Dan nog vind ik 2000 bruto niet al te veel voor iemand met 20+ dienstjaren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
EUR 2000 bruto is behoorlijk goed betaald voor ongeschoold werk. Dat is dan wel voor postbodes in schaal 3 met iets van 20+ dienstjaren, ikzelf moet het met minder stellen :'
Te zwaar? Ik heb ´m gewogen, het hele ding weegt 40 gram! Bij ons zeiden ze dat het kwam omdat íe aan 1 kant dikker was, maar hij was overal even dik, alleen waar de nietjes zaten was íe een honderdste mm. dikker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat probleem hadden wij afgelopen week op woensdag, met dezelfde mailing. Voor een A5 envelop is deze net iets te zwaar.
Waarom? Toeval? Of andere redenen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:36 schreef MCH het volgende:
Bij ons gaan ineens 8 zaterdagmedewerkers weg![]()
<-- misschien wel 9
Dat is inderdaad belachelijk. Het gaat erom dat je tijdens je werk van A naar B moet fietsen om daar een wijk te lopen, dus het is werktijd. Waar je dan zelf woont doet er niet toe. Bij mijn vestiging wonen nagenoeg alle bestellers in het dorp waar ze lopen, die zouden dan allemaal in eigen tijd naar die wijk moeten fietsen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef sempron2400 het volgende:
De lol gaat er een beetje af, je ziet nu ook dat medewerkers geleidelijk worden uitgebuit.
Op onze vestiging is er een medewerker die in plaats X woont, maar in Y werkt. Ze moet tot 13.00 uur werken in plaats Y, en vervolgens een wijk lopen in plaats X. Omdat persoon in plaats X woont, krijgt ze geen vergoeding voor de reistijd van Y naar X (afstand 20 kilometer). Volgens mij mag dit helemaal niet, omdat die reistijd onder werktijd valt !! Plaats X, waar normaal alleen postbezorgers werken, valt onder de vestiging in plaats Y.
Misschien wel allemaal rekeningen ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Vandaag had ik wat raars.. iemand kreeg een stuk of 50 brieven, allemaal van dezelfde instantie. Foutje?
Stage buitenland, contracten die willekeurig niet verleng worden, mensen die het te druk hebben en dan krijg je ook nog mensen die ontslag nemen omdat anderen ook weg gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom? Toeval? Of andere redenen?
Dat laatste kan ik begrijpen. Voor mij, als voormalig zaterdagmedewerker, heeft de sfeer op kantoor mij lang aan het werk gehouden bij de tntquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:03 schreef MCH het volgende:
mensen die ontslag nemen omdat anderen ook weg gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |