Wat is het eigenlijk voor kleurtje, en is het wel katvriendelijk.. niet op dieren getest, biologisch afbreekbaar en zo voooooort?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:34 schreef nokwanda het volgende:
Hier net de haartjes weer netjes geverfd en geknipt. Nu lijkt het weer ergens op.
Ik gooi er bij hem wekelijks zo'n zilverspoeling doorheen, maar het wil niet altijd helpen. Maar als ik het niet doe heeft ie net teveel een wilderskapselquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef Rimpelhond het volgende:![]()
[..]
Wat is het eigenlijk voor kleurtje, en is het wel katvriendelijk.. niet op dieren getest, biologisch afbreekbaar en zo voooooort?
Ik vind het hem wel cute staan, maar wat is het nou eigenlijk voor kleurtje... asblond met een grijstint?
[ afbeelding ]
Nou ja.. merlijn
Goed idee. Belde net onbekend toen nam hij niet op. Zal zometeen ff mn nr aan doen en bellen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:32 schreef nokwanda het volgende:
Bel en zeg dat je graag wil weten of hij nog wil omdat hij als eerste in onderhandeling was.
Dark knight is echt goedquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik gooi er bij hem wekelijks zo'n zilverspoeling doorheen, maar het wil niet altijd helpen. Maar als ik het niet doe heeft ie net teveel een wilderskapsel
Op mijn hoofd gewoon hetzelfde rood. Knalrood. Beetje bijwerken. Het was nogal uitgegroeid.
Zometeen met EW, vriend en diens moeder naar de Mac en de bios. Batman of zo. Soort van vakantieafsluiter.
@Ing![]()
Geweeeeeldig, dat tuig van jou. Wat zijn ze lief voor elkaar.
Jammer als mensen niet gewoon kunnen zeggen dat ze zich bedacht hebben zodat de andere partij gewoon simpel weet waar hij of zij aan toe is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:42 schreef Qwea het volgende:
mooi dat het wel dezelfde is. Ik heb onder MM zn account gereageerd op die advertentie van hem, waar ik dat foon nr vandaan had. Zelfde mail adres
ochquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:54 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Jammer als mensen niet gewoon kunnen zeggen dat ze zich bedacht hebben zodat de andere partij gewoon simpel weet waar hij of zij aan toe is.
maar je spit actie...
pas je op dat je geen stalker wordt?
Oooooohquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok![]()
Mooie foto van Merlijn.
Ongelooflijk hoe die kat is bijgekomen![]()
Dit trof ik net beneden op de bank aan![]()
[afbeelding]
Coma-poessies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |