abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60408910
Zie TT
pi_60408952
Vooruit nog ff posten tot cnk klaar is met tv-kijken en dan ben ik weer anderhalve week weg
pi_60408965
Lein, heb je zin om volgende week maandag mee te gaan naar parkconcert? (mits lekker weer)
pi_60408971
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:26:12 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_60408983
pi_60408999
Zelfde vraag voor Me-Mo
pi_60409056
Me-Mo moet dan (hoe kan het ook anders )werken
pi_60409067
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Me-Mo moet dan (hoe kan het ook anders )werken
pi_60409082
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Lein, heb je zin om volgende week maandag mee te gaan naar parkconcert? (mits lekker weer)
Nou, vanaf vrijdag (of donderdag) werk ik een maand lang van maandag tot vrijdag bij de ouders van Isa. Plus maandag moet ik op de foto voor oma's feest. Het gaat m niet worden dus
pi_60409088
vakantie is tof

maar moet wel wiskunde doen
Ja doei.
pi_60409131
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nou, vanaf vrijdag (of donderdag) werk ik een maand lang van maandag tot vrijdag bij de ouders van Isa. Plus maandag moet ik op de foto voor oma's feest. Het gaat m niet worden dus
Oh jammer.

Wij gaan zondag op de foto, de moeder van mijn zusje en mijn vader gaan trouwen na 21 jaar samenwonen
pi_60409135
haiii
pi_60409150
René is naar bed maar mn Jericho is nog niet afgelopen
Ja doei.
pi_60409174
Wie kan mij adviseren? Ik wil deze laptop gaan kopen, goed of slecht? Of is dit apparaat WoW-technisch een betere keuze?
pi_60409260
slechts 2% van de vrouwen zou zichzelf als mooi omschrijven
pi_60409298
ik ben mooi van binnen, telt dat ook?

ok, mn longen zijn nog aan het herstellen van mijn rokers-periode maar de rest zal wel netjes rood zijn enzo
Ja doei.
pi_60409338
groot:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://largepussylips.blogspot.com/
pi_60409353
omg

nachtmerries, wederom
Ja doei.
pi_60409373
maargoed, slapen dus
Ja doei.
pi_60409414
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
groot:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://largepussylips.blogspot.com/
Ja hoi. Je kan als vrouw toch niet fietsen met van die hangende hamlappen tussen je benen?
pi_60409442
Geen idee, ik heb ze niet.
Mannen kunnen toch ook fietsen?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:57:08 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60409463
Terwijl de jonge dames hun eigen lichaam gaan ontdekken in de spiegel, ga ik met met veel 'jonge dames' lichaamsonderdelen in gedachten maar eens slapen.
Open vleeswonden vergelijken is eigenlijk nooit leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_60409466
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Geen idee, ik heb ze niet.
Mannen kunnen toch ook fietsen?
Maar de meeste mannen kunnen niet paardrijden
pi_60409562
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Maar de meeste mannen kunnen niet paardrijden
O ik ken er genoeg
pi_60409567
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:57 schreef golfer het volgende:
Terwijl de jonge dames hun eigen lichaam gaan ontdekken in de spiegel, ga ik met met veel 'jonge dames' lichaamsonderdelen in gedachten maar eens slapen.
Open vleeswonden vergelijken is eigenlijk nooit leuk.
ik ben eigenlijk ook wel klaar hier

de groeten
pi_60409569
Ik wil echt naar en hamam en een sauna en zo
pi_60409580
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga morgen naar de sauna. In Schiedam. Met mama
pi_60409593
Ik ben er nog nooit geweest

Kijk nu http://www.beperkthoudbaar.info/docu/ hiernaar

Eigenlijk wel raar dat ik het normaal vind om lichaamshaar weg te halen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 01:06:53 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60409596
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dan?
Vergelijkend warenonderzoek doen of gewoon genieten van een sauna/hamam?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_60409603
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ga morgen naar de sauna. In Schiedam. Met mama
Mijn moeder wil dat niet Maar ik kan wel met vriendje gaan, het leek hem wel leuk volgens mij.
pi_60409627
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mijn moeder wil dat niet Maar ik kan wel met vriendje gaan, het leek hem wel leuk volgens mij.
Mijn moeder wel. En ze is een ontzettend aantrekkelijke vrouw voor iemand van haar leeftijd

Vergelijkend warenonderzoek doe ik ook altijd in de sauna. Ik voel me ook nooit de lelijkste of dikste
pi_60409653
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:06 schreef golfer het volgende:

[..]

En dan?
Vergelijkend warenonderzoek doen of gewoon genieten van een sauna/hamam?
Ik hoef me met niemand te vergelijken Was gewoon verwonderd hoe het bij mij allemaal zat. En opeens dacht ik (omdat dat in die docu zat) een hamam of een sauna is eigenlijk best leuk.

Ik ben sowieso wel tevreden en ik vind mezelf gewoon mooi hoe raar ik er misschien dan ook uitzie. Naakt rond lopen vind ik ook wel prima En seks met licht aan. En overdag. En op elke manier. En... nja. ik vind 't wel prima. Aangezien maar 2% dat vind best vreemd..
pi_60409655
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:

Mijn moeder wel. En ze is een ontzettend aantrekkelijke vrouw voor iemand van haar leeftijd
Daar had een punt moeten staan Lein
Ze is namelijk w.s. net zo oud als ik
pi_60409661
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Vergelijkend warenonderzoek doe ik ook altijd in de sauna. Ik voel me ook nooit de lelijkste of dikste
Ik vind lichamen leuk om te zien
pi_60409669
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Daar had een punt moeten staan Lein
Ze is namelijk w.s. net zo oud als ik
Iets ouder dan jij!
pi_60409681
Mijn mama is 53 maar sport nooit en eet wel veel. Dan kun je natuurlijk ook geen perfectie eisen. (Als je dat al zou willen)
pi_60409695
*zucht*
pi_60409701
Moeders roeleren.
De mijne is 88 en kan lopen terwijl ze maar 1 heup heeft
Bovendien woog ze toen ze mijn leeftijd had ong. net zoveel als ik en nu is ze ong. een kwartje van mij

Oh en het is best een heks ook nog
pi_60409702
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn mama is 53 maar sport nooit en eet wel veel. Dan kun je natuurlijk ook geen perfectie eisen. (Als je dat al zou willen)
Mijn mama is 52, sport veel en eet weinig. Ze komt aardig in de buurt van perfectie. Dichter dan ik iig
pi_60409715
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mijn mama is 52, sport veel en eet weinig. Ze komt aardig in de buurt van perfectie. Dichter dan ik iig
Volgens mij weegt ze 78 kilo bij 1.67
en heeft ze korte benen en brede schouders,
sowieso een hele andere bouw
maar ik vind haar wel mooi
pi_60409719
golfer is naar bed, moet morgen werken, dus JA boys are stupid etc
Ik ga nog ff op balkon zitten met wijntje, mijn zonden overdenken

doeg
pi_60409745

pi_60409747
Ik ga ook even naar buiten met een wijntje
pi_60409804
Ik blijf lekker binnen

MeMo, die is zijn ook cool
pi_60410014
Prima tt en ik heb me super vermaakt met de vaginapraat (met de klemtoon op gi).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60410024
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Prima tt en ik heb me super vermaakt met de vaginapraat (met de klemtoon op gi).
was gezellig heh

ik heb net een laptop uitgekozen en besteld. Vinden je ouders het een probleem als ik m daar laat bezorgen, denk je?
pi_60410029
mijn mama is 48 en is ehm... dik(kig) maar ze eet en snoept gewoon teveel en sport nauwelijks

oh ja.. slapen.. weer geen seks.. hij vond het te warm
Ja doei.
pi_60410034
Nee hoor, gewoon doen, no problem.

Marije is ook naar bed. Ze moest erg lachen om mijn verhaal over afgelopen week
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60410037
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:41 schreef motorbloempje het volgende:
relaties
pi_60410069
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:41 schreef motorbloempje het volgende:
mijn mama is 48 en is ehm... dik(kig) maar ze eet en snoept gewoon teveel en sport nauwelijks

Ik vraag me af of ik dat over een jaar ook ga vinden
(seks en warm en zo)

m'n vader is dronken of iig met wijn
en dan hangt ie altijd kutverhalen op
en moet ik gezellig doen
pi_60410088
Vertelt jouw pa ook altijd dezelfde verhalen, PF? De mijne wel Dan hoef je niet echt te luisteren, want je kent het verhaal toch al.
pi_60410089
sleur enzo

ach.. ik hou vannem...
en gisteren was ik te brak voor seks dus ik moet ook niet klagen
Ja doei.
pi_60410097
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:47 schreef motorbloempje het volgende:
sleur enzo

ach.. ik hou vannem...
en gisteren was ik te brak voor seks dus ik moet ook niet klagen
Houden van is ook rampzalig.

Alleen is soms seks altijd nog beter dan nooit seks
pi_60410164
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, gewoon doen, no problem.

Marije is ook naar bed. Ze moest erg lachen om mijn verhaal over afgelopen week
ok, dan doe ik dat.

Wie zou er nou niet kunnen lachen om dat verhaal? Het is een bijzonder verhaal
pi_60410165
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Vertelt jouw pa ook altijd dezelfde verhalen, PF? De mijne wel Dan hoef je niet echt te luisteren, want je kent het verhaal toch al.
Dan moet ik beargumenteren waarom blues zo leuk is
en dat dit echt prachtige muziek is
en of ik nog cd's wil bestellen
etc
pi_60410200
quote:
mijn vader raakt nooit zo aangeschoten geloof ik. Terwijl hij wel echt veel kan zuipen...
pi_60410205
Bij twee wijntjes begint het al
en hij drinkt wel vaak twee flessen
pi_60410264
Mja ik heb geen idee hoeveel er hier in huis gedronken wordt. Ik denk dat ik toch de meest gematigde drinker ben. En dat is best shocking als je weet hoeveel ik soms drink
pi_60410355
Als mijn vader te veel heeft gedronken wordt hij sentimenteel. Gaat hij zeggen hoeveel hij van me houdt en zijn frustraties over bepaalde familieleden uiten.
pi_60410382
quote:
Vroeger vond ik dat vreselijk maar tegenwoordig vind ik het eigenlijk wel grappig.
Ook zo mooi dat het verhaal iedere keer sterker wordt, en dat al ruim 28 jaar. Ik ben benieuwd hoe die verhalen over 20 jaar zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60410396
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Vroeger vond ik dat vreselijk maar tegenwoordig vind ik het eigenlijk wel grappig.
Ook zo mooi dat het verhaal iedere keer sterker wordt, en dat al ruim 28 jaar. Ik ben benieuwd hoe die verhalen over 20 jaar zijn.
Ja, leukis dat hè

Ik vrees alleen dat Lein al mijn kinderverhalen te horen gaat krijgen
Hoe ik met mijn blote voetjes in de tomatensoep zat of dat ik in de kastanjeboom voor het huis klom of alles over mijn vriendjes en zo
pi_60410406
Oeh beperkt houdbaar gezien. Ik vind of vond het wel jammer dat ik een beetje striae heb. Maar toen ik zag dat ook Mr PF dat had vond ik het al een stuk aangenamer
Erg eigenlijk al die cosmetische onzin.
pi_60410408
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Als mijn vader te veel heeft gedronken wordt hij sentimenteel. Gaat hij zeggen hoeveel hij van me houdt en zijn frustraties over bepaalde familieleden uiten.
Ja dat ook ja
pi_60410425
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Erg eigenlijk al die cosmetische onzin.
Dat gevoel had ik ook na het zien van die docu. Ik werd direct een stuk tevredener over mezelf
Je krijgt ook het idee dat het allemaal steeds meer wordt, mannen moeten nu ook al van alles en als je over 3 jaar je tanden niet hebt laten bleken in een louche bleekshop dan hoor je er ook vast niet meer bij
pi_60410427
Ik ben waarschijnlijk wel 100 jaar te laat met het zien van dat ding, maar goed
pi_60410438
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben waarschijnlijk wel 100 jaar te laat met het zien van dat ding, maar goed
Je ziet er puik uit voor een honderdjarige
pi_60410445
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, leukis dat hè

Ik vrees alleen dat Lein al mijn kinderverhalen te horen gaat krijgen
Hoe ik met mijn blote voetjes in de tomatensoep zat of dat ik in de kastanjeboom voor het huis klom of alles over mijn vriendjes en zo
Soms, heel soms, vind ik het niet makkelijk om te blijven luisteren naar wat je vader vertelt. Ik vind m echt aardig, maar soms... En baby-verhalen gaan hard het ene oor in en het andere oor uit. Tenzij het echt amusant is, dan zal ik het wel hier in de SC posten
pi_60410455
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook na het zien van die docu. Ik werd direct een stuk tevredener over mezelf
Je krijgt ook het idee dat het allemaal steeds meer wordt, mannen moeten nu ook al van alles en als je over 3 jaar je tanden niet hebt laten bleken in een louche bleekshop dan hoor je er ook vast niet meer bij
oh noes, tanden bleken
pi_60410490
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Soms, heel soms, vind ik het niet makkelijk om te blijven luisteren naar wat je vader vertelt. Ik vind m echt aardig, maar soms... En baby-verhalen gaan hard het ene oor in en het andere oor uit. Tenzij het echt amusant is, dan zal ik het wel hier in de SC posten
Oeh, juicy details.
pi_60410492
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Leintjeuh het volgende:

geen babyverhalen, ik zal ze vragen of je nog een geheimhoudingsclausule kan tekenen.

En ik luister ook niet altijd als mijn vader weer eens op dreef is hoor. Ik voorspel hele verhalen over Monika, mijn broer, mijn schoonzus en geld. Over ome tony krijg je waarschijnlijk pas in een behoorlijk aangeschoten bui iets te horen.
pi_60410502
Ik ga trouwens naar bed. Slaap lekker allemaal.
pi_60410506
Slaap lekker, MiMu
pi_60410510
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht toen vriendje op vakantie was geweest en ik best wel wat aangekomen was dat ie me lelijk zou vinden of zo . Maar toen was hij eigenlijk ook aangekomen en toen vond ik het eigenlijk wel grappig

Tevreden zijn met jezelf is best een opgave, gelukkig komt dat onzekere gedoe bij mij alleen in vlagen. Door die site met al die borsten kwam ik er achter dat je niet klein (ik), middel en groot had van borsten maar ook klein en lelijk en groot en lelijk en klein en mooi en groot en raar. Sindsdien denk ik echt van. woah. klein maar wel. prima madurodam maar verder niks mis mee.

En ik bedacht me net.. Mensen vinden mijn huid mooi... Ik baal altijd dat ik zo wit ben.. zusje van mr pf noemde ons duo penotti.. maar toen dacht ik.. stel dat ik altijd heel bruin was, met elke dag gestijlt, geverfd haar. elke dag make up op en elke dag sporten, perfect miss america figuur. zou

-okee nu kan ik verder gaan, eigen computer onder het stof vandaan gehaald-

zou ik dan m'n charme verliezen? zou ik dan niet meer zijn wie ik ben?

[ Bericht 4% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 29-07-2008 02:41:12 ]
pi_60410514
o ik moet oprotten uit mn vaders leven
wordt vervolgd
pi_60410545
Miss perfect bestaat volgens mij ook niet

Muggen doodslaan op je benen geeft voldoening.
pi_60410553
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

geen babyverhalen, ik zal ze vragen of je nog een geheimhoudingsclausule kan tekenen.

En ik luister ook niet altijd als mijn vader weer eens op dreef is hoor. Ik voorspel hele verhalen over Monika, mijn broer, mijn schoonzus en geld. Over ome tony krijg je waarschijnlijk pas in een behoorlijk aangeschoten bui iets te horen.
Ome Tony? Is dat net zo'n schandaal als mijn ome Jan die met een vrouw trouwde die familie van hem is? Of meer in de categorie: we zwijgen het helemaal dood, net als de incest tussen dochter 3 en zoon 3?
pi_60410562
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
o ik moet oprotten uit mn vaders leven
wordt vervolgd
pi_60410601
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:31 schreef Leintjeuh het volgende:

Ome Tony? Is dat net zo'n schandaal als mijn ome Jan die met een vrouw trouwde die familie van hem is? Of meer in de categorie: we zwijgen het helemaal dood, net als de incest tussen dochter 3 en zoon 3?
Tony is een broer van pa, zo een die zich te goed voelt voor de rest van de volkse familie en die pa nooit meer wil zien, maar stiekem wel mist. Zoiets. Incest was er ook tussen een neef en een nicht, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik geloof niet dat ome tony daar iets mee te maken had
pi_60410609
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tony is een broer van pa, zo een die zich te goed voelt voor de rest van de volkse familie en die pa nooit meer wil zien, maar stiekem wel mist. Zoiets. Incest was er ook tussen een neef en een nicht, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik geloof niet dat ome tony daar iets mee te maken had
Ome Tony is dus een snob?
pi_60410626
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ome Tony is dus een snob?
Ja, want getrouwd met een (inmiddels uitgezakt) model en hij heeft aan tafel gezeten met prins bernhard.
pi_60410650
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want getrouwd met een (inmiddels uitgezakt) model en hij heeft aan tafel gezeten met prins bernhard.
Da's rot voor m

Ik ben aan het SOG-gen. Ik wil niet naar bed. Te lang geslapen vanmorgen. En eindelijk weer eens een goed en serieus gesprek met Erik
pi_60410660
SOG-gen? Slaap Ontwijkend Gedrag? En je hebt me niets verteld over dat gesprek met Erik! Moet ik even bellen?
pi_60410677
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef Isabeau het volgende:
SOG-gen? Slaap Ontwijkend Gedrag? En je hebt me niets verteld over dat gesprek met Erik! Moet ik even bellen?
Ik ben nog steeds in gesprek met m via msn. Ik stel hele goeie vragen hij geeft alleen wel de verkeerde antwoorden
pi_60410690
Dat doen ze altijd
pi_60410696
Hm. Het kwam er op neer dat ik te kort naar z'n kutverhalen heb geluisterd. (ik had er sowieso geen zin in, maar als m'n vader me dan om 1 uur 's nachts opbelt om wijn te komen drinken voel ik me wel verplicht dan kan ik geen nee zeggen of zo)

Uit het niets stormt hij het kantoor binnen, wordt helemaal boos dat ik op moet rotten uit z'n leven, van z'n spullen (computers) af moet blijven en nog meer dingen die ik snel verdrongen heb.

Ik vind het niet zo leuk
pi_60410705
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm. Het kwam er op neer dat ik te kort naar z'n kutverhalen heb geluisterd. (ik had er sowieso geen zin in, maar als m'n vader me dan om 1 uur 's nachts opbelt om wijn te komen drinken voel ik me wel verplicht dan kan ik geen nee zeggen of zo)

Uit het niets stormt hij het kantoor binnen, wordt helemaal boos dat ik op moet rotten uit z'n leven, van z'n spullen (computers) af moet blijven en nog meer dingen die ik snel verdrongen heb.

Ik vind het niet zo leuk
Ruzie maken met dronken/aangeschoten mensen is nooit leuk. Gaat t weer een beetje nu?
pi_60410719
Waar sláát dat op, PF? Ik weet even niet wat ik moet zeggen...
* Isabeau stuurt PF thee en koekjes en een knuffel
pi_60410740
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ruzie maken met dronken/aangeschoten mensen is nooit leuk. Gaat t weer een beetje nu?
Die kunnen altijd zo fijn agressief over komen Volkomen uit het niets...
pi_60410745
Ik heb maar niks terug gezegd...
Ik vind vind het gewoon raar dat hij NU iets wil dat ik er dan maar bij moet zitten ook al heb ik daar geen zin in. We hebben nog nooit iets gedaan waar ik zin in had of wat ik wil. Altijd zijn ding. Altijd zijn manier.

En nu begon hij dingen om te gooien en te dreigen dat ik (zelf) m'n gordijnen op moet hangen voor morgen en vermaken anders zouden er maatregelen zijn of zo. Ik ga er verder niet op in tegen hem maar ik vind het zo onredelijk.
pi_60410757
Dronken mensen zijn nooit redelijk, PF
En heb je er wel eens met hem over gepraat dat alles altijd op ZIJN manier moet?
pi_60410759
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Waar sláát dat op, PF? Ik weet even niet wat ik moet zeggen...
* Isabeau stuurt PF thee en koekjes en een knuffel
Ik weet het ook niet.
Toennet ging het er weer over dat ik niet aan heb geboden om de nieuwe schuur te schilderen etc. Ik moet ook alles zelf doen zoek het lekker uit.
pi_60410774
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet.
Toennet ging het er weer over dat ik niet aan heb geboden om de nieuwe schuur te schilderen etc. Ik moet ook alles zelf doen zoek het lekker uit.
En wat Isa zegt...
pi_60410776
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:50 schreef Isabeau het volgende:
Dronken mensen zijn nooit redelijk, PF
En heb je er wel eens met hem over gepraat dat alles altijd op ZIJN manier moet?
Nee ik ga niets terugzeggen dan escaleert het helemaal. Ik dacht net wel dat ik wat flessen lampenolie, wasbenzine en nog wat spul kon zoeken en leeggieten in m'n kamer en dat aansteken. Daarna bedacht ik me dat ik daar niet zo veel aan had en beter de schuur in de hens kon steken. En later bedacht ik me dat dat ook wel vervelend zou zijn als mensen er achter kwamen dat ik dat dan had gedaan.
pi_60410783
Weet je ik hoef geen knuffels. Ik vind het echt heel aardig maar ik weet niet wat ik er mee moet. Wat ik moet doen is ergens gaan wonen en niet vertellen waar.
pi_60410784
Nu doe ik boos tegen jullie

Nou

Sorry
pi_60410785
En met hem praten als hij niet dronken is? (en zo te horen heb je ook een vader die enige paranormale gaven van jou verwacht, zoals uit jezelf de schuur schilderen)

Brand is best mooi maar zo weinig constructief
pi_60410791
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Nou

Sorry
trutje, als je het kwijt moet kan je maar beter boos tegen ons doen dan tegen je pa. Bij ons woon je niet En wij kunnen ervoor kiezen je te negeren als je dat wilt

SCHELDEN DUS, TRUTJE!!

En dat knuffelgedoe hoort bij de kusjekroel-mentaliteit hier
pi_60410820
Hij is nu boos dat we geen band hebben en dat m'n broertje en ik liever niet met hem in 1 ruimte zijn. Ik ben vast heel vreselijk maar bedenk dan ook eens zelf of je niet iets raars doet. En ik vind zwijgend naar de tv staren in 1 ruimte niet leuk. Ik vind het ook niet leuk om het over zijn interesses te hebben zoals: motoren, muziek die ik niet leuk vind, gereedschap, topgear, en nog heel veel andere dingen waar ik niets mee heb. Ik wil best doen alsof ik dat ook leuk vind, wat ik ook vaak doe. Maar laten we het dan ook ooit eens hebben over wat ik dan leuk vind. Maar dat kan nooit "want daar is geen flikker aan".
pi_60410836
Als ik na twintig jaar geen band met m'n ouders en broertje heb, dan moeten ze niet verwachten dat ie er nu opeens nog wel komt of zo.
pi_60410842
Ik weet niet eens of hij dronken is, maar hij dronk wijn dus ik denk het..
pi_60410853
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Nou

Sorry
Ga je gang hoor mij deert het niet
ik vind het alleen kut voor je....
pi_60410864
Kijk als je geen zin hebt om m'n verjaardag, kerst, sinterklaas, andere dingen te vieren. Nooit iets doet met mijn voorstellen zoals naar de bios, uit eten, winkelen, een dagje weg. Dan kun je wel verwachten dat ik dan niet alle moeite doe om dat steeds te blijven aandragen. Dan denk ik ook laat maar zo boeiend is dat ook weer niet.

Mr PF gaat slingers ophangen op m'n verjaardag zei die
pi_60410882
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij is nu boos dat we geen band hebben en dat m'n broertje en ik liever niet met hem in 1 ruimte zijn. Ik ben vast heel vreselijk maar bedenk dan ook eens zelf of je niet iets raars doet. En ik vind zwijgend naar de tv staren in 1 ruimte niet leuk. Ik vind het ook niet leuk om het over zijn interesses te hebben zoals: motoren, muziek die ik niet leuk vind, gereedschap, topgear, en nog heel veel andere dingen waar ik niets mee heb. Ik wil best doen alsof ik dat ook leuk vind, wat ik ook vaak doe. Maar laten we het dan ook ooit eens hebben over wat ik dan leuk vind. Maar dat kan nooit "want daar is geen flikker aan".
Hij klinkt wel erg self-centered...

Heel vroeger als kind dacht ik dat alle volwassen mensen redelijk en verstandig waren oid, maar wat was dat een desillusie toen ik ouder werd. Moet ik nu ineens aan denken nu je dit zo vertelt.
pi_60410886
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kijk als je geen zin hebt om m'n verjaardag, kerst, sinterklaas, andere dingen te vieren. Nooit iets doet met mijn voorstellen zoals naar de bios, uit eten, winkelen, een dagje weg. Dan kun je wel verwachten dat ik dan niet alle moeite doe om dat steeds te blijven aandragen. Dan denk ik ook laat maar zo boeiend is dat ook weer niet.

Mr PF gaat slingers ophangen op m'n verjaardag zei die
Het is vermoeiend om altijd de 'grootste' persoon te zijn. Op een gegeven moment ben je alleen nog maar 'klein'. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik herken je situatie wel
pi_60410887
Buh, kom ik er weer doorheen met een kutverhaal. Maar bedankt in iedergeval.
Misschien moet ik de volgende keer wat terug zeggen. Maar dan ben ik bang dat hij gaat schreeuwen en slaan en m'n dingen kapot maken en zo.

Ik luister nu piazzolla
pi_60410898
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Buh, kom ik er weer doorheen met een kutverhaal. Maar bedankt in iedergeval.
Misschien moet ik de volgende keer wat terug zeggen. Maar dan ben ik bang dat hij gaat schreeuwen en slaan en m'n dingen kapot maken en zo.

Ik luister nu piazzolla
Waar doorheen? Het ging toch nergens over, of mis ik m nou?

Overigens: probeer toch een beetje 'zacht' te blijven als je iets terug zegt. Om agressie te voorkomen. Leg uit wat je voelt en waarom. Misschien werkt dat?

Ik las trouwens dat je pizza at, en ik was jaloers
pi_60410906
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het is vermoeiend om altijd de 'grootste' persoon te zijn. Op een gegeven moment ben je alleen nog maar 'klein'. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik herken je situatie wel
Hij is ook wel aardig soms. Als ik iets voor hem moet doen of zo. Vanaf nu ga ik alles zelf doen (dus ook m'n computer en noem het maar op) zodat ik hem nergens meer voor nodig heb en hij niet meer een zekere "macht" over mij heeft.

Ik vind het echt zo leuk hoe Mr PF over z'n zusje praat en hoe hij met haar omgaat. En dat ze het echt gezellig hebben en elkaar missen. En dat z'n ouders het oprecht leuk vonden om mij te zien.

Zijn jouw ouders dan ook zo?
pi_60410910
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:11 schreef Leintjeuh het volgende:

Overigens: probeer toch een beetje 'zacht' te blijven als je iets terug zegt. Om agressie te voorkomen. Leg uit wat je voelt en waarom. Misschien werkt dat?
En vanuit jezelf praten....'ik voel me gekwetst als je dat zegt' en niet 'je kwetst me'
Maar misschien is je mond houden bij iemand die zo onredelijk is wel het beste.
pi_60410916
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Waar doorheen? Het ging toch nergens over, of mis ik m nou?

Nou ja dat ik alle aandacht weer eens opeis.

Ik probeer zo neutraal mogelijk te antwoorden en hem dan niet te "voeden" met dingen wat hij dan weer tegen me kan gebruiken.
pi_60410922
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hij is ook wel aardig soms. Als ik iets voor hem moet doen of zo. Vanaf nu ga ik alles zelf doen (dus ook m'n computer en noem het maar op) zodat ik hem nergens meer voor nodig heb en hij niet meer een zekere "macht" over mij heeft.

Ik vind het echt zo leuk hoe Mr PF over z'n zusje praat en hoe hij met haar omgaat. En dat ze het echt gezellig hebben en elkaar missen. En dat z'n ouders het oprecht leuk vonden om mij te zien.

Zijn jouw ouders dan ook zo?
Nou nee. Maar het 'de grootste' moeten zijn en je steeds moeten aanpassen aan de ander, is de manier waarop ik de relatie met mn tweelingzus ervaar. Alsof zij een retard is, en ik (en mn andere zus) op onze tenen moeten blijven lopen zodat ze niet boos wordt.
pi_60410923
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Onafhankelijkheid en zelfstandigheid roeleren
pi_60410932
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ja dat ik alle aandacht weer eens opeis.

Ik probeer zo neutraal mogelijk te antwoorden en hem dan niet te "voeden" met dingen wat hij dan weer tegen me kan gebruiken.
Ach joh, iedereen heeft wel eens de aandacht nodig. Trouwens, 'alle' aandacht? We zijn met zn 3-en
pi_60410934
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nou nee. Maar het 'de grootste' moeten zijn en je steeds moeten aanpassen aan de ander, is de manier waarop ik de relatie met mn tweelingzus ervaar. Alsof zij een retard is, en ik (en mn andere zus) op onze tenen moeten blijven lopen zodat ze niet boos wordt.
O vervelend lijkt me dat! Heeft ze dat zelf ook helemaal niet door?
Door te zwijgen lijk ik wel heel erg op m'n moeder. Als ik dan vraag of ze misschien ook ooit eens ergens wat van wil zeggen en of ze überhaupt een eigen mening heeft zegt ze nog steeds niets.
pi_60410949
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ach joh, iedereen heeft wel eens de aandacht nodig. Trouwens, 'alle' aandacht? We zijn met zn 3-en
Ik voel me een beetje PF met haar kutverhaal. Ipv maanden geleden ergens anders te gaan wonen en gewoon een eigen leven te krijgen blijf ik hier zitten en laat ik alles bij het oude.
pi_60410953
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O vervelend lijkt me dat! Heeft ze dat zelf ook helemaal niet door?
Door te zwijgen lijk ik wel heel erg op m'n moeder. Als ik dan vraag of ze misschien ook ooit eens ergens wat van wil zeggen en of ze überhaupt een eigen mening heeft zegt ze nog steeds niets.
Ze heeft t wel door, we herinneren haar er ook vaak genoeg aan. Maar je wordt t desondanks wel zat. PF, misschien komt het door je boosheid en verontwaardiging van nu, maar hebben je ouders een ongelijk verdeeld huwelijk?
pi_60410961
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik voel me een beetje PF met haar kutverhaal. Ipv maanden geleden ergens anders te gaan wonen en gewoon een eigen leven te krijgen blijf ik hier zitten en laat ik alles bij het oude.
Iedereen heeft hier wel een kutverhaal Ik blijf, net als Isa , bij ex hangen. Je kijkt achteraf wat je anders had kunnen doen, maar achteraf kijk je in de koe zn kont. Daar heb je niks aan. Richt je liever op wat je nu kan doen, daar heb je tenminste wat aan.
pi_60410973
Hm.. wat is gelijk? Hoe moet ik een normaal huwelijk voorstellen?
M'n moeder kan bijv. niet autorijden dus m'n vader bepaalt 9 vd 10 x hoe of wat. En bijv. als hij rijdt moet m'n moeder al het andere doen.
M'n vader komt meestal met ideeën die gedaan moeten worden (nieuwe schuur, nieuwe tuin, koffie brander, espresso machine, broodbakmachine, zelfgemaakte kast, wijn obsessie, kaas obsessie, thee obsessie, nieuwe badkamer) en m'n moeder vind het dan meestal ook we leuk. M'n moeder noemt soms wel dingen op zoals een ligbed die ze dan wel zou willen maar dan na vijf jaar kopen ze het uiteindelijk samen als ze het beide goed vinden. Een beetje parasietachtig. Zoals ik ook wel soms.
pi_60410991
O en m'n moeder kookt altijd, want daar zijn moeders voor. M'n vader heeft het te druk om te stofzuigen, de badkamer of de wc schoon te maken. Als hij werkt komt hij meestal om 19:00 thuis en dan gaat hij 's avonds de hele avond computeren wat hij werken noemt. In het weekend doet hij dan een activiteit zoals bijvoorbeeld een rotstuin aanleggen. En als dat klaar is doet hij weer wat anders. Als ik iets wil vragen moet dat wel voor 22:00 want anders is hij te moe. En niet op z'n werk. Dus meestal is dat tussen 19:00 en 22:00 dat dat kan maar dan sport ik meestal.
pi_60411004
Is je vader zelf wel gelukkig?
pi_60411014
Geen idee, ik heb het hem nooit gevraagd. Ik praat eigenlijk nooit met hem.
pi_60411019
Volgens mij zit hij wel vol woede en agressie.
pi_60411022
Wie praat er dan wel met hem? Je moeder komt over alsof ze een onderdanige rol in de relatie speelt, de kinderen gaan liever niet met hem om en alles moet altijd zoals hij het wil. Ik weet ook niet wat een normaal huwelijk is, maar vanuit mijn optiek vind ik het geen normale situatie.
pi_60411034
Hm........ Ik weet eigenlijk niet of er iemand met hem praat. Hij geeft er mensen iig niet de kans toe. In z'n studententijd was hij verslaafdachtig aan alcohol (op een slechte manier) sinds een paar jaar drinkt hij weer maar hij wordt er nooit leuker op. Ik had tot een jaar/half jaar geleden nooit met iemand over gevoelens gepraat. M'n ex nu, vriendje toen pushte het zo erg om over gevoelens te praten en wat ik echt van dingen vond dat ik er zelf echt niet meer tegen kon ook.
pi_60411040
M'n ouders praten wel over dingen en over andere mensen. Net als 99% van de mensen waar ik mee omga. Misschien hebben ze er geen behoefte aan.
pi_60411055
Hoe zit het met je plannen om uit huis te gaan? Heb je al stappen genomen? Als ik dit zo zie ben je daar absoluut aan toe. Je relatie met je vader zou nog best eens stukken kunnen verbeteren als je eenmaal weg bent.
pi_60411059
Dames, ik kan niets zinnigs toevoegen op dit moment. PF, succes met 'dit'. Isa, werkze vannacht Ik ga mn bed in
pi_60411063
Slaap lekker, Lein
pi_60411064
Ik heb me ingeschreven en ik heb bestek en pannen gekocht en zo.
Maar nog niet wezen hospiteren of een echte stap genomen.
pi_60411070
Slaap lekker Lein

Ik vind het ook moeilijk om gewoon maar een huis te zoeken (ook al zou ik het wel gewoon zelf moeten doen) en dan maar hopen dat alles goedkomt, o.a. met financiën etc.
pi_60411079
Ik heb het wel net 80 uur aan een stuk uitgehouden met Mr PF dus het is niet zo dat ik een sociale fobie of zo heb.
pi_60411083
Ik garandeer je dat alles goed komt met financiën en zo Als je vanaf het begin je uitgaven/inkomsten goed in de gaten houdt dan moet het echt lukken. Alleen inschrijven is redelijk passief, ga er wat actiever achteraan en wie weet heb je dan binnen een paar maanden een eigen plekje.
pi_60411086
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb het wel net 80 uur aan een stuk uitgehouden met Mr PF dus het is niet zo dat ik een sociale fobie of zo heb.
Volgens mij denkt ook niemand dat
pi_60411094
Is er ergens een stappenplan hoe het hoort/moet/waar ik op moet letten? Ik weet gewoon niet zo goed waar ik op moet beginnen. Ik ga gewoon maar op alle kamers reageren die redelijk zijn en dan merk ik het wel?
pi_60411102
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij denkt ook niemand dat
Ik bedacht net dat "een weekendje iets leuks doen" wel een heel uitgerekt begrip was geworden
pi_60411109
Waar wil je wonen? (niet in Hoogeveen zo te lezen ) Wat wil je sowieso in een huis/kamer hebben? Wil je bijvoorbeeld per se een eigen douche/toilet of kan je ook wel delen etc. Zijn er meerdere wegen naar je gewenste woonplekje? (huis aan huis blaadjes en dergelijke) Heb je je vrienden op de hoogte gebracht (viavia wil ook nog wel eens gigantisch werken als je alleen een kamer zoekt!)
pi_60411114
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Ik bedacht net dat "een weekendje iets leuks doen" wel een heel uitgerekt begrip was geworden
Lange weekenden zijn Tof Vooral als het met je geliefde is
pi_60411127
pi_60411150
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:50 schreef Isabeau het volgende:
Waar wil je wonen? (niet in Hoogeveen zo te lezen ) Wat wil je sowieso in een huis/kamer hebben? Wil je bijvoorbeeld per se een eigen douche/toilet of kan je ook wel delen etc. Zijn er meerdere wegen naar je gewenste woonplekje? (huis aan huis blaadjes en dergelijke) Heb je je vrienden op de hoogte gebracht (viavia wil ook nog wel eens gigantisch werken als je alleen een kamer zoekt!)
In Amsterdam, tussen Osdorp (daar zit m'n nieuwe school) en centrum
Sowieso ruimte voor een twee persoons bed en een bureautje
Douche/wc alleen is wel fijner maar met een actief huis met leuke mensen wil ik ook wel delen
Ik heb nog niemand echt op de hoogte gebracht, de mensen waar ik dat tegen zeg ontmoedigen me alleen maar Amsterdamm lukt nooit joh etc
pi_60411166
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 03:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In Amsterdam, tussen Osdorp (daar zit m'n nieuwe school) en centrum
Sowieso ruimte voor een twee persoons bed en een bureautje
Douche/wc alleen is wel fijner maar met een actief huis met leuke mensen wil ik ook wel delen
Ik heb nog niemand echt op de hoogte gebracht, de mensen waar ik dat tegen zeg ontmoedigen me alleen maar Amsterdamm lukt nooit joh etc
Nonsens, er wonen echt heel veel studenten in Amsterdam op kamers en die zijn echt niet door hun ouders voor de coitus ingeschreven dus jij kan er ook een kamer vinden. Ik zou juist wel zoveel mogelijk mensen vertellen dat je iets in Amsterdam zoekt en denk ook aan het Amsterdam-topic op Fok in Stad & Streek. Connecties
pi_60411175
Echt superbedankt voor alle tips hulp etc
Ik ga nu slapen en morgen mezelf "een schop onder m'n hol geven"

Ik vind het gewoon allemaal een beetje spannend (voor het eerst studeren, school is 2 uur reizen ipv 5 minuten, zelf alles regelen etc.)
pi_60411226
PF, slaap lekker en het komt allemaal heus wel goed
  dinsdag 29 juli 2008 @ 06:54:41 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_60411669
Iedereen lekker geslapen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60411998
Nee, domme vraag
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:05:06 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_60412021
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Nee, domme vraag
Ga dan eens snel terug je bed in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60412039
Ik lig er net in Maar ik hoop je vraag in de loop van de dag positief te kunnen beantwoorden
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:16:54 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_60412097
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik lig er net in Maar ik hoop je vraag in de loop van de dag positief te kunnen beantwoorden
Misschien dat ik hem vanmiddag nog een keer stel dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60412160
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Welterusten alvast dan maar (K)
pi_60412169
veel plezier, Lein! Ik wil met je mee!!
pi_60412197
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:24 schreef Isabeau het volgende:
veel plezier, Lein! Ik wil met je mee!!
Kom maar mee, ik vind het prima
pi_60412737
wat ga je voor leuks doen Lein?

mogge/truste!
Ja doei.
pi_60412807
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
wat ga je voor leuks doen Lein?

mogge/truste!
Sauna met mama
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:25:59 #153
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60412920
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie kan mij adviseren? Ik wil deze laptop gaan kopen, goed of slecht? Of is dit apparaat WoW-technisch een betere keuze?
Ik zou voor de tweede gaan. De videokaart is een stuk beter dan die van de eerste. Maar het probleem zit daar wel. Beide kaarten zijn vrij low-end (dat wil zeggen, niet ontworpen voor gebruik in 3D games). Nu is dat voor World of Warcraft geen probleem omdat het spel ook vrij oud is (rond 2004 uitgebracht), maar je moet wel de wat lagere instellingen voor lief nemen.
En nu heb ik voor je op Internet gezocht. Het maakt niet echt uit. Beide kaarten kunnen WoW prima aan. Er is nauwelijks verschil te noemen. Dus, advies? Ga voor de goedkoopste.
pi_60412921
ohnjah.. dat wist ik wel! alleen niet dat het vandaag was

enjoy!
Ja doei.
pi_60412993
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zou voor de tweede gaan. De videokaart is een stuk beter dan die van de eerste. Maar het probleem zit daar wel. Beide kaarten zijn vrij low-end (dat wil zeggen, niet ontworpen voor gebruik in 3D games). Nu is dat voor World of Warcraft geen probleem omdat het spel ook vrij oud is (rond 2004 uitgebracht), maar je moet wel de wat lagere instellingen voor lief nemen.
En nu heb ik voor je op Internet gezocht. Het maakt niet echt uit. Beide kaarten kunnen WoW prima aan. Er is nauwelijks verschil te noemen. Dus, advies? Ga voor de goedkoopste.
ik heb net die duurdere besteld. maar ach, wat is 50 euro nou voor verschil... Zolang ik lekker kan WoW'en in Zuidwolde, klaag ik niet
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:29:52 #156
13783 Anthraxx
pi_60413008
Nou ja, ze kunnen het beide prima. Dus boeiend.
pi_60413036
Oh, en ik ga weg veel plezier allemaal vandaag, Isa, slaap lekker tot vanmiddag/vanavond
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:32:43 #158
13783 Anthraxx
pi_60413056
Wegze
pi_60413067
have fun vandaag Lein
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:43:45 #160
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_60413286
Goedemorgen, Lein veel plezier.
Gisteren heerlijke macaronisalade gemaakt en nog makkelijk ook!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:07:26 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60413731
Morgen allmaal! Vandaag weer een dag vol opruimen. Gister heb ik m´n bureau getackeled, vandaag ga ik m´n halletje aanpakken.

Eerst maar eens even ontbijten..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_60414164
Goedemorgen!

Wat een verhalen vannacht
* freecell geeft PF een bemoedigend duwtje tegen schouder.

Ik dacht: ik ga hier een beetje opruimen voor het te warm wordt in huis voor deze gestrande walvis, maar toen ik opstond was het hier nog 26 graden binnen
Nuja ik heb toch maar wat opgeruimd.

Isa: voetjes in tomatensoep? En er ligt hier een zonnebril die hier niet woont, is die van jou?
pi_60415742
Thanks voor het duwtje
Net wakker, 27 graden hier en benauwd
pi_60415892
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Thanks voor het duwtje
Net wakker, 27 graden hier en benauwd
Japs, hier is het ook weer 27 graden in huis en buiten warmer. Vanacht heeft alles opengestaan, maar de temperatuur was niet echt gezakt. Het is hier nu dus ook echt plakkerig.
En ik moet straks op bed voor mijn verplichte middagslaapje en dat is écht niet lekker met dit weer
pi_60417914
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Japs, hier is het ook weer 27 graden in huis en buiten warmer. Vanacht heeft alles opengestaan, maar de temperatuur was niet echt gezakt. Het is hier nu dus ook echt plakkerig.
En ik moet straks op bed voor mijn verplichte middagslaapje en dat is écht niet lekker met dit weer
Heb je geen ligstoel die je in de tuin/op het balkon onder een parasol kan zetten zodat je daar even kan rusten?

@PF: is het niet gewoon dat je ouders nu tot de ontdekking komen dat je toch echt volwassen aan het worden bent en er wat moeite mee hebben dat je het nest gaat verlaten? Mijn ouders, vooral mijn vader, reageerden daar ook nogal ehm... 'vreemd' op. Alsof ze alles waarvan ze vonden dat ze het fout hadden gedaan of wat ze achteraf liever anders hadden gedaan in de opvoeding nog even in die laatste maanden probeerden te peuren zonder zich te realiseren dat ze eigenlijk al klaar zijn met opvoeden en nu alleen nog maar hoeven los te laten en je waar nodig misschien begeleiden.
Het is voor hun ook een heel spannende en onzekere stap. Misschien red je het wel helemaal niet alleen en dan hebben zij in hun ogen gefaald als ouders.

Mijn ouders zijn ook niet echt van de gesprekken over gevoelens en meer van die enge dingen maar juist veel praktischer gericht. Ik heb ze er toen dus ook op die manier juist heel erg bij betrokken om ze te laten merken dat ik echt niet ineens helemaal verdwenen zou zijn. "Pap, zou jij de lampen op willen hangen in mijn nieuwe kamer? Want dat kan ik écht niet..." of "Zouden jullie ook eens mee willen gaan kamers kijken want jullie weten wat beter waar je op moet letten dan ik." of "Wat voor gereedschap heb ik eigenlijk nodig als ik op mezelf ga pap? Zou jij eens met me naar de gamma willen gaan?" /damsel in distress
Zo was de overgang een stuk soepeler en prettiger.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:32:18 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60418244
Is het gek dat ik weer zin heb in de winter? Net veel van m'n winterspullen ingepakt voor Zweden, inclusief m'n winterjas, en heb zin om die jas weer aan te trekken! Hij is zo tof!

Oh, en dit is geen weer om in te pakken/opruimen..Men, wat ben ik zweterig!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:38:06 #167
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_60418402
Ik heb echt geen zin in de winter. Iets minder klam zou wel fijn zijn...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_60418591
* motorbloempje geeft PF een

als je nog wat wilt weten over uit-huis-shizzle moet je maar msn-en of pm-en ofzo
Ja doei.
pi_60419032
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:32 schreef AKnynke het volgende:
Is het gek dat ik weer zin heb in de winter? Net veel van m'n winterspullen ingepakt voor Zweden, inclusief m'n winterjas, en heb zin om die jas weer aan te trekken! Hij is zo tof!

Oh, en dit is geen weer om in te pakken/opruimen..Men, wat ben ik zweterig!
Nee hoor dat is niet raar. Winter is tof!
pi_60419092
winter

kerst

donker en kaarsjes

dikke trui aan en met warme chocolademelk met slagroom (zelf vers gemaakt met échte chocolade) op de bank tegen elkaar aanzitten met een foute film

maar zomer is ook wel fijn.. met terrasjes enzo.. en weizenbier enzo
Ja doei.
pi_60419196
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Heb je geen ligstoel die je in de tuin/op het balkon onder een parasol kan zetten zodat je daar even kan rusten?
Ik heb een bést fijn groot balkon! ...... Op het zuiden
En ik heb geen ligstoel.
Ik heb een uurtje op bed gelegen, niet geslapen, maar wel lekker gelegen. Ik houd het maar bij een uurtje lekker liggen zolang het zo heet is. Ik doe toch niets vermoeiends met dit weer
Als het wat koeler wordt, ga ik wel weer echt 2 uur pitten tussen de middag.

Echt hoor, TARA's oma belde net om 2 uur:
Heel verhaal van hoe gaat het en dergelijke. "Ja, ik hoorde van mam dat je tussen 1 en 3 moet slapen, lukt dat een beetje?"
Ik: uhm, nee, het is warm en er bellen mensen
Oma: Dat is dom, ze weten toch dat jij dan slaapt?
De muts. Ik heb haar ook maar niet verteld hoe laat ze belde, want het is een enorme lieverd.
pi_60419228
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
winter

kerst

donker en kaarsjes

dikke trui aan en met warme chocolademelk met slagroom (zelf vers gemaakt met échte chocolade) op de bank tegen elkaar aanzitten met een foute film
klinkt goed Ik vind de winter ook fijn hoor, alhoewel zon toch wel heerlijk is (alleen benauwdheid niet en die gaan wel bijna altijd samen hier natuurlijk)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60419247
Ik houd absoluut niet van de winter. Doe mij maar zomer!
pi_60419335
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

klinkt goed Ik vind de winter ook fijn hoor, alhoewel zon toch wel heerlijk is (alleen benauwdheid niet en die gaan wel bijna altijd samen hier natuurlijk)
ik vind dat allebei zo wel hun charme hebben...

in de zomer denk ik zo rond het einde, zo half september: laat nu die winter en kerst enzo maar komen (excuus voor een stedentripje naar de UK ) en zo half januari heb ik wel weer zin in de zomer..

prima in balans
Ja doei.
pi_60419520
idd allebei hebben hun charme maar als ik echt moet kiezen ben ik een herfst en lente tiepje

ben dol op hersftbossen met een bleek zonnetje, de eerste kou in de lucht 's ochtends maar wel nog overdag lekkere temp... of als alles gaat bloeien, de zon komt meer en ipv de eerste kou begint het steeds wat warmer te worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60419576
Ik schrok net heeeel onaangenaam wakker omdat het hier buiten "absoluut-na-9-uur-'s avonds-licht" is. Maar nee dus, het is half 3 en er is gewoon onweer. Eng!

Hoi! Ik ben Isa en heul stoer hoor

Freecell @ oma

Ik ben ook meer een zomermens, de idylle van warme chocomel met slagroom bij open haardvuur met sneeuw buiten van "Last Christmas/Wham" is slechts zèlden haalbaar.
pi_60419608
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef DarkElf het volgende:
idd allebei hebben hun charme maar als ik echt moet kiezen ben ik een herfst en lente tiepje

ben dol op hersftbossen met een bleek zonnetje, de eerste kou in de lucht 's ochtends maar wel nog overdag lekkere temp... of als alles gaat bloeien, de zon komt meer en ipv de eerste kou begint het steeds wat warmer te worden
Ja, dat eigenlijk Ik ben ook meer een nietzomer/nietwinter type en nu stormt het hier
Buienradar voorspelt de komende 2 uur niet veel goeds hier.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:43:57 #178
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60419878
De zon schijnt hier, maar ik ga zo eerst eens even slapen. M'n lichaam heeft veel meer slaap nodig met dit warme weer!
pi_60419895
we zijn alweer een stedentripje aan het zoeken

en volgend jaar zomer gaan we rondreizen door Noord en Zuid Engeland
Ja doei.
pi_60419999
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn alweer een stedentripje aan het zoeken

en volgend jaar zomer gaan we rondreizen door Noord en Zuid Engeland
Ik ben dòl op voorpret! Vooral doen dus
pi_60420047
erg zijn we eigenlijk.. maargoed.. je leeft maar een keer, en we vinden reizen zo leuk
Ja doei.
pi_60420200
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
erg zijn we eigenlijk.. maargoed.. je leeft maar een keer, en we vinden reizen zo leuk
wat is er erg aan? Lekker genieten is toch heerlijk!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60420260
Ik vind er ook niets ergs aan, reizen is ook leuk. Ik krijg de kriebels van mensen die nooit reizen. Gisteren op mijn werk zat ik met een collega die absoluut 25+ was en die zei nog nooit in het buitenland te zijn geweest. Op navraag ook niet in Belgie of Duitsland Daar kan ik me zo weinig bij voorstellen.
pi_60420269
Oh, en de zonnebrilvraag van Freecell: vast! Ik mis er al 3
pi_60420471
nog nooit in het buitenland geweest bij >25?

mèn!

Wij zijn dit jaar al ehm... 2 keer geweest nu? en we gaan nog 2 of 3 keer kleine dingen, dat wel, maar heerlijk! Even in een heel ander land, andere taal,andere mensen, nieuwe dingen...
Ja doei.
pi_60420499
Hij zei dat ze er geen geld voor hadden. MoBlo, maar eh...hij heeft toch een baan? Anders zou ik er niet mee samenwerken. Sommige mensen hebben volgens mij een onrealistisch beeld van de kosten van een vakantie of stedentrip oid.
pi_60420544
idd..

we gaan wrsch in december naar Londen of misschien zelfs oud en nieuw daar vieren en dan goedkope vlucht, youth-hostel, en huppakee! Kost écht niet veel... als je alleen vier **** hotels wilt, ja, dan wordt het duur ja.. maar een tweepersoonskamer in een youth-hostel is écht niet duur

En als we meer mensen meevragen (ok, dan wordt er niet geneukt ) en op een vierpersoons kamer terecht komen wordt het nog minder...

Je zou toch zeggen dat als je een baan hebt, met vast inkomen enzo, dat je wel weet hoe geld werkt en wat alles kost... toch?
Ja doei.
pi_60420602
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Hij zei dat ze er geen geld voor hadden. MoBlo, maar eh...hij heeft toch een baan? Anders zou ik er niet mee samenwerken. Sommige mensen hebben volgens mij een onrealistisch beeld van de kosten van een vakantie of stedentrip oid.
wie weet wat ze uitgeven aan andere dingen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60420647
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wie weet wat ze uitgeven aan andere dingen
ja, nou ja, dan zeg je 'daar houden we niet zo van, we besteden ons geld aan andere dingen', maar niet dat je 'erg geen geld voor hebt', want dat klinkt alsof je wel graag wilt, maar niet kunt.. zeg maar
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:27:36 #190
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60420690
En weer wakker. Bah, ik vergeet altijd m'n telefoon op stil te zetten, en mensen willen me altijd bellen als ik lig te slapen lijkt het wel.

Weer verder met inpakken dan maar!
pi_60420778
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef motorbloempje het volgende:

ja, nou ja, dan zeg je 'daar houden we niet zo van, we besteden ons geld aan andere dingen', maar niet dat je 'erg geen geld voor hebt', want dat klinkt alsof je wel graag wilt, maar niet kunt.. zeg maar
ja, dat dus. Er is een verschil tussen er geen geld voor hebben en er geen geld voor over hebben.
Of ze hebben gewoon erg hoge vaste lasten en dergelijke, dat kan ook.
pi_60420808
ja daar hebben jullie gelijk in, dan zeg je het meestal anders..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60420840
maargoed, niet iedereen heeft zulke goede communicatie-skills als 'ons' natuurlijk
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:36:35 #194
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60420874
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, niet iedereen heeft zulke goede communicatie-skills als 'ons' natuurlijk
als wij hebben!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:37:15 #195
3878 Vork
Manisch creatief
pi_60420887
Of mensen in de omgeving om mee op vakantie te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vork op 29-07-2008 15:44:26 ]
pi_60420888
waarom denk je de ' '
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:43:34 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60421024
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
waarom denk je de ' '
en jij de ?
pi_60421170
Grapjes uitleggen Oh noes.
pi_60421257
Onweer hier ook
Donker (we hebben de lamp aan)
Alle ramen en deuren open... De temperatuur in huis is al gezakt naar 26,5.
Zodra het buiten weer warmer wordt, doe ik alles potdicht. Blijft het lekker koel hier
pi_60421290
Hier schijnt de zon en is t erg benauwd, "perfect" weer om te dweilen bedacht ik me een uur terug
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60421321
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Grapjes uitleggen Oh noes.
jij kwam vrijdag niet hè?
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:57:48 #202
13783 Anthraxx
pi_60421399
Ja, en moeten we vrijdag nog langskomen. Want ik denk dat we elkaar net mislopen als jij naar Vork gaat en wij komen langspruttelen.
pi_60421540
*pruttel*
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:04:00 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_60421552
Heeft Isabeau inmiddels lekker geslapen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:04:29 #205
13783 Anthraxx
pi_60421561
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
*pruttel*
Het geluid kan ik niet anders omschrijven.
pi_60421586
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef motorbloempje het volgende:

jij kwam vrijdag niet hè?
waar las je dat?

DE: perfect weer idd

Annie: geen idee hoe laat we vertrekken

Freecell: hier was het net ook al zo donker, ik dacht echt dat het laat op de avond was...
pi_60421596
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:04 schreef Troel het volgende:
Heeft Isabeau inmiddels lekker geslapen?
pi_60421607
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

waar las je dat?

DE: perfect weer idd

Annie: geen idee hoe laat we vertrekken

Freecell: hier was het net ook al zo donker, ik dacht echt dat het laat op de avond was...
ik ga het niet uitleggen
Ja doei.
pi_60421650
oh, jammer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:08:46 #210
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60421659
ik heb geen zin meer.

Vandaag al 2 vuilniszakken vol spul dat wegkan gepakt. Nu een vuilniszak vol kleren enzo pakken die ik toch niet meer draag.
pi_60421694
Jericho is verslavend....

en tudou buffert vandaag heel langzaam
Ja doei.
pi_60421702
Moet je nog veel, Nynke?
pi_60421720
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Jericho is verslavend....

en tudou buffert vandaag heel langzaam
Wacht maar tot je alles hebt gezien wat er is Ik was best gefrustreerd dat er niets meer komt
pi_60421757
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wacht maar tot je alles hebt gezien wat er is Ik was best gefrustreerd dat er niets meer komt
das precies de reden waarom ik niet kijk ondanks dat het heel leuk schijnt te zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:12:41 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60421761
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Moet je nog veel, Nynke?
M'n project voor vandaag, m'n halletje, is bijna klaar. Ik stop er zo ook mee, vind het wel best. Morgen is er weer een dag. Ik heb nog 5 dagen om alles in te pakken en uit elkaar te halen, moet zat lukken. Zeker omdat ik al erg veel heb weggegooid.

Vanaf donderdag eerst nog eens een paar dagen op de camping met m'n ouders. Zo maar eens even bellen om te kijken waar ze nu precies zijn!
pi_60421776
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zijn ze gestopt dan?
Ja doei.
pi_60421825
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:12 schreef DarkElf het volgende:

das precies de reden waarom ik niet kijk ondanks dat het heel leuk schijnt te zijn
Neem een spannend boek, scheur de laatste 100 pagina's er uit et voila: Jericho

Nynke: In 5 dagen moet het wel lukken, alleen lijkt het me niet prettig met dit weer om alles uit te zoeken en door te spitten. Ben je over het algemeen in een bewaar of weggooibui? Voor mij altijd erg relevant
pi_60421839
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:13 schreef motorbloempje het volgende:

zijn ze gestopt dan?
de-fi-ni-tief

met cliffhanger
pi_60421870
sterf

nu wil ik ook niet meer verder kijken
Ja doei.
pi_60421900
seizoen 1 was toch redelijk afgerond? kijk je dat af.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:18:38 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60421908
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neem een spannend boek, scheur de laatste 100 pagina's er uit et voila: Jericho

Nynke: In 5 dagen moet het wel lukken, alleen lijkt het me niet prettig met dit weer om alles uit te zoeken en door te spitten. Ben je over het algemeen in een bewaar of weggooibui? Voor mij altijd erg relevant
frustrerend lijkt me dat!

Ik ben in een weggooi bui. Heb vandaag 2 vuilniszakken vol weggooi spullen, terwijl er zo nu en dan maar een beetje wat in een doos terecht kwam! Nu m'n kleding nog eens grondig uitsorteren, volgende week m'n boeken enzo inpakken, op het allerlaatst m'n keuken inpakken en alles uit elkaar halen, en tis klaar!
pi_60421910
was al met seizoen 2 begonnen
Ja doei.
pi_60421941
quote:
Jericho is een Amerikaanse tv-serie over een gelijknamig stadje in Kansas, Amerika dat een nucleaire explosie waarneemt waarvan men vermoedt dat dit in Denver is. Later wordt bekend dat Denver niet de enige getroffen stad is. De serie draait hoofdzakelijk rond Jake Green en zijn familie, en hoe de inwoners van Jericho proberen te overleven zonder toevoer van water en elektriciteit.

Hoewel de makers vertrouwen hadden in een tweede seizoen, annuleerde CBS de reeks in mei 2007. Maar dankzij een internet-campagne die door vele fans van Jericho gevoerd werd, heeft het bedrijf CBS op 6 juni 2007 besloten om de serie nog een kans te geven en heeft 7 afleveringen besteld. De kijkcijfers hiervan zullen de toekomst van Jericho uitmaken. Op 12 februari 2008 werd de eerste aflevering van het tweede seizoen uitgezonden [1].

De kijkcijfers waren tijdens de extra afleveringen nog niet voldoende, want op 25 maart zond CBS de slotaflevering van Jericho uit[2], waarmee een definitief einde kwam aan de serie.
pi_60422029
Weggooibuien ruimen lekker op, Nynke, maar ik heb in het verleden wel dingen weggegooid waar ik inmiddels een beetje spijt van heb. Niet heel erg, want echt missen doe ik het ook niet.
pi_60422123
nu heb ik zin in Tapa's

was tapa's meet, Liejannuh gaat ook geloof ik maar er wordt geweigerd dat er evenredig wordt betaald aan wat met eet en drinkt, dus haak ik af: ga niet voor excessief drankgebruik van anderen betalen als ik zelf 2 spa-rood drink maar nu hebben we dus wel een restaurantbon nog, en een tapasrestaurant in Nijmegen.. daar maar heen binnenkort
Ja doei.
pi_60422299
Waarom is Liejannuh hier niet meer?
pi_60422437
ze post daar niet hoor geloof ik, ze staat vooral op de 'komt ook' lijst
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:41:39 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60422520
Kan er iemand zo goed googelen dat ze een kleding-en schoenen inzamelpunt kunnen vinden in Maastricht? Ik kan het nl. echt niet vinden!
pi_60422793
Zo, weer online. Was interessant buitje. Wel wat afgekoeld hier, maar vooral in huis nog steeds erg warm.. Alles staat dus nog lekker tegen elkaar open.
pi_60423516
wij gaan lekker tapa's eten in Nijmegen
Ja doei.
pi_60423749
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Omdat bloesezoon zo enthousiast erover was, en ik op fok ook allerlei verslavingsposts las, ben ik Season 1 nu aan het d/l
pi_60424369
Hoi ik ben terug na een héérlijk ontspannend dagje sauna Helaas wel gestoken door een vreemd vliegbeest, maargoed je kan niet alles hebben natuurlijk

Hoor net van mams dat zus in Thailand 3 spinnenbeten heeft opgelopen, en dat de vervangende huisarts pas over 1,5 week tijd heeft om te beoordelen... Typisch.
pi_60424473
*meteen mental images heeft van enge toestanden met eitjes enzo...

brr..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60424620
Vreemde vliegbeesten en sauna's gaan de laatste tijd goed samen volgens mij?
pi_60424686
Jah, Isa, D_H en ik hadden vorige week ook al last van steekbeesten in de sauna in Zuidwolde... Het is een samenzwering!
DE, slangen leggen toch geen eitjes als ze bijten?
pi_60424728
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Jah, Isa, D_H en ik hadden vorige week ook al last van steekbeesten in de sauna in Zuidwolde... Het is een samenzwering!
DE, slangen leggen toch geen eitjes als ze bijten?
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:

Hoor net van mams dat zus in Thailand 3 spinnenbeten heeft opgelopen, en dat de vervangende huisarts pas over 1,5 week tijd heeft om te beoordelen... Typisch.
slangen?

wat is t nou?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60424796
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:34 schreef DarkElf het volgende:

[..]

[..]

slangen?

wat is t nou?
zonnesteek, mea culpa Het waren spinnen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:55:15 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60425214
Zo, dat was me weer een lekker druk werkdagje.
Morgen weer lekker vrij.

En nu: even mijn ouwe-lullendutje doen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:02:15 #239
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60426755
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:41 schreef AKnynke het volgende:
Kan er iemand zo goed googelen dat ze een kleding-en schoenen inzamelpunt kunnen vinden in Maastricht? Ik kan het nl. echt niet vinden!
Heb je niet van die containers (glas papier enz.) staan ergens in een winkelcentrum? Hier wel iig.
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:29 schreef freecell het volgende:
Vreemde vliegbeesten en sauna's gaan de laatste tijd goed samen volgens mij?
Dat is ook best logisch hé, als je lekker in je adamskostuum buiten vertoeft. Er zijn er wel vreemde vliegbeesten waarneembaar door de temperatuurstijging. Maar ik denk dat Lein mss gestoken kan zijn door een paardenvlieg of een horzel oid. Als die sauna vlakbij een weiland is heb je daar 's zomers last van.
pi_60427021
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is ook best logisch hé, als je lekker in je adamskostuum buiten vertoeft. Er zijn er wel vreemde vliegbeesten waarneembaar door de temperatuurstijging. Maar ik denk dat Lein mss gestoken kan zijn door een paardenvlieg of een horzel oid. Als die sauna vlakbij een weiland is heb je daar 's zomers last van.
Ik noem ze dazen, maar je hebt gelijk Ligt aan het zeizoen. Hoewel we pal naast de snelweg zaten vandaag, niet bij een weiland.

Overigens: zus heeft op de achterkant van haar bovenbeen en onderkant van haar onderarm, etterende wondjes met een enorme ontsteking er omheen. Advies van dokter Pa: pappen en nathouden Verband erom en nat en open houden. Er komt een boel pus uit joh!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:21:39 #241
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60427231
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik noem ze dazen, maar je hebt gelijk Ligt aan het zeizoen. Hoewel we pal naast de snelweg zaten vandaag, niet bij een weiland.

Overigens: zus heeft op de achterkant van haar bovenbeen en onderkant van haar onderarm, etterende wondjes met een enorme ontsteking er omheen. Advies van dokter Pa: pappen en nathouden Verband erom en nat en open houden. Er komt een boel pus uit joh!
Dankje, ik wilde net beginnen met eten maken maar ik heb niet zo'n trek vandaag; nu helemaal niet meer
pi_60427598
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Maar de Néderlandse dokter heeft er dus voorlopig geen tijd voor?
Dat vind ik wel vrij idioot eigenlijk

Kan Isa er niet ff naar kijken eerst?
pi_60428201
Dat is toch idioot? Ze is gebeten door god weet wat voor exotische spinnen en dan drie weken wachten voor je bij de dokter terecht kan. Ik ging naar de huisartsenpost en diende een officiële klacht in.
pi_60428573
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Dankje, ik wilde net beginnen met eten maken maar ik heb niet zo'n trek vandaag; nu helemaal niet meer
Oh noes *kras kras*
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef freecell het volgende:
Maar de Néderlandse dokter heeft er dus voorlopig geen tijd voor?
Dat vind ik wel vrij idioot eigenlijk

Kan Isa er niet ff naar kijken eerst?
De vervanger van onze huisarts zit de komende anderhalve week vol, helaas. Het is wel vrij belachelijk. Helaas is oom Huisarts ook op vakantie. Maar papa is ook dokter, mam en ik zijn verpleegkundige (nouja, ik bijna ) Het komt wel goed allemaal
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:19:23 #245
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60428587
En het havenziekenhuis? Zeker omdat het in het buitenland is gebeten kan ze dat proberen. En ik zou er echt geen genoegen mee nemen 1,5 week te wachten, dat is echt lang met zoiets engs.

Dat soort meets MoBlo, zou ik ook overslaan. Weet nog dat ik tijdens de kotsmeet werd gevraagd weer 25 gulden (wat zijn we al oud) te betalen, terwijl ik aan m'n 2e cola zat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:22:18 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_60428653
Ik weet nog dat mijn tante een keer ziek uit Nigeria terugkwam, die mocht zich meteen in Rotterdam komen melden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60428660
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:19 schreef YPPY het volgende:
Dat soort meets MoBlo, zou ik ook overslaan. Weet nog dat ik tijdens de kotsmeet werd gevraagd weer 25 gulden (wat zijn we al oud) te betalen, terwijl ik aan m'n 2e cola zat.
Hey, herkenning!! Ik moest ook eens zoiets als 25 euro betalen voor de rondjes (en had al 25 gulden ingelegd) nadat ik maar liefst 1 cola op had Dat heb ik dus mooi geweigerd, flikker maar een eind op, ik ga niet het zuipgedrag van een stel anderen betalen.
pi_60428717
En ik zou ook kijken of ik ergens anders terecht kon, Lein, een plaats met wat meer ervaring met exotische beten. Die huisarts weet daar hoogstwaarschijnlijk ook niet veel van.
pi_60428783
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:19 schreef YPPY het volgende:
En het havenziekenhuis? Zeker omdat het in het buitenland is gebeten kan ze dat proberen. En ik zou er echt geen genoegen mee nemen 1,5 week te wachten, dat is echt lang met zoiets engs.
Mja we kijken het even 2 dagen aan. Stiekem hoopte ik op een paar mooie botflies ofzo Maar ikheb gezegd dat ze het Havenziekenhuis in Rotterdam kan bellen voor advies. Als het morgen nog niet verbeterd is, gaat ze dat doen. Voorlopig houdt ze het nat
pi_60428803
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:25 schreef Isabeau het volgende:
En ik zou ook kijken of ik ergens anders terecht kon, Lein, een plaats met wat meer ervaring met exotische beten. Die huisarts weet daar hoogstwaarschijnlijk ook niet veel van.
Mja het advies is overgebracht, meer dan dat kan ik ook niet doen. Mijn advies is anders dan dat van pa, die zegt aankijken. Ik zeg havenziekenhuis bellen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:30:24 #251
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60428836
Aaaaaaargh, over huisartsen gesproken: wanneer kunnen ze je hersenen resetten? Ik ga weer flink een dipperiode in en kan er niks aan doen. Kindjes zijn leuk, maar het bijkomende gedoe niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_60428873
Als je een manier hebt gevonden dan hoor ik het graag, Yppy Ik voel het ook altijd zo geweldig goed aankomen en weet er dan niets tegen te doen en dát alleen al voelt zo stom!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:32:31 #253
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60428884
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mja het advies is overgebracht, meer dan dat kan ik ook niet doen. Mijn advies is anders dan dat van pa, die zegt aankijken. Ik zeg havenziekenhuis bellen
Dat zeg je goed Lein, ik was er vandaag nog vlak in de buurt
pi_60428926
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat zeg je goed Lein, ik was er vandaag nog vlak in de buurt
Ik was ook *redelijk* in de buurt van Rotterdam. Men, wat hou ik van die stad. Ik mis Rotterdam. En het leven dat ik daar had.
pi_60429032
Rotterdam
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:40:59 #256
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60429088
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:34 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik was ook *redelijk* in de buurt van Rotterdam. Men, wat hou ik van die stad. Ik mis Rotterdam. En het leven dat ik daar had.
Ik heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee, met Rotterdam. Ik mis een beetje de romantiek van de oude binnenstad zoals je dat in A'dam zo mooi hebt. Maarja dat komt door de oorlog. Toch mag het allemaal wel wat gezelliger met de nieuwbouw. Meer groen moet ook. Toch hou ik van haar
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:42:49 #257
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60429137
Als ik iets weet, hoor je het meteen. Tot die tijd ga ik maar naar bed. Even janken. En morgenavond weer en donderdag en dan is het hopelijk weer iets minder.

Zondag waren we in Rotterdam en toen viel de verschrikkelijke stank me pas op. Veel meer dan in al die jaren dat ik er heb gewoond.
*OUD heilige*
pi_60429178
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef YPPY het volgende:
Aaaaaaargh, over huisartsen gesproken: wanneer kunnen ze je hersenen resetten? Ik ga weer flink een dipperiode in en kan er niks aan doen. Kindjes zijn leuk, maar het bijkomende gedoe niet.
Aaaaah, balen zeg Vooral als je het al voelt aankomen...
pi_60429376
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:42 schreef YPPY het volgende:
Als ik iets weet, hoor je het meteen. Tot die tijd ga ik maar naar bed. Even janken. En morgenavond weer en donderdag en dan is het hopelijk weer iets minder.
Twee stappen vooruit, een stap achteruit * Leintjeuh positieve energie stuurt
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:54:05 #260
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60429433
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Twee stappen vooruit, een stap achteruit * Leintjeuh positieve energie stuurt
Me 2
pi_60429927
* Den_Haag stuurt YPPY wat warme energie uit Samos

straks weer paar cocktails
pi_60430028
Voor YPPY!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60430031
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
straks weer paar cocktails
Als het gaat steken aan de rechterkant van je buik, onder je ribben ter hoogte van je navel ongeveer, dan zou je kúnnen overwegen om een ietsje te gaan minderen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:18:14 #264
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60430102
Zo, heerlijk gegeten met 2 vriendinnen, die ik veel te weinig spreek. We moeten het op de een of andere manier altijd over seks hebben.

Quote van de avond: "Daar moet je toch nog wel een gaatje voor kunnen vinden in je agenda?" Vriendin nummer 2: "Of twee gaatjes natuurlijk!"

En dat terwijl we niet eens alcohol op hadden!
pi_60430110
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als het gaat steken aan de rechterkant van je buik, onder je ribben ter hoogte van je navel ongeveer, dan zou je kúnnen overwegen om een ietsje te gaan minderen
Als het daar koud begint te worden nog niet toch?
pi_60430158
Als het lager steekt, net naast je heupbeen, kan je last hebben van je dikke darm of je blinde darm.
Ik denk, ik geef alvast een second opinion.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60430213
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Vast niet, een gekoelde lever kan toch geen kwaad?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60430313
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Als het daar koud begint te worden, moet je als de gesmeerde bliksem Isa bellen want die is dokter
pi_60430322
mooi zo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:30:22 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60430459
ZEg DH, ga eens vakantie vieren man!

M'n to-do lijstje voor morgen loopt de spuigaten weer uit:

- verzekering bellen, informeren hoe dat moet als ik 2 jaar in het buitenland zit. Zo nodig nieuwe verzekering zoeken
- electriciteit in m'n huisje in Zweden regelen.
- Een reisverzekering voor 2 jaar afsluiten. (moet dus een speciale zijn..)
- naar de opticien
- schoenen ophalen bij de schoenmaker
- naar de huisarts om m'n dossier op te halen
- als ik nog tijd over heb en het mooi weer is ook nog zwemmen
- afscheid nemen van een vriendin.
pi_60430580
Heel druk ja Knynke.
Sterkte!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60430656
Ik moet mn tas inpakken. En Isa bellen. Of wachten tot Isa op haar werk is. Maar vooral mn tas inpakken. Het lukt niet
pi_60430671
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:30 schreef AKnynke het volgende:
ZEg DH, ga eens vakantie vieren man!

M'n to-do lijstje voor morgen loopt de spuigaten weer uit:

- verzekering bellen, informeren hoe dat moet als ik 2 jaar in het buitenland zit. Zo nodig nieuwe verzekering zoeken
- electriciteit in m'n huisje in Zweden regelen.
- Een reisverzekering voor 2 jaar afsluiten. (moet dus een speciale zijn..)
- naar de opticien
- schoenen ophalen bij de schoenmaker
- naar de huisarts om m'n dossier op te halen
- als ik nog tijd over heb en het mooi weer is ook nog zwemmen
- afscheid nemen van een vriendin.
Beuh jij moet veel doen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:37:14 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60430673
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik moet mn tas inpakken. En Isa bellen. Of wachten tot Isa op haar werk is. Maar vooral mn tas inpakken. Het lukt niet
waar ga je heen lein?
pi_60430810
Ik moet mijn vluchttas nog inpakken
Die moet officieel al een week klaarstaan geloof ik
pi_60430839
Wat lukt er niet Lein? Met het bellen kan ik niet helpen. Maar als het om inpakken gaat denk ik: geld, sleutels, sigaretten en de rest kan ik desnoods kopen als ik iets vergeet.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60430852
Ik ben lekker fikkie aan het stoken in de tuin.
Olielampjes aan, hondjes aan mijn voeten, borrel erbij.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:44:59 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60430913
Argh, het liefste zou ik morgen gewoon even langsgaan bij de verzekering, face-to-face praten is zoveel makkelijker dan over de telefoon, maar alle kantoren zitten in Noord-Nederland.
pi_60430938
Nynke, ik zorg de maand augustus voor Isa's moeder, 'daarzo ergens' in Drenthe

Freecell, zullen we samen inpakken? Ik moet gewoon de inhoud van mn halve kleerkast in een tas proppen
pi_60430945
Fikkies zijn leuk en ze ruiken zo lekker!
Krakje geen fikkie stookt wegens balkon en buren.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60431155
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
Fikkies zijn leuk en ze ruiken zo lekker!
Krakje geen fikkie stookt wegens balkon en buren.....
Dat is wel jammer. Ik vind het dus echt lekker, zo lang buiten zitten als het niet zo warm is. Heul gezellig zo in mijn eentje.
Nouja, met de honden en met fok.
pi_60431369
Het is hier warm genoeg zonder vuur nu maar ja, ik ben dol op vuurtjes. Die ene keer per jaar dat ik bbq, gooi ik er wel snoeihout op van rozemarijn en lavendel.....
Maar ik bbq dus niet vaak in m'n eentje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60431375
Update van het pak de tas in project! Al het schone ondergoed en bijna alle schone sokken zijn al ingepakt Nu ga ik aan de shirtjes beginnen. Althans, die die schoon en droog zijn. De rest gooi ik er morgen wel bij als de was droog is.
pi_60431408
Mooi Lein!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60431503
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:45 schreef Leintjeuh het volgende:

Freecell, zullen we samen inpakken? Ik moet gewoon de inhoud van mn halve kleerkast in een tas proppen
Dat moet niet zo moeilijk zijn
Ik moet kleren voor mezelf, voor beeb en nog wat zooi inpakken geloof ik.
pi_60431522
nog een paar dingen checken en dat weer het terras op
pi_60431546
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat moet niet zo moeilijk zijn
Ik moet kleren voor mezelf, voor beeb en nog wat zooi inpakken geloof ik.
het is ook niet moeilijk. Maar wel stom. En saai. En morgen moet ik het nog even dunnetjes over doen met de schone was die nog moet drogen
pi_60431576
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Update van het pak de tas in project! Al het schone ondergoed en bijna alle schone sokken zijn al ingepakt Nu ga ik aan de shirtjes beginnen. Althans, die die schoon en droog zijn. De rest gooi ik er morgen wel bij als de was droog is.
Ah, je schiet al op
De was droogt hier deze dagen in een uurtje. Voordeel van dit weer
pi_60431594
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

het is ook niet moeilijk. Maar wel stom. En saai. En morgen moet ik het nog even dunnetjes over doen met de schone was die nog moet drogen
Inpakken is bést leuk! Alles netjes opvouwen en in tassen!
pi_60431599
Tsja hier hangt de helft aan het balkon (buiten dus epic fail) en de helft binnen. Morgen is het wel droog sprak zij hoopvol
pi_60431613
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:04 schreef Den_Haag het volgende:
nog een paar dingen checken en dat weer het terras op
Wat doe je hier nog?
Hup, ga decadent cocktails drinken!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:08:16 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60431627
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Ah, je schiet al op
De was droogt hier deze dagen in een uurtje. Voordeel van dit weer
Ja, die van mij hangt hier ook nutteloos aan het rek. Morgen haal ik hem er wel af, nu geen zin meer in.

Nu ga ik naar bed! morgen de wekker maar eens zetten om het lijstje af te krijgen!

Trusten allemaal!
pi_60431628
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Opvouwen? Plank, tas ernaast, HOPPA je schuift t zo de tas in. Opvouwen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:08:51 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60431646
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Heb je zin in een weekendje Maastricht?

Ik heb hier nog zo'n 18 m2. die nog ingepakt moet worden!
pi_60431669
Hier is het nog geen lekker drogend weer geweest, dus ik begrijp de zorg van Lein........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60431697

Ben ik de enige die inpakken nog wel leuk vindt? (dat is raar 'ik' en 'vindt' met dt in één zin!)

Mijn vluchttas heb ik nog niet ingepakt omdat ik het eng vind. Ook idiote reden
pi_60431719
Trusten Knynke en sterkte met de lijst.
Krakje morgen aan eigen lijst begint.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60431777
Eh ja Freecell, ik vind is zonder t idd.
En ik kan me ook zonder kinderen indenken dat je inpakken eng vindt. Want dan kan het echt gebeuren enzo?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60431794
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef freecell het volgende:

Ben ik de enige die inpakken nog wel leuk vindt? (dat is raar 'ik' en 'vindt' met dt in één zin!)

Mijn vluchttas heb ik nog niet ingepakt omdat ik het eng vind. Ook idiote reden
Maar die moet je wel inpakken. Stel je voor dat je m nodig hebt...
pi_60431847
Helpt het niet als je de tas inpakt met het idee van: dit pak ik in zodat ik lekker van me kind kan genieten en lekker weer thuis m'n eigen dingen heb?
Ok, ik zeg maar wat....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')