quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef Cylvia het volgende:
Of dunne meisjes die geen bikini dragen maar een badpak
Correctie: Strand. (veel zand en een zee)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is het stand?
O... en op het strand.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Adothehague het volgende:
Klacht: Dikke vrouwen die geen badpak dragen maar een bikini. Tijdens het eten.
![]()
lol de ts heeft sjansquote:
Pics or it didnt happen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Adothehague het volgende:
Ik zit vanmiddag op het strand mijn Patatje mayo op te eten, lopen er steeds vrouwen met modderbuiken voor mijn beeld terwijl ik aan het eten ben. Een badpak dragen HO maar, ze lopen allemaal schaamteloos in bikini's. Dit bederft mijn eetlust behoorlijk.
Klacht: Dikke vrouwen die geen badpak dragen maar een bikini.
hoe weet jij dit???quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:11 schreef McFearless het volgende:
Ik zag ooit eens een vrouw van rond de 100 kilo, echt zo'n everzwijn. Met okselhaar, echt fucking veel. Tenslotte hing er ook nog een pak shag tussen haar benen. Kankerranzig. Toen heb ik twee weken niet kunnen slapen.
Dat is ook de bedoeling. Vette wijven zorgen ervoor dat jij minder patat eetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Adothehague het volgende:
Ik zit vanmiddag op het strand mijn Patatje mayo op te eten, lopen er steeds vrouwen met modderbuiken voor mijn beeld terwijl ik aan het eten ben. Een badpak dragen HO maar, ze lopen allemaal schaamteloos in bikini's. Dit bederft mijn eetlust behoorlijk.
Ik kon de toekomst zien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef Atreidez het volgende:
Lees ik net voorpagina telegraaf, heel artikel over dat vrouwen met een buik niet meer in bikini durven
stijve tepelsquote:
90% van alle vrouwen hebben dan ook een minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Stond in de telegraaf vanochtend nog dat het merendeel aan Neerlandsch vrouwgemeenschap zich niet durft te tonen in bikini. Vooral dus niet als ze van die heeule grote pronte hebben.
Die stijve tepels vallen niet eens op.....door de omvangquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
stijve tepels![]()
Laat mensen lekker lopen waar ze in willen.
Tsja, gelukkig 10 % niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
90% van alle vrouwen hebben dan ook een minderwaardigheidscomplex.
Ik verstond pitiful.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:54 schreef right_turn het volgende:
Mika zong het al, Big girls you are beautiful!
Nou als een vent aardig is en moddervet doet het er niet toe voor mij of deze dik is ....het gaat om de persoon an sich...niet om een uiterlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of is het zo, dat je er meer op let?
Ik kijk normaal gesproken niet zo naar vrouwen.
Je bent ook langzaam aan het dichtgroeien?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Dit vind ik zooow loserachtig dit soort gezeik
Wat als jij oud wordt en moddervet!
Of je wijf...of je moeder of zus zeg je dit dan ook nog steeds? Simpel mind man!
Denk eens na! Als je een beetje brains had zou je dat begrijpen voor je iets stompzinnigs neerplempt alsof dikkerds het leuk vinden om dik te zijn!
Alsof alle dikkerds teveel vreten! Sukkel...
De conclusie die ik trek heeft niets te maken met mijzelf maar wel wat ik meemaak in omgeving etcquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:16 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je bent ook langzaam aan het dichtgroeien?
Het persoon is een combinatie van voorkomen en karakter, de meeste die er overgewicht op nahouden is qua voorkomen niet in 't voordeel maar kan op karakter dan toch weer de boel rechtzetten toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als een vent aardig is en moddervet doet het er niet toe voor mij of deze dik is ....het gaat om de persoon an sich...niet om een uiterlijk.
ja hoor vind ik wel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:19 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Het persoon is een combinatie van voorkomen en karakter, de meeste die er overgewicht op nahouden is qua voorkomen niet in 't voordeel maar kan op karakter dan toch weer de boel rechtzetten toch?
Heb ik dat ook maar ergens in dit topic gebruikt?quote:
ik kan niet tegen onrecht sorryquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Heb ik dat ook maar ergens in dit topic gebruikt?
Ik wil graag begrip kweken dat er op elke pot wel een deksel past maar als het te gek wordt dan is de markt een stuk minder.
Wees blij dat je jouw patatje nog had man. Voor je 't weet hadden ze 't onder jouw neus vandaan gejat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Adothehague het volgende:
Ik zit vanmiddag op het strand mijn Patatje mayo op te eten, lopen er steeds vrouwen met modderbuiken voor mijn beeld terwijl ik aan het eten ben.
Ehm... voor jou misschien, verder prima hoor, moet jij weten. Maar voor mij, en met mij velen denk ik, zijn zowel uiterlijk als innerlijk belangrijk. Het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als een vent aardig is en moddervet doet het er niet toe voor mij of deze dik is ....het gaat om de persoon an sich...niet om een uiterlijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm... voor jou misschien, verder prima hoor, moet jij weten. Maar voor mij, en met mij velen denk ik, zijn zowel uiterlijk als innerlijk belangrijk. Het oog wil ook wat.
Opzich heb je daar een punt,maar overgewicht dank je ook deels aan jezelf (lees: ik ben 3 keer per week in de sportschool te vinden, resultaat: geen overgewicht en je wordt nog gespierd ook). En nu geen gehuil van "ja maar daar kunnen ze niks aan doen", dat is onzin! Zo, de bal is teruggekaatst, ben benieuwd naar je antwoordquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja hoor vind ik wel!
Niets mis mee met mensen die dikker zijn dan de bedoeling was!
dat wilde ik enkel aangeven hiermee, ik vind het zielig als mensen anderen veroordelen op uiterlijk en het getuigd van enorm veel lef als dikke mensen alsnog op het strand mogen verkeren in bikini en of zwembroek!
Kun je wel stoer doen, met jedie kennen we nu wel..maar zo werkt rl niet nml.
Geen enkel mens die dik is is hier blij mee of ze er nu wel of niets aan kunnen doen..en diegenen die er niet iets aan kunnen doen door welke omstandigheden dan ook...
behoren hier niet op veroordeelt te worden klaar!
capice!
Merci
Die... verdienen klappen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mensen die naar zee gaan om op het strand te zitten. [ afbeelding ]
Nee, ze mogen gerust hun gang gaan maar ik vind het nogal een onzinnige bezigheid. Als ik naar zee ga, ga ik lekker de zee in. Body/surfboard, wetsuit aan en je hebt hele middag plezier mits er een beetje golven zijn.quote:
Ehm, ja ik ga gewoon naar het strand om te zonnen (want ik ben zo wit, ahum), beetje hangen enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, ze mogen gerust hun gang gaan maar ik vind het nogal een onzinnige bezigheid. Als ik naar zee ga, ga ik lekker de zee in. Body/surfboard, wetsuit aan en je hebt hele middag plezier mits er een beetje golven zijn.
Schoner dan in de zee kan het enkel in bad of onder de douche.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de zee een beetje vies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |