quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Me-Mo moet dan (hoe kan het ook anders)werken
Nou, vanaf vrijdag (of donderdag) werk ik een maand lang van maandag tot vrijdag bij de ouders van Isa. Plus maandag moet ik op de foto voor oma's feest. Het gaat m niet worden dusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Lein, heb je zin om volgende week maandag mee te gaan naar parkconcert? (mits lekker weer)
Oh jammer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, vanaf vrijdag (of donderdag) werk ik een maand lang van maandag tot vrijdag bij de ouders van Isa. Plus maandag moet ik op de foto voor oma's feest. Het gaat m niet worden dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://largepussylips.blogspot.com/
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
groot:Ja hoi. Je kan als vrouw toch niet fietsen met van die hangende hamlappen tussen je benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://largepussylips.blogspot.com/
Maar de meeste mannen kunnen niet paardrijdenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Geen idee, ik heb ze niet.
Mannen kunnen toch ook fietsen?
O ik ken er genoegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar de meeste mannen kunnen niet paardrijden
ik ben eigenlijk ook wel klaar hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:57 schreef golfer het volgende:
Terwijl de jonge dames hun eigen lichaam gaan ontdekken in de spiegel, ga ik met met veel 'jonge dames' lichaamsonderdelen in gedachten maar eens slapen.![]()
Open vleeswonden vergelijken is eigenlijk nooit leuk.
Ik ga morgen naar de sauna. In Schiedam. Met mamaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil echt naar en hamam en een sauna en zo
En dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil echt naar en hamam en een sauna en zo
Mijn moeder wil dat nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de sauna. In Schiedam. Met mama
Mijn moeder wel. En ze is een ontzettend aantrekkelijke vrouw voor iemand van haar leeftijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn moeder wil dat nietMaar ik kan wel met vriendje gaan, het leek hem wel leuk volgens mij.
Ik hoef me met niemand te vergelijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan?
Vergelijkend warenonderzoek doen of gewoon genieten van een sauna/hamam?
Daar had een punt moeten staan Leinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn moeder wel. En ze is een ontzettend aantrekkelijke vrouw voor iemand van haar leeftijd
Ik vind lichamen leuk om te zienquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn moeder wel. En ze is een ontzettend aantrekkelijke vrouw voor iemand van haar leeftijd
Vergelijkend warenonderzoek doe ik ook altijd in de sauna. Ik voel me ook nooit de lelijkste of dikste
Iets ouder dan jij!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar had een punt moeten staan Lein
Ze is namelijk w.s. net zo oud als ik
Mijn mama is 52, sport veel en eet weinig. Ze komt aardig in de buurt van perfectie. Dichter dan ik iigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn mama is 53 maar sport nooit en eet wel veel. Dan kun je natuurlijk ook geen perfectie eisen. (Als je dat al zou willen)
Volgens mij weegt ze 78 kilo bij 1.67quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn mama is 52, sport veel en eet weinig. Ze komt aardig in de buurt van perfectie. Dichter dan ik iig
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:40 schreef Isabeau het volgende:
Prima tt en ik heb me super vermaakt met de vaginapraat (met de klemtoon op gi).
relatiesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. slapen.. weer geen seks..hij vond het te warm
Ik vraag me af of ik dat over een jaar ook ga vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:41 schreef motorbloempje het volgende:
mijn mama is 48 en is ehm... dik(kig) maar ze eet en snoept gewoon teveel en sport nauwelijks
oh ja.. slapen.. weer geen seks..hij vond het te warm
Houden van is ook rampzalig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:47 schreef motorbloempje het volgende:
sleur enzo
ach.. ik hou vannem...
en gisteren was ik te brak voor seks dus ik moet ook niet klagen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, gewoon doen, no problem.
Marije is ook naar bed. Ze moest erg lachen om mijn verhaal over afgelopen week
Dan moet ik beargumenteren waarom blues zo leuk isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Vertelt jouw pa ook altijd dezelfde verhalen, PF? De mijne welDan hoef je niet echt te luisteren, want je kent het verhaal toch al.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Vertelt jouw pa ook altijd dezelfde verhalen, PF? De mijne welDan hoef je niet echt te luisteren, want je kent het verhaal toch al.
Vroeger vond ik dat vreselijk maar tegenwoordig vind ik het eigenlijk wel grappig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Ja, leukis dat hèquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Vroeger vond ik dat vreselijk maar tegenwoordig vind ik het eigenlijk wel grappig.
Ook zo mooi dat het verhaal iedere keer sterker wordt, en dat al ruim 28 jaar.Ik ben benieuwd hoe die verhalen over 20 jaar zijn.
Ja dat ook jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Als mijn vader te veel heeft gedronken wordt hij sentimenteel. Gaat hij zeggen hoeveel hij van me houdt en zijn frustraties over bepaalde familieleden uiten.
Dat gevoel had ik ook na het zien van die docu. Ik werd direct een stuk tevredener over mezelfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Erg eigenlijk al die cosmetische onzin.
Je ziet er puik uit voor een honderdjarigequote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben waarschijnlijk wel 100 jaar te laat met het zien van dat ding, maar goed
Soms, heel soms, vind ik het niet makkelijk om te blijven luisteren naar wat je vader vertelt. Ik vind m echt aardig, maar soms... En baby-verhalen gaan hard het ene oor in en het andere oor uit. Tenzij het echt amusant is, dan zal ik het wel hier in de SC postenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leukis dat hè
Ik vrees alleen dat Lein al mijn kinderverhalen te horen gaat krijgen
Hoe ik met mijn blote voetjes in de tomatensoep zat of dat ik in de kastanjeboom voor het huis klom of alles over mijn vriendjes en zo
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook na het zien van die docu. Ik werd direct een stuk tevredener over mezelf
Je krijgt ook het idee dat het allemaal steeds meer wordt, mannen moeten nu ook al van alles en als je over 3 jaar je tanden niet hebt laten bleken in een louche bleekshop dan hoor je er ook vast niet meer bij
Oeh, juicy details.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Soms, heel soms, vind ik het niet makkelijk om te blijven luisteren naar wat je vader vertelt. Ik vind m echt aardig, maar soms... En baby-verhalen gaan hard het ene oor in en het andere oor uit. Tenzij het echt amusant is, dan zal ik het wel hier in de SC posten
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Soms, heel soms, vind ik het niet makkelijk om te blijven luisteren naar wat je vader vertelt. Ik vind m echt aardig, maar soms... En baby-verhalen gaan hard het ene oor in en het andere oor uit. Tenzij het echt amusant is, dan zal ik het wel hier in de SC posten
Ik dacht toen vriendje op vakantie was geweest en ik best wel wat aangekomen was dat ie me lelijk zou vinden of zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook na het zien van die docu. Ik werd direct een stuk tevredener over mezelf
Je krijgt ook het idee dat het allemaal steeds meer wordt, mannen moeten nu ook al van alles en als je over 3 jaar je tanden niet hebt laten bleken in een louche bleekshop dan hoor je er ook vast niet meer bij
Ome Tony? Is dat net zo'n schandaal als mijn ome Jan die met een vrouw trouwde die familie van hem is? Of meer in de categorie: we zwijgen het helemaal dood, net als de incest tussen dochter 3 en zoon 3?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
geen babyverhalen, ik zal ze vragen of je nog een geheimhoudingsclausule kan tekenen.
En ik luister ook niet altijd als mijn vader weer eens op dreef is hoor. Ik voorspel hele verhalen over Monika, mijn broer, mijn schoonzus en geld. Over ome tony krijg je waarschijnlijk pas in een behoorlijk aangeschoten bui iets te horen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
o ik moet oprotten uit mn vaders leven
wordt vervolgd
Tony is een broer van pa, zo een die zich te goed voelt voor de rest van de volkse familie en die pa nooit meer wil zien, maar stiekem wel mist. Zoiets. Incest was er ook tussen een neef en een nicht, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik geloof niet dat ome tony daar iets mee te maken hadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Ome Tony? Is dat net zo'n schandaal als mijn ome Jan die met een vrouw trouwde die familie van hem is? Of meer in de categorie: we zwijgen het helemaal dood, net als de incest tussen dochter 3 en zoon 3?
Ome Tony is dus een snob?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tony is een broer van pa, zo een die zich te goed voelt voor de rest van de volkse familie en die pa nooit meer wil zien, maar stiekem wel mist. Zoiets. Incest was er ook tussen een neef en een nicht, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik geloof niet dat ome tony daar iets mee te maken had
Ja, want getrouwd met een (inmiddels uitgezakt) model en hij heeft aan tafel gezeten met prins bernhard.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want getrouwd met een (inmiddels uitgezakt) model en hij heeft aan tafel gezeten met prins bernhard.
Ik ben nog steeds in gesprek met mquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef Isabeau het volgende:
SOG-gen? Slaap Ontwijkend Gedrag? En je hebt me niets verteld over dat gesprek met Erik! Moet ik even bellen?
Ruzie maken met dronken/aangeschoten mensen is nooit leuk. Gaat t weer een beetje nu?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm. Het kwam er op neer dat ik te kort naar z'n kutverhalen heb geluisterd. (ik had er sowieso geen zin in, maar als m'n vader me dan om 1 uur 's nachts opbelt om wijn te komen drinken voel ik me wel verplicht dan kan ik geen nee zeggen of zo)
Uit het niets stormt hij het kantoor binnen, wordt helemaal boos dat ik op moet rotten uit z'n leven, van z'n spullen (computers) af moet blijven en nog meer dingen die ik snel verdrongen heb.
Ik vind het niet zo leuk
Die kunnen altijd zo fijn agressief over komenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ruzie maken met dronken/aangeschoten mensen is nooit leuk. Gaat t weer een beetje nu?
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Waar sláát dat op, PF?Ik weet even niet wat ik moet zeggen...
* Isabeau stuurt PF thee en koekjes en een knuffel
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Toennet ging het er weer over dat ik niet aan heb geboden om de nieuwe schuur te schilderen etc. Ik moet ook alles zelf doen zoek het lekker uit.
Nee ik ga niets terugzeggen dan escaleert het helemaal. Ik dacht net wel dat ik wat flessen lampenolie, wasbenzine en nog wat spul kon zoeken en leeggieten in m'n kamer en dat aansteken. Daarna bedacht ik me dat ik daar niet zo veel aan had en beter de schuur in de hens kon steken. En later bedacht ik me dat dat ook wel vervelend zou zijn als mensen er achter kwamen dat ik dat dan had gedaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:50 schreef Isabeau het volgende:
Dronken mensen zijn nooit redelijk, PF
En heb je er wel eens met hem over gepraat dat alles altijd op ZIJN manier moet?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu doe ik boos tegen jullie
Nou
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |