Ik heb alleen nog maar zon gezien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Glacier het volgende:
Ben ik de enige waar het al 1,5 uur behoorlijk regent?
Ik denk het, want ook hier in Utrecht schijnt de zon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Glacier het volgende:
In m'n uppiequote:Op woensdag 30 juli 2008 09:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goed idee: Vliegen op Dublin en dan treinen naar Galway. Dat is niet meer dan 150 km hemelsbreed. Dus dan ben je er zo. En het is nog eens mooi te doen. Maar ik denk dat ik eens gewoon spaar en binnen kort een lange vakantie al "treinend" door Ierland of Scotland ga trekken...
Met hoeveel ga jij?
Ik ga ook weleens alleen. Geen problemen mee. Eigenlijk kan ik overal alleen naar toe. Laatst nog een weekend Gent alleen aan gedaan. Kan soms leuker zijn, leer je sneller nieuwe mensen kennen. Dat is wel gezellig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In m'n uppie. Ierland is een van de weinige landen waarvan ik vind dat dat zonder problemen kan
. In 2005 ook drie weken gedaan en prima bevallen
.
Dan heb je het beter gedaan dan ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
Geslapen. Kan er weer tegen.
Yup. Als je met z'n tweeën gaat staan anderen wat minder open voor contact. Als je in Ierland in je eentje een pub binnenwandelt heb je meestal binnen een kwartiertje contact en daarna een fantastische avondquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga ook weleens alleen. Geen problemen mee. Eigenlijk kan ik overal alleen naar toe. Laatst nog een weekend Gent alleen aan gedaan. Kan soms leuker zijn, leer je sneller nieuwe mensen kennen. Dat is wel gezellig.
Terwijl ik dat lees breekt hier de zon door.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Glacier het volgende:
Zonnetje schijnt hier lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Glacier het volgende:
Wel lichtelijk cheesey... Love Boat muziek zeg maar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:47 schreef on_air het volgende:
Is geen fout achtergrondmuziekje!!!! The Girl from Ipanema. Sergio Mendes & Brasil '66. Original. Classic.
Helemaal mee eens en ook zelf ervaren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Als je met z'n tweeën gaat staan anderen wat minder open voor contact. Als je in Ierland in je eentje een pub binnenwandelt heb je meestal binnen een kwartiertje contact en daarna een fantastische avond.
De liftmuziek variant dan misschien. Maar het origineel is zonnig prettig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wel lichtelijk cheesey... Love Boat muziek zeg maar.
Army of Lovers
ik weet dat yvonne er ook last van heeftquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Glacier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |