Dat is het stroomhokje, de wc was aan de andere kant van het strandquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Wil ik naar binnen, zitten ze op slot. Ja zul je zeggen, dan zit er gewoon iemand op! Maar het was een slot die je alleen met een sleutel kon openenKortom, alleen mensen met een sleutel kunnen pissen
Dit klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is het stroomhokje, de wc was aan de andere kant van het strand
En toen piste je in je broek?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef longinus het volgende:
ga ik laatst pissen in scheveningen, zeggen ze dat is 50 cent, man, dat is 1 gulden 10
ga ik echt niet betalen hoor
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef longinus het volgende:
ga ik laatst pissen in scheveningen, zeggen ze dat is 50 cent, man, dat is 1 gulden 10
Dat was heel koudquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:43 schreef IJsbergsla het volgende:
Dan moet je maar in het water gaan zeiken
Toen was het nog en kwartje, (12 eurocent)quote:
Er stond een plaatje van een toilet opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is het stroomhokje, de wc was aan de andere kant van het strand
daar ben ik wel wezen pissen. was nog ranzig ook. En dan bedoel ik niet alleen die buitenlander die z'n schoonmaakwerk niet zo nauw namquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef longinus het volgende:
Dat is om domme mensen te pestenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er stond een plaatje van een toilet op
En de drollen dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Degene die verzonnen heeft dat er toiletten bij het strand moeten komen heeft echt gefaald.![]()
Ik bedoel, iedereen pist toch gewoon in het water?
Dieper het water inquote:
Normaal wel ja, alleen het water was echt super koudquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Degene die verzonnen heeft dat er toiletten bij het strand moeten komen heeft echt gefaald.![]()
Ik bedoel, iedereen pist toch gewoon in het water?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |