Je vergeet dat het vies roze isquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:43 schreef Ang3l het volgende:Wel humor om daar te wonen, maar si wel erg in the middle of nowhere.
Het blijft roze...quote:Nou ja... ook nog nooit een kasteel in hartje centrum gezien eigenlijk
Je hebt toch gezien hoe onze slaapkamer eruit zag? Uiterlijk kun je veranderen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een roze () kasteel....
Dat wil je toch niet?
Ja oke, dat welquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe onze slaapkamer eruit zag? Uiterlijk kun je veranderen.
Niet zo oppervlakkig, vlarpie
Whehe, ja hoor, alsof je als anti-kraak bewoner de hele buitenkant van dat kasteel gaat zitten schilderenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe onze slaapkamer eruit zag? Uiterlijk kun je veranderen.
Niet zo oppervlakkig, vlarpie
Alles voor de goede zaak toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja hoor, alsof je als anti-kraak bewoner de hele buitenkant van dat kasteel gaat zitten schilderen![]()
dan moet je wel een hele hoge steiger bouwen als je het allemaal zittend wenst te schilderenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja hoor, alsof je als anti-kraak bewoner de hele buitenkant van dat kasteel gaat zitten schilderen![]()
Schattig als homo's zenuwachtig wordenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Nah, de buurjongen is weer naar huisArm schaapje, morgen een fotoshoot in A'dam en 't kind is zenuwachtig
Aww
Ik denk altijd terug aan vroegah in zo'n geval... :Squote:Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zijn we beide jarig he
Mitch & ik zijn op dezelfde dag geboren (alleen dan 11 jaar uit elkaar)
Whehe.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk altijd terug aan vroegah in zo'n geval... :S
Goh toen hij dus geboren werd, zat jij dus al in groep 8...
En dat schrikt me altijd best een beetje af
Verder is het denk ik wel zo dat wanneer je vriendje 18- is, dat ie in de meeste gevallen nog erg onvolwassen is. En dat moet je ook kunnen trekken natuurlijk
Dit is wel heel dubbelopvatbaar inderdaadquote:
Je zult 'm de 30e wel zien. Heb hem net zijn eigen kaartje gegeven maar hij wil samen met mij (en dus ons) naar binnen gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Schattig als homo's zenuwachtig worden
Holaquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:14 schreef Stroekie het volgende:
zou het feestvarken van de dag zich niet durven te vertonen of is hij druk met klussen in z'n stulpje ?
Ja daarom is 't ook niet mijn vriendJE maar een vriend.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk altijd terug aan vroegah in zo'n geval... :S
Goh toen hij dus geboren werd, zat jij dus al in groep 8...
En dat schrikt me altijd best een beetje af
Verder is het denk ik wel zo dat wanneer je vriendje 18- is, dat ie in de meeste gevallen nog erg onvolwassen is. En dat moet je ook kunnen trekken natuurlijk
Dan moet je je oogjes dicht doen. Of jezelf zo positioneren dat er een verhullend persoon tussen staatquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:08 schreef Cairon het volgende:
maar ik wil mitchel helemaal niet zien de 30ste!
Oh sweet, lijkt me wel een leuke jongenquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zult 'm de 30e wel zien. Heb hem net zijn eigen kaartje gegeven maar hij wil samen met mij (en dus ons) naar binnen gaan.
Dus?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:08 schreef Cairon het volgende:
maar ik wil mitchel helemaal niet zien de 30ste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |