quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:38 schreef Klonk het volgende:
een hele goeiemorgen zelfs, Karadzic is in Nederland, wat mij betreft moge hij op dezelfde manier de gevangenis verlaten als Milocovic...
Die dwaas zit hier hemelsbreed 20 kilometer vandaan...quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:38 schreef Klonk het volgende:
een hele goeiemorgen zelfs, Karadzic is in Nederland, wat mij betreft moge hij op dezelfde manier de gevangenis verlaten als Milocovic...
De uitspraak zal nog wel langer op zich laten wachten...quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Zal nog wel een jaartje duren voordat de uitspraak er is. Nu enkel nog die andere lul, en dan zijn we compleet
Ons als in westers neem ik aan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:02 schreef OA het volgende:
[..]
De uitspraak zal nog wel langer op zich laten wachten...
Men heeft nu alle strafdossiers zo goed als compleet, hetgeen betekent dat alleen nog details moeten worden uitgewerkt. Alleen dat duurt vast wel tot volgend jaar. Daarna zal hij zich wel van dezelfde kunstgrepen bedienen als Milosovic destijds. Alles zoveel mogelijk rekken...![]()
Ja, ik heb enorm veel vertrouwen in onze efficiënte rechtspraak en de mogelijkheden om mensen snel aan te pakken...
Het is nog goedgekomen uiteindelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:29 schreef Klonk het volgende:
toen was dit gezellige plekje voor mij niet meer dan een TT, dom, dom, dom...
Mja, allemaal één pot natquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ons als in westers neem ik aan?Het is niet iets Nederlands hè.
Mooi toch?!quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:17 schreef Kuukske het volgende:
Heftige praat voor de vroege morgen.
Ja, je hoort me ook niet klagen. Ik was slechts ietwat verbouwereerd.quote:
Die was er gisteren om 4 uur al.quote:
Nee, slim slim slim. Nu ben je verslaafd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:29 schreef Klonk het volgende:
toen was dit gezellige plekje voor mij niet meer dan een TT, dom, dom, dom...
Er is toch niets mis met E-Town?quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:12 schreef Klonk het volgende:
Helaas...
de trein naar Venlo stopt er, dat is het mooistequote:
Zeker! Op maandag en woensdag komt de goede man hier de koelkast bijvullen.quote:
Je hebt er leuke skateshopjes. Best okay.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:16 schreef Klonk het volgende:
de trein naar Venlo stopt er, dat is het mooiste![]()
en verder er zijn wel leuke stukjes maar het is mist een ziel, of ik kom gewoon niet genoeg in Eindhoven dat kan ook...
Ik ben er nog nooit geweest. Alleen vaak met de trein en auto langs gescheurd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
de trein naar Venlo stopt er, dat is het mooiste![]()
en verder er zijn wel leuke stukjes maar het is mist een ziel, of ik kom gewoon niet genoeg in Eindhoven dat kan ook...
ik heb nu het beeld voor me van mij op skatesquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt er leuke skateshopjes. Best okay.
Hehehe!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:26 schreef Klonk het volgende:
ik heb nu het beeld voor me van mij op skatesik kan feilloos een vrachtwagen achteruit tegen een laaddock aanzetten maar voor de rest heb ik de motoriek van een baby
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:21 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! Op maandag en woensdag komt de goede man hier de koelkast bijvullen.
Ik wilde nog gewoon dorp typen. Jij bent wel erg gemeen vandaag. In R&P ook al.quote:
Want je moet donderdag niet werken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:28 schreef DaMart het volgende:
Ik ga vrijdag maar wat later weg van huis... ben veel te vroeg op mijn werk met de auto.
toen ik nog mijn geld verdiende op de weg, belde mijn vriendin altijd rond 4 uur in de middag en dan vroeg ze of ik aan de goeie of slechte kant van Eindhoven zat, zat ik aan de slechte kant dan kon ik aansluiten in de file en duurde het wat langer voordat ik thuis was...quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Alleen vaak met de trein en auto langs gescheurd..
Nou ja, van scheuren is ook al tijden geen sprake meer daar met de wegwerkzaamheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |