440 wordt altijd als hatchback aangemerkt. Anders zou het immers een 460 zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef SunBoom het volgende:
Ziet er meer uit als een sedan....
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:04 schreef BobbySixkiller het volgende:
440 wordt altijd als hatchback aangemerkt. Anders zou het immers een 460 zijn![]()
Fijne auto's overigens.
Dat was ik dus van plan alleen maak ik daar net te weinig km voor per jaar om er een nieuw systeem (a 1500,=) in te laten zetten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ideale auto's om een G3 installatie in te knallen.
Veel KM's voor weinig...
Alles onder de motorkap ziet er als nieuw uit op wat gemorste olie op de motor naquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef MaGNeT het volgende:
Heb je toevallig ook foto's van onder de motorkap?
En wat voor kleur heeft het interieur?
Ja ja, zeker een 5 cijferige teller. Anders is het gewoon zonde van zo'n auto, zo weinig kilometers. Daarnaast is het eigenlijk ook erg slecht voor een auto om zo weinig te rijden (dat zou neerkomen op zo'n 6.000 km per jaar).quote:[b]Op dinsdag 29 juli 2008 22:04 schreef Prowl het
De auto is in uitmuntende conditie en heeft 76.000 origineel en NAP aantoonbaar op de teller.
6 tellers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ja, zeker een 5 cijferige teller. Anders is het gewoon zonde van zo'n auto, zo weinig kilometers. Daarnaast is het eigenlijk ook erg slecht voor een auto om zo weinig te rijden (dat zou neerkomen op zo'n 6.000 km per jaar).
Van 1995 tot 2005 is er 28.000km mee gereden, soms maar 500km per jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ja, zeker een 5 cijferige teller. Anders is het gewoon zonde van zo'n auto, zo weinig kilometers. Daarnaast is het eigenlijk ook erg slecht voor een auto om zo weinig te rijden (dat zou neerkomen op zo'n 6.000 km per jaar).
Ik heb nu een maand een Astra van 1995 maar ben blij dat ik hem nu alweer heb kunnen verkopenquote:
quote:
Nee dus:quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:19 schreef NED het volgende:
Waarom zetten zoveel mensen in hun advertentie erbij dat de NAP gegevens beschikbaar zijn?
Dat is voor elke auto gewoon op te vragen.
Je zet toch ook niet erbij dat de auto 4 wielen heeft![]()
Dat is inderdaad zoals het bedoeld is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef Prowl het volgende:
Genoeg malafide autobedrijfjes die NAP gegevens invoeren die niet kloppen, zo kocht mijn schoonzus een VW Polo die 200.000 op de teller had terwijl hij mooi 130.000 was teruggedraaid, NAP gegevens klopte helemaal maar die waren al een paar jaar niet bijgewerkt dus konden ze mooi misbruik van maken.
Helaas gaf de boordcomputer netjes 330.000km aan en kon die man de auto na een half jaar mooi terugkopen omdat hij geen zin in een proces had![]()
Deze Volvo is echt helemaal origineel, NAP gegevens elk jaar ingevoerd
Kan je niet gewoon 1 kind wegdoen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:33 schreef zuigmarmot het volgende:
Mmm, helaas van die buikgordel in het midden, leek me een idiale 2e gezins ootoo, maar dan moeten ze wel allemaal veilig kunnen zitten
Allang geprobeerd, maar kinderen leveren niets meer op tegenwoordig, de zigeuners van het Circus lachte me zelfs letterlijk uit..:(quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon 1 kind wegdoen?
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef zuigmarmot het volgende:
Neuh het enige wat nu rest is om ze als reserveonderdelen voor mijzelf te gaan gebruiken als mij iets overkomt...maar ja dan moet ik ze wel heel houden -> vandaar dus het veilig zitten
misschien kan je er 1 ruilen voor de autoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Allang geprobeerd, maar kinderen leveren niets meer op tegenwoordig, de zigeuners van het Circus lachte me zelfs letterlijk uit..:(
En met al die goedkope chineese kindjes is het ook al kommer en kwel in de orgaanmarkt.
Neuh het enige wat nu rest is om ze als reserveonderdelen voor mijzelf te gaan gebruiken als mij iets overkomt...maar ja dan moet ik ze wel heel houden -> vandaar dus het veilig zitten
In een 850 in iedergeval wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:24 schreef Prowl het volgende:
Dan heb ik het probleem.![]()
![]()
Zitten er in een V40/S40 wel 3 gordels achterin?
Dit is wel een geschikte autoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Allang geprobeerd, maar kinderen leveren niets meer op tegenwoordig, de zigeuners van het Circus lachte me zelfs letterlijk uit..:(
En met al die goedkope chineese kindjes is het ook al kommer en kwel in de orgaanmarkt.
Omgeving Panningen maar Weert kan eventueel ook.quote:
Denk dat dat inderdaad aan jou ligt. Weet niet waar je woont, maar rij voor de gein es over een oud bedrijventerreintje bij jou in de buurt, allicht dat je er een aantal vindtquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:36 schreef NED het volgende:
Ik ken geen enkel APK keurstation wat niet aangesloten is bij NAP, maar dat zal dan vast wel weer aan mij liggen.
Wow.. zitten mooie crashes tussen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik hier nog zo'n 200 foto's van gecrashte Volvo's
Dat is helemaal niet slecht voor een auto..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ow nee? waarom niet dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:56 schreef BellieB het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet slecht voor een auto..
Wel jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Arclight-S het volgende:
Jammer dat hij wit is, ik denk dat je hem in een andere kleur veel sneller kwijt was geweest.
Tja, ik heb wel een charade staanquote:Op maandag 1 september 2008 13:10 schreef Prowl het volgende:
plop
Niemand een leuke kleine 5 deurs als inruil? (+ bijbetaling natuurlijk)
[Gez] Kleine 5-deurs auto
1986, wel 2e eigenaar, 1ste was mijn moederquote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef Prowl het volgende:
Ligt er maar net aan welke charade en bouwjaar e.d., pm maar wat gegevens van de auto.
Doe maar snel foto's mailenquote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
1986, wel 2e eigenaar, 1ste was mijn moeder
Absoluut niet afschrikwekkend, vorig jaar nog 1 verkocht voor 150,= van 1987 maar die was apk technisch ook niet zo geweldig meer en een 3 deurs zonder standaard gordels achterin.quote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef zuigmarmot het volgende:
Je bent oprecht geinteresseerd ?
Ik dacht dat het bouwjaar je wel zou afschrikken
Oh, staat hij dan ook ergens met je telefoonnummer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:42 schreef Prowl het volgende:
Vanmiddag een voicemail van iemand die de auto voor 1500,= wilde overnemen maar die had geen nummer ingesproken en anoniem gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |