Hier moet wel een t achter vindt, het onderwerp is namelijk 'de enige' en niet 'ik'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Eh ja Freecell, ik vind is zonder t idd.
En ik kan me ook zonder kinderen indenken dat je inpakken eng vindt. Want dan kan het echt gebeuren enzo?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar die moet je wel inpakken. Stel je voor dat je m nodig hebt...
Steer, Liejannuh, MK/SoL etcquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik mis
* DE
* CF (plus aanhang)
* FW??
Isa, ik stel me niet aanDe helft is gewoon nog nat
Hm.... neequote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja jij bent vet leuk! Maar je bent er nooit!
Hm. Ja het was nog niet echt m'n exquote:
Loserquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm. Ja het was nog niet echt m'n ex
hij: hoi ik wil het uitmaken maar zullen we het nog tegen niemand zeggen
ik:
We zullen het niet meer doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Loser![]()
Enne Leintjeuh, ik krijg bijna het conspiracy theory gevoelIedereen blijft weg en is ergens anders aan het kletsen, maar wij zijn niet opd e hoogte gebracht
Helaas is het niet mijn huisquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh cool! Ik wil ook een huis!
Wat krak zegt, blijven doorgaan. Ik had het bijna opgegeven, ik heb in totaal 14 kijkavonden gehad, allemaal om diverse redenen niks geworden. Ik dacht echt dat ik tot mn 40e hier zou moeten blijven wonen tot uit de meest onverwachte hoek een kamer vrijkwam. Soms zijn verrassingen best prettigquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik ga doorHet is alleen net zo vervelend als je aanmelden voor een opleiding
of het halen van je rijbewijs..
Misschien omdat het alweer een teveel MSN-slowchat tussen jou en Isa aan het worden is hier?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik mis
* DE
* CF (plus aanhang)
* FW
* MeMo?
* MoBlo?
* PF?
* SOL/MK?
Isa, ik stel me niet aanDe helft is gewoon nog nat
Ik val vanaf nu iedereen lastig met dat ik een kamer wilquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:29 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Wat krak zegt, blijven doorgaan. Ik had het bijna opgegeven, ik heb in totaal 14 kijkavonden gehad, allemaal om diverse redenen niks geworden. Ik dacht echt dat ik tot mn 40e hier zou moeten blijven wonen tot uit de meest onverwachte hoek een kamer vrijkwam. Soms zijn verrassingen best prettig
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien omdat het alweer een teveel MSN-slowchat tussen jou en Isa aan het worden is hier?
Misschien dat anderen zich daar niet in willen mengen?
Zelfs die-hards als Steer trekken zich terug?
Tip-van-Flip: domineer niet zo in een openbaar SC-topic?
*bommetje onder deze SC legt*
Dat is precies wat ik een beetje mis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik praatte met de nieuwe mensen en ze waren een aanwinst.
Foto?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Laten we het dan maar over mijn kutverhaal gaan hebben.
Hè alweer?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Laten we het dan maar over mijn kutverhaal gaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |