abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60408910
Zie TT
pi_60408952
Vooruit nog ff posten tot cnk klaar is met tv-kijken en dan ben ik weer anderhalve week weg
pi_60408965
Lein, heb je zin om volgende week maandag mee te gaan naar parkconcert? (mits lekker weer)
pi_60408971
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:26:12 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_60408983
pi_60408999
Zelfde vraag voor Me-Mo
pi_60409056
Me-Mo moet dan (hoe kan het ook anders )werken
pi_60409067
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Me-Mo moet dan (hoe kan het ook anders )werken
pi_60409082
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Lein, heb je zin om volgende week maandag mee te gaan naar parkconcert? (mits lekker weer)
Nou, vanaf vrijdag (of donderdag) werk ik een maand lang van maandag tot vrijdag bij de ouders van Isa. Plus maandag moet ik op de foto voor oma's feest. Het gaat m niet worden dus
pi_60409088
vakantie is tof

maar moet wel wiskunde doen
Ja doei.
pi_60409131
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nou, vanaf vrijdag (of donderdag) werk ik een maand lang van maandag tot vrijdag bij de ouders van Isa. Plus maandag moet ik op de foto voor oma's feest. Het gaat m niet worden dus
Oh jammer.

Wij gaan zondag op de foto, de moeder van mijn zusje en mijn vader gaan trouwen na 21 jaar samenwonen
pi_60409135
haiii
pi_60409150
René is naar bed maar mn Jericho is nog niet afgelopen
Ja doei.
pi_60409174
Wie kan mij adviseren? Ik wil deze laptop gaan kopen, goed of slecht? Of is dit apparaat WoW-technisch een betere keuze?
pi_60409260
slechts 2% van de vrouwen zou zichzelf als mooi omschrijven
pi_60409298
ik ben mooi van binnen, telt dat ook?

ok, mn longen zijn nog aan het herstellen van mijn rokers-periode maar de rest zal wel netjes rood zijn enzo
Ja doei.
pi_60409338
groot:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://largepussylips.blogspot.com/
pi_60409353
omg

nachtmerries, wederom
Ja doei.
pi_60409373
maargoed, slapen dus
Ja doei.
pi_60409414
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
groot:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://largepussylips.blogspot.com/
Ja hoi. Je kan als vrouw toch niet fietsen met van die hangende hamlappen tussen je benen?
pi_60409442
Geen idee, ik heb ze niet.
Mannen kunnen toch ook fietsen?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:57:08 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60409463
Terwijl de jonge dames hun eigen lichaam gaan ontdekken in de spiegel, ga ik met met veel 'jonge dames' lichaamsonderdelen in gedachten maar eens slapen.
Open vleeswonden vergelijken is eigenlijk nooit leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_60409466
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Geen idee, ik heb ze niet.
Mannen kunnen toch ook fietsen?
Maar de meeste mannen kunnen niet paardrijden
pi_60409562
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Maar de meeste mannen kunnen niet paardrijden
O ik ken er genoeg
pi_60409567
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:57 schreef golfer het volgende:
Terwijl de jonge dames hun eigen lichaam gaan ontdekken in de spiegel, ga ik met met veel 'jonge dames' lichaamsonderdelen in gedachten maar eens slapen.
Open vleeswonden vergelijken is eigenlijk nooit leuk.
ik ben eigenlijk ook wel klaar hier

de groeten
pi_60409569
Ik wil echt naar en hamam en een sauna en zo
pi_60409580
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga morgen naar de sauna. In Schiedam. Met mama
pi_60409593
Ik ben er nog nooit geweest

Kijk nu http://www.beperkthoudbaar.info/docu/ hiernaar

Eigenlijk wel raar dat ik het normaal vind om lichaamshaar weg te halen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 01:06:53 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60409596
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dan?
Vergelijkend warenonderzoek doen of gewoon genieten van een sauna/hamam?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_60409603
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ga morgen naar de sauna. In Schiedam. Met mama
Mijn moeder wil dat niet Maar ik kan wel met vriendje gaan, het leek hem wel leuk volgens mij.
pi_60409627
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mijn moeder wil dat niet Maar ik kan wel met vriendje gaan, het leek hem wel leuk volgens mij.
Mijn moeder wel. En ze is een ontzettend aantrekkelijke vrouw voor iemand van haar leeftijd

Vergelijkend warenonderzoek doe ik ook altijd in de sauna. Ik voel me ook nooit de lelijkste of dikste
pi_60409653
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:06 schreef golfer het volgende:

[..]

En dan?
Vergelijkend warenonderzoek doen of gewoon genieten van een sauna/hamam?
Ik hoef me met niemand te vergelijken Was gewoon verwonderd hoe het bij mij allemaal zat. En opeens dacht ik (omdat dat in die docu zat) een hamam of een sauna is eigenlijk best leuk.

Ik ben sowieso wel tevreden en ik vind mezelf gewoon mooi hoe raar ik er misschien dan ook uitzie. Naakt rond lopen vind ik ook wel prima En seks met licht aan. En overdag. En op elke manier. En... nja. ik vind 't wel prima. Aangezien maar 2% dat vind best vreemd..
pi_60409655
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:

Mijn moeder wel. En ze is een ontzettend aantrekkelijke vrouw voor iemand van haar leeftijd
Daar had een punt moeten staan Lein
Ze is namelijk w.s. net zo oud als ik
pi_60409661
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Vergelijkend warenonderzoek doe ik ook altijd in de sauna. Ik voel me ook nooit de lelijkste of dikste
Ik vind lichamen leuk om te zien
pi_60409669
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Daar had een punt moeten staan Lein
Ze is namelijk w.s. net zo oud als ik
Iets ouder dan jij!
pi_60409681
Mijn mama is 53 maar sport nooit en eet wel veel. Dan kun je natuurlijk ook geen perfectie eisen. (Als je dat al zou willen)
pi_60409695
*zucht*
pi_60409701
Moeders roeleren.
De mijne is 88 en kan lopen terwijl ze maar 1 heup heeft
Bovendien woog ze toen ze mijn leeftijd had ong. net zoveel als ik en nu is ze ong. een kwartje van mij

Oh en het is best een heks ook nog
pi_60409702
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn mama is 53 maar sport nooit en eet wel veel. Dan kun je natuurlijk ook geen perfectie eisen. (Als je dat al zou willen)
Mijn mama is 52, sport veel en eet weinig. Ze komt aardig in de buurt van perfectie. Dichter dan ik iig
pi_60409715
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mijn mama is 52, sport veel en eet weinig. Ze komt aardig in de buurt van perfectie. Dichter dan ik iig
Volgens mij weegt ze 78 kilo bij 1.67
en heeft ze korte benen en brede schouders,
sowieso een hele andere bouw
maar ik vind haar wel mooi
pi_60409719
golfer is naar bed, moet morgen werken, dus JA boys are stupid etc
Ik ga nog ff op balkon zitten met wijntje, mijn zonden overdenken

doeg
pi_60409745

pi_60409747
Ik ga ook even naar buiten met een wijntje
pi_60409804
Ik blijf lekker binnen

MeMo, die is zijn ook cool
pi_60410014
Prima tt en ik heb me super vermaakt met de vaginapraat (met de klemtoon op gi).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60410024
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Prima tt en ik heb me super vermaakt met de vaginapraat (met de klemtoon op gi).
was gezellig heh

ik heb net een laptop uitgekozen en besteld. Vinden je ouders het een probleem als ik m daar laat bezorgen, denk je?
pi_60410029
mijn mama is 48 en is ehm... dik(kig) maar ze eet en snoept gewoon teveel en sport nauwelijks

oh ja.. slapen.. weer geen seks.. hij vond het te warm
Ja doei.
pi_60410034
Nee hoor, gewoon doen, no problem.

Marije is ook naar bed. Ze moest erg lachen om mijn verhaal over afgelopen week
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60410037
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:41 schreef motorbloempje het volgende:
relaties
pi_60410069
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:41 schreef motorbloempje het volgende:
mijn mama is 48 en is ehm... dik(kig) maar ze eet en snoept gewoon teveel en sport nauwelijks

Ik vraag me af of ik dat over een jaar ook ga vinden
(seks en warm en zo)

m'n vader is dronken of iig met wijn
en dan hangt ie altijd kutverhalen op
en moet ik gezellig doen
pi_60410088
Vertelt jouw pa ook altijd dezelfde verhalen, PF? De mijne wel Dan hoef je niet echt te luisteren, want je kent het verhaal toch al.
pi_60410089
sleur enzo

ach.. ik hou vannem...
en gisteren was ik te brak voor seks dus ik moet ook niet klagen
Ja doei.
pi_60410097
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:47 schreef motorbloempje het volgende:
sleur enzo

ach.. ik hou vannem...
en gisteren was ik te brak voor seks dus ik moet ook niet klagen
Houden van is ook rampzalig.

Alleen is soms seks altijd nog beter dan nooit seks
pi_60410164
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, gewoon doen, no problem.

Marije is ook naar bed. Ze moest erg lachen om mijn verhaal over afgelopen week
ok, dan doe ik dat.

Wie zou er nou niet kunnen lachen om dat verhaal? Het is een bijzonder verhaal
pi_60410165
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Vertelt jouw pa ook altijd dezelfde verhalen, PF? De mijne wel Dan hoef je niet echt te luisteren, want je kent het verhaal toch al.
Dan moet ik beargumenteren waarom blues zo leuk is
en dat dit echt prachtige muziek is
en of ik nog cd's wil bestellen
etc
pi_60410200
quote:
mijn vader raakt nooit zo aangeschoten geloof ik. Terwijl hij wel echt veel kan zuipen...
pi_60410205
Bij twee wijntjes begint het al
en hij drinkt wel vaak twee flessen
pi_60410264
Mja ik heb geen idee hoeveel er hier in huis gedronken wordt. Ik denk dat ik toch de meest gematigde drinker ben. En dat is best shocking als je weet hoeveel ik soms drink
pi_60410355
Als mijn vader te veel heeft gedronken wordt hij sentimenteel. Gaat hij zeggen hoeveel hij van me houdt en zijn frustraties over bepaalde familieleden uiten.
pi_60410382
quote:
Vroeger vond ik dat vreselijk maar tegenwoordig vind ik het eigenlijk wel grappig.
Ook zo mooi dat het verhaal iedere keer sterker wordt, en dat al ruim 28 jaar. Ik ben benieuwd hoe die verhalen over 20 jaar zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60410396
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Vroeger vond ik dat vreselijk maar tegenwoordig vind ik het eigenlijk wel grappig.
Ook zo mooi dat het verhaal iedere keer sterker wordt, en dat al ruim 28 jaar. Ik ben benieuwd hoe die verhalen over 20 jaar zijn.
Ja, leukis dat hè

Ik vrees alleen dat Lein al mijn kinderverhalen te horen gaat krijgen
Hoe ik met mijn blote voetjes in de tomatensoep zat of dat ik in de kastanjeboom voor het huis klom of alles over mijn vriendjes en zo
pi_60410406
Oeh beperkt houdbaar gezien. Ik vind of vond het wel jammer dat ik een beetje striae heb. Maar toen ik zag dat ook Mr PF dat had vond ik het al een stuk aangenamer
Erg eigenlijk al die cosmetische onzin.
pi_60410408
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Als mijn vader te veel heeft gedronken wordt hij sentimenteel. Gaat hij zeggen hoeveel hij van me houdt en zijn frustraties over bepaalde familieleden uiten.
Ja dat ook ja
pi_60410425
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Erg eigenlijk al die cosmetische onzin.
Dat gevoel had ik ook na het zien van die docu. Ik werd direct een stuk tevredener over mezelf
Je krijgt ook het idee dat het allemaal steeds meer wordt, mannen moeten nu ook al van alles en als je over 3 jaar je tanden niet hebt laten bleken in een louche bleekshop dan hoor je er ook vast niet meer bij
pi_60410427
Ik ben waarschijnlijk wel 100 jaar te laat met het zien van dat ding, maar goed
pi_60410438
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben waarschijnlijk wel 100 jaar te laat met het zien van dat ding, maar goed
Je ziet er puik uit voor een honderdjarige
pi_60410445
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, leukis dat hè

Ik vrees alleen dat Lein al mijn kinderverhalen te horen gaat krijgen
Hoe ik met mijn blote voetjes in de tomatensoep zat of dat ik in de kastanjeboom voor het huis klom of alles over mijn vriendjes en zo
Soms, heel soms, vind ik het niet makkelijk om te blijven luisteren naar wat je vader vertelt. Ik vind m echt aardig, maar soms... En baby-verhalen gaan hard het ene oor in en het andere oor uit. Tenzij het echt amusant is, dan zal ik het wel hier in de SC posten
pi_60410455
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook na het zien van die docu. Ik werd direct een stuk tevredener over mezelf
Je krijgt ook het idee dat het allemaal steeds meer wordt, mannen moeten nu ook al van alles en als je over 3 jaar je tanden niet hebt laten bleken in een louche bleekshop dan hoor je er ook vast niet meer bij
oh noes, tanden bleken
pi_60410490
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Soms, heel soms, vind ik het niet makkelijk om te blijven luisteren naar wat je vader vertelt. Ik vind m echt aardig, maar soms... En baby-verhalen gaan hard het ene oor in en het andere oor uit. Tenzij het echt amusant is, dan zal ik het wel hier in de SC posten
Oeh, juicy details.
pi_60410492
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Leintjeuh het volgende:

geen babyverhalen, ik zal ze vragen of je nog een geheimhoudingsclausule kan tekenen.

En ik luister ook niet altijd als mijn vader weer eens op dreef is hoor. Ik voorspel hele verhalen over Monika, mijn broer, mijn schoonzus en geld. Over ome tony krijg je waarschijnlijk pas in een behoorlijk aangeschoten bui iets te horen.
pi_60410502
Ik ga trouwens naar bed. Slaap lekker allemaal.
pi_60410506
Slaap lekker, MiMu
pi_60410510
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht toen vriendje op vakantie was geweest en ik best wel wat aangekomen was dat ie me lelijk zou vinden of zo . Maar toen was hij eigenlijk ook aangekomen en toen vond ik het eigenlijk wel grappig

Tevreden zijn met jezelf is best een opgave, gelukkig komt dat onzekere gedoe bij mij alleen in vlagen. Door die site met al die borsten kwam ik er achter dat je niet klein (ik), middel en groot had van borsten maar ook klein en lelijk en groot en lelijk en klein en mooi en groot en raar. Sindsdien denk ik echt van. woah. klein maar wel. prima madurodam maar verder niks mis mee.

En ik bedacht me net.. Mensen vinden mijn huid mooi... Ik baal altijd dat ik zo wit ben.. zusje van mr pf noemde ons duo penotti.. maar toen dacht ik.. stel dat ik altijd heel bruin was, met elke dag gestijlt, geverfd haar. elke dag make up op en elke dag sporten, perfect miss america figuur. zou

-okee nu kan ik verder gaan, eigen computer onder het stof vandaan gehaald-

zou ik dan m'n charme verliezen? zou ik dan niet meer zijn wie ik ben?

[ Bericht 4% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 29-07-2008 02:41:12 ]
pi_60410514
o ik moet oprotten uit mn vaders leven
wordt vervolgd
pi_60410545
Miss perfect bestaat volgens mij ook niet

Muggen doodslaan op je benen geeft voldoening.
pi_60410553
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

geen babyverhalen, ik zal ze vragen of je nog een geheimhoudingsclausule kan tekenen.

En ik luister ook niet altijd als mijn vader weer eens op dreef is hoor. Ik voorspel hele verhalen over Monika, mijn broer, mijn schoonzus en geld. Over ome tony krijg je waarschijnlijk pas in een behoorlijk aangeschoten bui iets te horen.
Ome Tony? Is dat net zo'n schandaal als mijn ome Jan die met een vrouw trouwde die familie van hem is? Of meer in de categorie: we zwijgen het helemaal dood, net als de incest tussen dochter 3 en zoon 3?
pi_60410562
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
o ik moet oprotten uit mn vaders leven
wordt vervolgd
pi_60410601
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:31 schreef Leintjeuh het volgende:

Ome Tony? Is dat net zo'n schandaal als mijn ome Jan die met een vrouw trouwde die familie van hem is? Of meer in de categorie: we zwijgen het helemaal dood, net als de incest tussen dochter 3 en zoon 3?
Tony is een broer van pa, zo een die zich te goed voelt voor de rest van de volkse familie en die pa nooit meer wil zien, maar stiekem wel mist. Zoiets. Incest was er ook tussen een neef en een nicht, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik geloof niet dat ome tony daar iets mee te maken had
pi_60410609
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tony is een broer van pa, zo een die zich te goed voelt voor de rest van de volkse familie en die pa nooit meer wil zien, maar stiekem wel mist. Zoiets. Incest was er ook tussen een neef en een nicht, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik geloof niet dat ome tony daar iets mee te maken had
Ome Tony is dus een snob?
pi_60410626
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ome Tony is dus een snob?
Ja, want getrouwd met een (inmiddels uitgezakt) model en hij heeft aan tafel gezeten met prins bernhard.
pi_60410650
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want getrouwd met een (inmiddels uitgezakt) model en hij heeft aan tafel gezeten met prins bernhard.
Da's rot voor m

Ik ben aan het SOG-gen. Ik wil niet naar bed. Te lang geslapen vanmorgen. En eindelijk weer eens een goed en serieus gesprek met Erik
pi_60410660
SOG-gen? Slaap Ontwijkend Gedrag? En je hebt me niets verteld over dat gesprek met Erik! Moet ik even bellen?
pi_60410677
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef Isabeau het volgende:
SOG-gen? Slaap Ontwijkend Gedrag? En je hebt me niets verteld over dat gesprek met Erik! Moet ik even bellen?
Ik ben nog steeds in gesprek met m via msn. Ik stel hele goeie vragen hij geeft alleen wel de verkeerde antwoorden
pi_60410690
Dat doen ze altijd
pi_60410696
Hm. Het kwam er op neer dat ik te kort naar z'n kutverhalen heb geluisterd. (ik had er sowieso geen zin in, maar als m'n vader me dan om 1 uur 's nachts opbelt om wijn te komen drinken voel ik me wel verplicht dan kan ik geen nee zeggen of zo)

Uit het niets stormt hij het kantoor binnen, wordt helemaal boos dat ik op moet rotten uit z'n leven, van z'n spullen (computers) af moet blijven en nog meer dingen die ik snel verdrongen heb.

Ik vind het niet zo leuk
pi_60410705
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm. Het kwam er op neer dat ik te kort naar z'n kutverhalen heb geluisterd. (ik had er sowieso geen zin in, maar als m'n vader me dan om 1 uur 's nachts opbelt om wijn te komen drinken voel ik me wel verplicht dan kan ik geen nee zeggen of zo)

Uit het niets stormt hij het kantoor binnen, wordt helemaal boos dat ik op moet rotten uit z'n leven, van z'n spullen (computers) af moet blijven en nog meer dingen die ik snel verdrongen heb.

Ik vind het niet zo leuk
Ruzie maken met dronken/aangeschoten mensen is nooit leuk. Gaat t weer een beetje nu?
pi_60410719
Waar sláát dat op, PF? Ik weet even niet wat ik moet zeggen...
* Isabeau stuurt PF thee en koekjes en een knuffel
pi_60410740
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ruzie maken met dronken/aangeschoten mensen is nooit leuk. Gaat t weer een beetje nu?
Die kunnen altijd zo fijn agressief over komen Volkomen uit het niets...
pi_60410745
Ik heb maar niks terug gezegd...
Ik vind vind het gewoon raar dat hij NU iets wil dat ik er dan maar bij moet zitten ook al heb ik daar geen zin in. We hebben nog nooit iets gedaan waar ik zin in had of wat ik wil. Altijd zijn ding. Altijd zijn manier.

En nu begon hij dingen om te gooien en te dreigen dat ik (zelf) m'n gordijnen op moet hangen voor morgen en vermaken anders zouden er maatregelen zijn of zo. Ik ga er verder niet op in tegen hem maar ik vind het zo onredelijk.
pi_60410757
Dronken mensen zijn nooit redelijk, PF
En heb je er wel eens met hem over gepraat dat alles altijd op ZIJN manier moet?
pi_60410759
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Waar sláát dat op, PF? Ik weet even niet wat ik moet zeggen...
* Isabeau stuurt PF thee en koekjes en een knuffel
Ik weet het ook niet.
Toennet ging het er weer over dat ik niet aan heb geboden om de nieuwe schuur te schilderen etc. Ik moet ook alles zelf doen zoek het lekker uit.
pi_60410774
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet.
Toennet ging het er weer over dat ik niet aan heb geboden om de nieuwe schuur te schilderen etc. Ik moet ook alles zelf doen zoek het lekker uit.
En wat Isa zegt...
pi_60410776
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:50 schreef Isabeau het volgende:
Dronken mensen zijn nooit redelijk, PF
En heb je er wel eens met hem over gepraat dat alles altijd op ZIJN manier moet?
Nee ik ga niets terugzeggen dan escaleert het helemaal. Ik dacht net wel dat ik wat flessen lampenolie, wasbenzine en nog wat spul kon zoeken en leeggieten in m'n kamer en dat aansteken. Daarna bedacht ik me dat ik daar niet zo veel aan had en beter de schuur in de hens kon steken. En later bedacht ik me dat dat ook wel vervelend zou zijn als mensen er achter kwamen dat ik dat dan had gedaan.
pi_60410783
Weet je ik hoef geen knuffels. Ik vind het echt heel aardig maar ik weet niet wat ik er mee moet. Wat ik moet doen is ergens gaan wonen en niet vertellen waar.
pi_60410784
Nu doe ik boos tegen jullie

Nou

Sorry
pi_60410785
En met hem praten als hij niet dronken is? (en zo te horen heb je ook een vader die enige paranormale gaven van jou verwacht, zoals uit jezelf de schuur schilderen)

Brand is best mooi maar zo weinig constructief
pi_60410791
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 02:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu doe ik boos tegen jullie

Nou

Sorry
trutje, als je het kwijt moet kan je maar beter boos tegen ons doen dan tegen je pa. Bij ons woon je niet En wij kunnen ervoor kiezen je te negeren als je dat wilt

SCHELDEN DUS, TRUTJE!!

En dat knuffelgedoe hoort bij de kusjekroel-mentaliteit hier
pi_60410820
Hij is nu boos dat we geen band hebben en dat m'n broertje en ik liever niet met hem in 1 ruimte zijn. Ik ben vast heel vreselijk maar bedenk dan ook eens zelf of je niet iets raars doet. En ik vind zwijgend naar de tv staren in 1 ruimte niet leuk. Ik vind het ook niet leuk om het over zijn interesses te hebben zoals: motoren, muziek die ik niet leuk vind, gereedschap, topgear, en nog heel veel andere dingen waar ik niets mee heb. Ik wil best doen alsof ik dat ook leuk vind, wat ik ook vaak doe. Maar laten we het dan ook ooit eens hebben over wat ik dan leuk vind. Maar dat kan nooit "want daar is geen flikker aan".
pi_60410836
Als ik na twintig jaar geen band met m'n ouders en broertje heb, dan moeten ze niet verwachten dat ie er nu opeens nog wel komt of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')