Ja, fijn is dat he, niet eens even 5 minuten dat ding schoon latenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Een plassende poes![]()
Is hier ook altijd zo; als ik de bak heb schoongemaakt en de nieuwe korrels zitten erin, moeten ze spontaan allemaal zeiken. En ik sta er een beetje bij te kijken met de kap in de hand
Hij doet het eromquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:32 schreef Rimpelhond het volgende:
Merlijn is wel een beetje een narcistje....
nog een keer Merlijn dus en nu als baby inclusief zilveren bijtring
[ afbeelding ]
Toen Rimpelhond hier was zaten we een avondje met een vriend in de achtertuin. De enige open kattenbak die we hebben (Merlijn durft niet op een overdekte) staat naast de keukendeur. Als je bij mij buiten zit kijk je daar dus op. Merlijn moest en stond te draaien en naar ons te kijken. Hij stond zowat met zijn achterpootjes gekruist. Hij dook er even snel op om te plassen en begroef dat snel, naast de bak staand. Hij bleef wat dralen. Ik zei tegen mijn gezelschap: wacht effe, ik doe de deur even dicht zodat wij hem niet kunnen zien, want hij voelt zich ongemakkelijk als we kijken. Ze keken me beide aan alsof ik een beetje coocoo wasquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OooooohDat wil ik ooohooooook!
![]()
![]()
Re ging vanmiddag de kattenbak schoonmaken, dus dak eraf, komt Ziggy aanlopen en die gaat dus gewoon op die bak zitten plassenMaar toen kwam er op het balkon een (normaal heel schuwe) kat voor de deur zitten en die ging uitgebreid naar Ziggy lopen staren
(Bak staat voor deur met raam) Ziggy ziet dat en gaat me een partij blazen en mauwen naar dat beest, terwijl ze gewoon rustig doorplast
![]()
![]()
![]()
Nou ja, apart schouwspel dusDie kat bleef ook maar zitten, die vond het wel interessant geloof ik
Why? Ziggy doet het toch.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, fijn is dat he, niet eens even 5 minuten dat ding schoon laten![]()
Gut, volgens mij hebben we een muizenepidemie, ik zie nu steeds een kleintje rondrennen
Ben bang dat we als we op vakantie gaan toch vallen moeten zetten ofzo
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:32 schreef Rimpelhond het volgende:
Ow nok!
Ik hoop dat de mac en de film gezellig waren.. is de film de moeite waard?
Donderdag komt de oudste van mij thuis en dan probeer ik iets voor hem en mij samen te plannen...
en.........http://forum.fok.nl/topic/1182905 Ger en Bil in hun nieuwe huis!
Ze zijn alleen anders gedoopt door Merlyn..
En het slaat echt nergens op. Die film is alleen duister. Echt veel geweld of bloed komt er niet eens in voor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:38 schreef nokwanda het volgende:
Ow, de film is net effe wat anders geworden. Batman was streng verboden onder de 16. Blijkbaar heb ik als ouder ook niets meer te vertellen over wat mijn zoon van 15 wel of niet mag zien.
Dus zijn we met z'n vieren maar naar The Mummy gegaan. Leuk popcormvermaak.
Ziggy is dan ook 2 weken op vakantiequote:
Het feit dat zij dat voor ons bepalen vind ik ook echt veeeel te ver gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het slaat echt nergens op. Die film is alleen duister. Echt veel geweld of bloed komt er niet eens in voor.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:17 schreef Morretje het volgende:Wat goed dat je ons daaraan herinnerd Rimpel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |