abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60771928
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

EUR 2000 bruto is behoorlijk goed betaald voor ongeschoold werk. Dat is dan wel voor postbodes in schaal 3 met iets van 20+ dienstjaren, ikzelf moet het met minder stellen :'
Dan nog vind ik 2000 bruto niet al te veel voor iemand met 20+ dienstjaren.
Respect voor de TNT mensen hoor, daar niet van
pi_60776551
Ik ben aangenomen voor 20 uur per week (al ga ik dat binnenkort niet eens meer halen) en ik verdien minimumloon, weet niet precies wat dat is, maar 't is niet veel Zal eind deze maand eens op mn strookje koekeloeren. Mag blij zijn als ik er in een maand 500-600 euro uitsleep denk ik.

En nu gaan ze me ongeveer 12 uur per week inzetten, dus dan kan ik beter fietsen gaan stelen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 augustus 2008 @ 14:42:36 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60794835
Vandaag even lekker natgeregend, maar ja het hoort er bij
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:08:42 #204
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60795562
Vandaag weer 's 'n muziekje meegenomen tijdens de bestelling.

*Vrolijk fluitend niets in de gaten heeft*

Totdat ik opeens merkte dat het wel erg donker was geworden, 15 minuten daarna 'n vette stortbui.

Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_60799131
Hier de hele dag best lekker weer gehad, zonnig, 5 druppels gevallen, mag geen naam hebben. Wel een keiharde wind.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 augustus 2008 @ 21:26:54 #206
Maffe Fries
pi_60806834
Hoorde vanmiddag dat bij ons vestiging de boeren hun bussen op max 10 meter van de openbare weg moeten zetten ipv naast de boerderij zoals nu gebruikelijk is. Is een hele stapel brieven voor onderweg. Bezuinigingen
  Redactie Frontpage woensdag 13 augustus 2008 @ 21:39:46 #207
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60807388
Die regel is toch al meer dan bekend?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 augustus 2008 @ 21:41:23 #208
Maffe Fries
pi_60807453
Zeker, maar bij ons werd er tot nu toe nog veel gedoogd
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:13:19 #209
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_60809089
BIj ons in Friesland hebben praktisch alle boeren hun brievenbus bij de boerderij staan. Als dat zou veranderen zou dat inhouden dat er heel wat mensen overbodig worden....... De meeste wijken bij ons zijn dan ook plattelandsroutes.....
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 augustus 2008 @ 22:30:26 #210
Maffe Fries
pi_60809949
@Viper86: Als je in Sneek ene Menno kent die eind augustus jullie vestiging weer gaat verlaten, klier hem er dan maar even mee dat ie laatst met de postauto in een droge sloot heeft gezeten
pi_60823910
jeeeej vakantie..!!

of ja werkvakantie want we gaan morgen verhuizen =)
daarna begint de vakantie pas echt
pi_60828943
Vandaag en gisteren een mailing van Ziggo, een standaard A5-envelop met de algemene voorwaarden. Hoewel het geen vreemd formaat had, vormde het toch een probleem voor de HSM. Met als gevolg dat de rode bakjes beide dagen enorm laat waren, veel enveloppen handmatig moesten worden verwerkt, en er veel door de machine verkreukelde en versnipperde exemplaren van een excuuskaartje moesten worden voorzien.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_60829682
Dat probleem hadden wij afgelopen week op woensdag, met dezelfde mailing. Voor een A5 envelop is deze net iets te zwaar.
pi_60829787
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat probleem hadden wij afgelopen week op woensdag, met dezelfde mailing. Voor een A5 envelop is deze net iets te zwaar.
Te zwaar? Ik heb ´m gewogen, het hele ding weegt 40 gram! Bij ons zeiden ze dat het kwam omdat íe aan 1 kant dikker was, maar hij was overal even dik, alleen waar de nietjes zaten was íe een honderdste mm. dikker.
pi_60830600
40 gram bij A5 is niet direct HSM post, ietsje meer en hij had sowieso door de SMG gemoeten.
pi_60834951
De lol gaat er een beetje af, je ziet nu ook dat medewerkers geleidelijk worden uitgebuit.

Op onze vestiging is er een medewerker die in plaats X woont, maar in Y werkt. Ze moet tot 13.00 uur werken in plaats Y, en vervolgens een wijk lopen in plaats X. Omdat persoon in plaats X woont, krijgt ze geen vergoeding voor de reistijd van Y naar X (afstand 20 kilometer). Volgens mij mag dit helemaal niet, omdat die reistijd onder werktijd valt !! Plaats X, waar normaal alleen postbezorgers werken, valt onder de vestiging in plaats Y.

Verder moet er veel meer worden genut dan vorig jaar, waarbij er soms nauwelijks tijd is om de wijken die moeten worden genut netjes op te delen. Ik denk dat de kwaliteit van de bestelling hierdoor iets zal dalen; sorteerfouten worden (door postbezorgers) niet altijd meer hersteld etc.

Voor postbezorgers is het vervelend dat vragen over bijvoorbeeld het nutproces of de verdeling van wijken als er iemand ziek is gewoon in eigen tijd plaatsvinden. Dan heb ik het nog niet gehad over de telefoonkosten die worden gemaakt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:19:49 #217
Maffe Fries
pi_60868546
Vrijdag was het prachtig weer om te werken, maar uitgerekend bijna de enige bui die er was, kwam ik tegen. Werd met het snel in en uitstappen van de auto al kleddernat. Gelukkig viel het nog mee, want het was maar op een weg waar ik er last van had.
pi_60878957
Bij ons gaan ineens 8 zaterdagmedewerkers weg
<-- misschien wel 9
pi_60879282
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:36 schreef MCH het volgende:
Bij ons gaan ineens 8 zaterdagmedewerkers weg
<-- misschien wel 9
Waarom? Toeval? Of andere redenen?
Noot noot.
pi_60879818
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef sempron2400 het volgende:
De lol gaat er een beetje af, je ziet nu ook dat medewerkers geleidelijk worden uitgebuit.

Op onze vestiging is er een medewerker die in plaats X woont, maar in Y werkt. Ze moet tot 13.00 uur werken in plaats Y, en vervolgens een wijk lopen in plaats X. Omdat persoon in plaats X woont, krijgt ze geen vergoeding voor de reistijd van Y naar X (afstand 20 kilometer). Volgens mij mag dit helemaal niet, omdat die reistijd onder werktijd valt !! Plaats X, waar normaal alleen postbezorgers werken, valt onder de vestiging in plaats Y.
Dat is inderdaad belachelijk. Het gaat erom dat je tijdens je werk van A naar B moet fietsen om daar een wijk te lopen, dus het is werktijd. Waar je dan zelf woont doet er niet toe. Bij mijn vestiging wonen nagenoeg alle bestellers in het dorp waar ze lopen, die zouden dan allemaal in eigen tijd naar die wijk moeten fietsen?

Als jullie manager dat te duur vindt (20 km is aardig wat fietstijd) dan moet íe de betreffende medewerker maar een wijk in Y geven!
pi_60882580
Vandaag had ik wat raars.. iemand kreeg een stuk of 50 brieven, allemaal van dezelfde instantie. Foutje?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_60882705
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Vandaag had ik wat raars.. iemand kreeg een stuk of 50 brieven, allemaal van dezelfde instantie. Foutje?
Misschien wel allemaal rekeningen ofzo
Noot noot.
pi_60884375
mag ik jullie iets vragen?

Ik had laatst via Internet een kaartje gemaakt bij Greetz. Het was de oplossing van een puzzel die ik naar een tijdschrift wou sturen, dus aan de linkerkant stond mijn tekst inclusieve mijn eigen adres (stel voor dat ik win, ze moeten mij toch kunnen bereiken) en aan de rechterkant stond het adres van het tijdschrift.

Kreeg ik toch de dag erna mijn eigen kaartje in de bus...er zit ook altijd zo een code op en ook daar stond mijn postcode en huisnr. Postzegel was gewoon afgestempeld... Zeker een sorteerfout van de machine...

Nu, ik heb het maar gewoon weer op de bus gegooid met de opmerking dat het kaartje niet juist was bezorgd.....komt het nu wel goed of belandt het ergens in een donkere hoek van een postkantoor?
pi_60884411
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waarom? Toeval? Of andere redenen?
Stage buitenland, contracten die willekeurig niet verleng worden, mensen die het te druk hebben en dan krijg je ook nog mensen die ontslag nemen omdat anderen ook weg gaan.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:37:26 #225
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_60885091
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:03 schreef MCH het volgende:
mensen die ontslag nemen omdat anderen ook weg gaan.
Dat laatste kan ik begrijpen. Voor mij, als voormalig zaterdagmedewerker, heeft de sfeer op kantoor mij lang aan het werk gehouden bij de tnt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')