Alsof het om een onwijs traumatische ervaring gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:41 schreef misdaadforum het volgende:
,,Veel mensen zijn blij dat ze hun verhaal kwijt kunnen.’’
Helemaal mee eens, nu wordt het wel heel ergquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:42 schreef veldmuis het volgende:
Okay, ik vind het rookverbod in de horeca ook goed, maar om nou te gaan janken over roken op het terras gaat mij zelfs te ver, terwijl ik toch een behoorlijke antirooknazi ben.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Terechte klachten. Vooral nu al die cafe-eigenaren terrasverwarming aan gaan leggen.
Je bent een paria als je rookt, daar moet je maar mee leven.
Wmbquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:58 schreef Aoristus het volgende:
zullen we het verkeer dan ook maar gewoon ver om de terrassen leiden? Al dat fijnstof is nergens goed voor
Binnen zitten met 25 graden?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:02 schreef Fogel het volgende:
Zielige lui die daarover gaan zeuren. Ga binnen zitten, daar is geen rook. Vroeger had je geen keus, nu wel...
En nee, ik rook niet.
Niet janken, rokers moeten buiten zitten als het -25 is.quote:
Ja, daar hebben ze zelfs als het goed is ook een airco aan zodat het niet warmer is dan een graad of 20. Perfect.quote:
Oh, dus zo erg is die rook ook weer niet.... Liever rook in je wokkel dan zweet op je rug kennelijk. Maar ook dat is niet nieuw. Niet-rokers gingen ook jarenlang gewoon uit omdat ze gezelligheid prefereerden boven de rooklucht. Maar goed, dat excuus kan niet meer gebruikt worden. Er is een lekker rookvrij plekje voor alle tere longpatientjes, dan maar even wat zweet op je voorhoofd als die rook zo enorm storend is.quote:
inderdaad , pegels aan je neus blauwe vingers en voetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet janken, rokers moeten buiten zitten als het -25 is.
Jahaa, maar de meeste mensen willen met goed weer, aapjes kijken op het terras,quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze zelfs als het goed is ook een airco aan zodat het niet warmer is dan een graad of 20. Perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |