen
Doe dat eensquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:23 schreef on_air het volgende:
Ik kan die bakfiets en die koters ook nog wel erin meenemen hoor...
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:12 schreef on_air het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |