krullenmeneer Mitchellquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie is er dan bijna 19 die naar de meet gaat?
en wie is er bijna 30......quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
krullenmeneer Mitchell
al is hij de week erop wel jarig, maar wordt hij dan pas 19
weet niet of het dezelfde is,quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die mooie?
Alhoewel...dat is ook alweer 6 jaar geleden
ik ben plus 10quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wie is er bijna 30......
guy's...
get the irony !
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
En ik vind mensen van bijna dertig die gaat stappen met mensen van bijna 19 ook heel erg fout krampachtig hun best doen jong te blijven lijken!
Zo.
Valt op zich meequote:
Ik had het over mezelfquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga uit met mensen van 19/tot weet ik veel. Misschien is dit zuidelijk maar als we uitgaan dan maakt dat allemaal niks uit. Het is wel zo dat jongeren vaker en later uitgaan, wat ik ook doe
Dan zijn we beide jarig hequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
krullenmeneer Mitchell
al is hij de week erop wel jarig, maar wordt hij dan pas 19
Ik vond 'r altijd bril-jant! Geweldig! Mutsheid ten top!quote:
Net een tweeling waarvan de ene te lang in de buik is geblevenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zijn we beide jarig he
Mitch & ik zijn op dezelfde dag geboren (alleen dan 11 jaar uit elkaar)
Pciesquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wie is er bijna 30......
guy's...
get the irony !
We hebben wel allebei lieve blonde moedersquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net een tweeling waarvan de ene te lang in de buik is gebleven. Bij een andere moeder.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Neh, het is zo'n laag model boxer en je ziet het alleen als je er echt heel goed naar kijkt, en dat gebeurt hier nietquote:
Heeey Ootje!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
maar tussen uitgaan en uitgaan zit wel een verschilquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga uit met mensen van 19/tot weet ik veel. Misschien is dit zuidelijk maar als we uitgaan dan maakt dat allemaal niks uit. Het is wel zo dat jongeren vaker en later uitgaan, wat ik ook doe
dus jij staat nu uit voorzorg al aan de zijkant?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar tussen uitgaan en uitgaan zit wel een verschil
mensen van 50 die zich op een dansvloer temidden van 17 jarigen nog heel erg staan uit te sloven is niet altijd een even fraai gezicht
Dan kun je immers beter bier bestellen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus jij staat nu uit voorzorg al aan de zijkant?
O dus we kunnen de bestelling gewoon aan hen die daar staan doorgeven?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je immers beter bier bestellen.
fouten maken is menselijk, maar meestal wel in de luwte en niet in de spotlights/podia of kooienquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus jij staat nu uit voorzorg al aan de zijkant?
zeg ik heb geen schortje voorquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus we kunnen de bestelling gewoon aan hen die daar staan doorgeven?
Ik kan ook niet dansen, dus mijn plaats is bij de bar jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus we kunnen de bestelling gewoon aan hen die daar staan doorgeven?
Biertje graag!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan ook niet dansen, dus mijn plaats is bij de bar ja
De voorlaatste was Badwater, toch? Die vond ik briljant. Daarna kwam 1000 en 1 dag en die vond ik best okay. In het nieuwe theaterseizoen gaat Zó spelen en daar heb ik onlangs al een soort try-out van gezien en die vond ik wederom briljant. Echt HEEL erg grappig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond 'r altijd bril-jant! Geweldig! Mutsheid ten top!
Maar de laatste show viel echt enorm tegen en de voorlaatste was ook niet zo heeel bijzonder grappig meer.
En nu ze de gay.nl verkliezing gaat presenteren vraag ik me toch echt af waar ze mee bezig is.
Ik ga er dit jaar nog een x heen in de schiouwburg, maar als dat 't weer niet is... dan zeg ik Tante Kaandorp toch echt vaarwel.
Inkakken nee dank nog niet daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf
Waar ik mee uitga varieeert ook van 18 tot 42 of zo.
En ja, zelfde reden hier. Met die jonge bende kan ik enorm veel lol hebben en dansen, lachen en springen en gek doen. Iets wat ik graag doe. Soms heb ik 't gevoel dat als je richting de 30 gaat dat je dan ineens moet inkakken. Zeker als je een relatie hebtNou no way!
quote:
Badwater vond ik voor de pauze leuk, na de pauze saai. Puur omdat ze d'r liedjes concentreerde in het laatste stuk. 1000 en 1 dag vond ik niet veel aan. Was mijn eerste die ik echt in de schowuburg heb gezien van haar, de rest op tv. Maar hij kon me niet echt bekoren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De voorlaatste was Badwater, toch? Die vond ik briljant. Daarna kwam 1000 en 1 dag en die vond ik best okay. In het nieuwe theaterseizoen gaat Zó spelen en daar heb ik onlangs al een soort try-out van gezien en die vond ik wederom briljant. Echt HEEL erg grappig.Ik ben en blijf groot fan. Wat ze doet is natuurlijk elke keer hetzelfde trucje, maar ik blijf het grappig vinden.
Ik heb thuis een limoengroen fles in de vitrine staan met donkerpaarse glazen... voor de sier omdat mijn huis in die kleuren is... en ik zag gister dat dat gewoon caipirinha likeur wasquote:
Owww... dat lijkt me leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:40 schreef Cybart het volgende:
brigitte
die heb ik nog meegemaakt in een freestyle voorstelling (ze deed waar ze zin in had die avond),
met mijn voetjes in het zand op Mambo Beach
quote:
en minder fokken neem ik aan, wat ben je voor een controllerquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:00 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Bij nieuwe taken horen dus ook nieuwe meetings....
Controller van:quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
en minder fokken neem ik aan, wat ben je voor een controller
Leuk he, die meetings de hele dagquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:00 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Bij nieuwe taken horen dus ook nieuwe meetings....
Het begint nu weer te komen omdat de meesten terug zijn van vakantie. Nog niet helemaal volop. Maar ja, als hetw eer volop begint... dan ben ik weg met vakantiequote:
Wie is decadentie en wie is verderfquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar huis! En dan naar het station, treinreis naar berlijn boeken
Hostel is net geboekt, dus het gaat definitief door!
De gebroeders Decadentie & Verderf gaan naar Berlijn!
Gecondoleerdquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:30 schreef Cairon het volgende:
gewoon iemand uit mijn omgeving... kanker...
Zou je niet beter eerst een tijdsplanning kunnen maken, dan kan iedereen daar rekening mee houdenof nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:05 schreef Stroekie het volgende:
willen de bezoekers aan de meet van 30 aug even aangeven vanaf welk moment je erbij bent
Daar zijn we nog niet helemaal uit. Eigenlijk zijn we beide een beeje decadent en verderfelijkquote:
Ik kwam pas na het eten ergens toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zou je niet beter eerst een tijdsplanning kunnen maken, dan kan iedereen daar rekening mee houdenof niet![]()
die komt er aan als ik straks thuis ben, gaat wat lastig met N95 bovendien is de middagplanner nog niet terug van z'n werkquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zou je niet beter eerst een tijdsplanning kunnen maken, dan kan iedereen daar rekening mee houdenof niet![]()
Is er een middag-en een avondplanner? wat hipquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die komt er aan als ik straks thuis ben, gaat wat lastig met N95 bovendien is de middagplanner nog niet terug van z'n werk
hihi, we hebben inderdaad nog meer dan een maand te gaanquote:
studeer jij nu economie, dan weet je toch dat aug 31 dagen heeftquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
hihi, we hebben inderdaad nog meer dan een maand te gaan![]()
mooi niet,quote:
Dan werkt ie d'r niet meerquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mooi niet,![]()
jij ging toch mee als we de trap naar de hel genaamd M@W gaan afdalen omdat jij Schaapje moet beschermen tegen ons
zeg, wat heb jij hem allemaal over ons ingefluisterdquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan werkt ie d'r niet meer
Hij heeft ontslag genomen.
Was vast bang geworden!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:45 schreef Stroekie het volgende:
zoekt er nog iemand royale woonruimte in Brabant ?
Kasteel in Land van Ooit te winnen
Je vergeet dat het vies roze isquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:43 schreef Ang3l het volgende:Wel humor om daar te wonen, maar si wel erg in the middle of nowhere.
Het blijft roze...quote:Nou ja... ook nog nooit een kasteel in hartje centrum gezien eigenlijk
Je hebt toch gezien hoe onze slaapkamer eruit zag? Uiterlijk kun je veranderen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een roze () kasteel....
Dat wil je toch niet?
Ja oke, dat welquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe onze slaapkamer eruit zag? Uiterlijk kun je veranderen.
Niet zo oppervlakkig, vlarpie
Whehe, ja hoor, alsof je als anti-kraak bewoner de hele buitenkant van dat kasteel gaat zitten schilderenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe onze slaapkamer eruit zag? Uiterlijk kun je veranderen.
Niet zo oppervlakkig, vlarpie
Alles voor de goede zaak toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja hoor, alsof je als anti-kraak bewoner de hele buitenkant van dat kasteel gaat zitten schilderen![]()
dan moet je wel een hele hoge steiger bouwen als je het allemaal zittend wenst te schilderenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja hoor, alsof je als anti-kraak bewoner de hele buitenkant van dat kasteel gaat zitten schilderen![]()
Schattig als homo's zenuwachtig wordenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Nah, de buurjongen is weer naar huisArm schaapje, morgen een fotoshoot in A'dam en 't kind is zenuwachtig
Aww
Ik denk altijd terug aan vroegah in zo'n geval... :Squote:Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zijn we beide jarig he
Mitch & ik zijn op dezelfde dag geboren (alleen dan 11 jaar uit elkaar)
Whehe.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk altijd terug aan vroegah in zo'n geval... :S
Goh toen hij dus geboren werd, zat jij dus al in groep 8...
En dat schrikt me altijd best een beetje af
Verder is het denk ik wel zo dat wanneer je vriendje 18- is, dat ie in de meeste gevallen nog erg onvolwassen is. En dat moet je ook kunnen trekken natuurlijk
Dit is wel heel dubbelopvatbaar inderdaadquote:
Je zult 'm de 30e wel zien. Heb hem net zijn eigen kaartje gegeven maar hij wil samen met mij (en dus ons) naar binnen gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Schattig als homo's zenuwachtig worden
Holaquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:14 schreef Stroekie het volgende:
zou het feestvarken van de dag zich niet durven te vertonen of is hij druk met klussen in z'n stulpje ?
Ja daarom is 't ook niet mijn vriendJE maar een vriend.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk altijd terug aan vroegah in zo'n geval... :S
Goh toen hij dus geboren werd, zat jij dus al in groep 8...
En dat schrikt me altijd best een beetje af
Verder is het denk ik wel zo dat wanneer je vriendje 18- is, dat ie in de meeste gevallen nog erg onvolwassen is. En dat moet je ook kunnen trekken natuurlijk
Dan moet je je oogjes dicht doen. Of jezelf zo positioneren dat er een verhullend persoon tussen staatquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:08 schreef Cairon het volgende:
maar ik wil mitchel helemaal niet zien de 30ste!
Oh sweet, lijkt me wel een leuke jongenquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zult 'm de 30e wel zien. Heb hem net zijn eigen kaartje gegeven maar hij wil samen met mij (en dus ons) naar binnen gaan.
Dus?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:08 schreef Cairon het volgende:
maar ik wil mitchel helemaal niet zien de 30ste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |