440 wordt altijd als hatchback aangemerkt. Anders zou het immers een 460 zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef SunBoom het volgende:
Ziet er meer uit als een sedan....
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:04 schreef BobbySixkiller het volgende:
440 wordt altijd als hatchback aangemerkt. Anders zou het immers een 460 zijn![]()
Fijne auto's overigens.
Dat was ik dus van plan alleen maak ik daar net te weinig km voor per jaar om er een nieuw systeem (a 1500,=) in te laten zetten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ideale auto's om een G3 installatie in te knallen.
Veel KM's voor weinig...
Alles onder de motorkap ziet er als nieuw uit op wat gemorste olie op de motor naquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef MaGNeT het volgende:
Heb je toevallig ook foto's van onder de motorkap?
En wat voor kleur heeft het interieur?
Ja ja, zeker een 5 cijferige teller. Anders is het gewoon zonde van zo'n auto, zo weinig kilometers. Daarnaast is het eigenlijk ook erg slecht voor een auto om zo weinig te rijden (dat zou neerkomen op zo'n 6.000 km per jaar).quote:[b]Op dinsdag 29 juli 2008 22:04 schreef Prowl het
De auto is in uitmuntende conditie en heeft 76.000 origineel en NAP aantoonbaar op de teller.
6 tellers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ja, zeker een 5 cijferige teller. Anders is het gewoon zonde van zo'n auto, zo weinig kilometers. Daarnaast is het eigenlijk ook erg slecht voor een auto om zo weinig te rijden (dat zou neerkomen op zo'n 6.000 km per jaar).
Van 1995 tot 2005 is er 28.000km mee gereden, soms maar 500km per jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ja, zeker een 5 cijferige teller. Anders is het gewoon zonde van zo'n auto, zo weinig kilometers. Daarnaast is het eigenlijk ook erg slecht voor een auto om zo weinig te rijden (dat zou neerkomen op zo'n 6.000 km per jaar).
Ik heb nu een maand een Astra van 1995 maar ben blij dat ik hem nu alweer heb kunnen verkopenquote:
quote:
Nee dus:quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:19 schreef NED het volgende:
Waarom zetten zoveel mensen in hun advertentie erbij dat de NAP gegevens beschikbaar zijn?
Dat is voor elke auto gewoon op te vragen.
Je zet toch ook niet erbij dat de auto 4 wielen heeft![]()
Dat is inderdaad zoals het bedoeld is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef Prowl het volgende:
Genoeg malafide autobedrijfjes die NAP gegevens invoeren die niet kloppen, zo kocht mijn schoonzus een VW Polo die 200.000 op de teller had terwijl hij mooi 130.000 was teruggedraaid, NAP gegevens klopte helemaal maar die waren al een paar jaar niet bijgewerkt dus konden ze mooi misbruik van maken.
Helaas gaf de boordcomputer netjes 330.000km aan en kon die man de auto na een half jaar mooi terugkopen omdat hij geen zin in een proces had![]()
Deze Volvo is echt helemaal origineel, NAP gegevens elk jaar ingevoerd
Kan je niet gewoon 1 kind wegdoen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:33 schreef zuigmarmot het volgende:
Mmm, helaas van die buikgordel in het midden, leek me een idiale 2e gezins ootoo, maar dan moeten ze wel allemaal veilig kunnen zitten
Allang geprobeerd, maar kinderen leveren niets meer op tegenwoordig, de zigeuners van het Circus lachte me zelfs letterlijk uit..:(quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon 1 kind wegdoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |