abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60612920
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:59 schreef weasel85 het volgende:

[..]

5 lekke banden gehad inmiddels
4x langs fietsenmaker

zit zelf in enschede jojoortje
Ah dichtbij
Noot noot.
pi_60618302
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik woon in een klein dorpje vlakbij Eindhoven, daar wil je geen aangetekende brieven bestellen. Een dráma is het En ik moest er gister 4 bestellen

* Buitendam mompelt iets in de trant van: wat een boer niet kent...

Ben nu nog chagrijnig
Eh?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60622760
Eigenlijk moet ik nu de post doen, maar ik ben moe.
  Redactie Frontpage donderdag 7 augustus 2008 @ 12:03:18 #124
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60623288
Done 4 today Nog maar 2 dagen te gaan en dan vakansie!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:05:54 #125
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_60623328
Ik moet me middagwijk nog, zo maar weer aan de slag zodat ik het voetbal van de OS nog kan bekijken.
Eerst even omkleden, ben zeiknat.
pi_60623426
Buienradar
Noot noot.
pi_60623836
Nouja, dan is iedereen is Twente wel klaar met de wijk denk ik
Noot noot.
pi_60623999
En dan zie je dit topic na ruim 4 jaar als zapo te hebben gewerkt, 2 weken voordat je stopt
pi_60624020
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:34 schreef PrinceSL het volgende:
En dan zie je dit topic na ruim 4 jaar als zapo te hebben gewerkt, 2 weken voordat je stopt

Nog even 2 weken de boel hier volspammen dus
Noot noot.
pi_60624207
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nog even 2 weken de boel hier volspammen dus
Snel beginnen

Druk vandaag, of weer schandalig weinig post?
Ik had afgelopen zaterdag zo weinig, dat ik mijn eigen wijk vb+uitv gedaan had, 2 wijken ingegooid, h.a.h. van mijn eigen wijk voor dinsdag in elkaar had gezet, 1/3 wijk erbij gelopen, en dat alles in tijd die er staat voor mijn eigen wijk alleen, minus een half uur.
pi_60624390
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:41 schreef PrinceSL het volgende:

[..]

Snel beginnen

Druk vandaag, of weer schandalig weinig post?
Ik had afgelopen zaterdag zo weinig, dat ik mijn eigen wijk vb+uitv gedaan had, 2 wijken ingegooid, h.a.h. van mijn eigen wijk voor dinsdag in elkaar had gezet, 1/3 wijk erbij gelopen, en dat alles in tijd die er staat voor mijn eigen wijk alleen, minus een half uur.
Ik moet zaterdag weer beginnen, maar hoorde net van mijn buurjongen dat er wel redelijk wat fijne post was... Maar nog niet heel veel ofzo

Afgelopen zaterdag was idd een topdag... Vijf wijken ingegooid en in de tassen gedaan, 1 redelijke wijk gelopen en was 12:15 klaar

Topdag!
Noot noot.
  Redactie Frontpage donderdag 7 augustus 2008 @ 12:51:01 #132
J'adore hardcore
pi_60624504
D'r was vandaag geen reet. 't Is dat sommige mensen nog een buspakje krijgen en dat er wat tijdschriften waren maar verder
pi_60624510
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik moet zaterdag weer beginnen, maar hoorde net van mijn buurjongen dat er wel redelijk wat fijne post was... Maar nog niet heel veel ofzo

Afgelopen zaterdag was idd een topdag... Vijf wijken ingegooid en in de tassen gedaan, 1 redelijke wijk gelopen en was 12:15 klaar

Topdag!
Ja heerlijk inderdaad . Hoefde ook niet te vossen, wat ik altijd moet doen, omdat er gewoon te weinig post was. Ik kwam de week daarvoor om 06:45 aan, en het vos gedeelte van de tijdschriften, dat normaal om 07:30 ongeveer klaar is en ik dus moet doen, was al klaar Net gebeld dat ik deze zaterdag ook weer niet hoef te vossen. Kost me wel een uurtje, maarja, uurtje langer slapen is ook wel lekker
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:31:56 #134
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60625567
omfg, shitload AGT vandaag hier

11 voor m'n eerste wijk, 43 voor m'n 2e (gelukkig hadden zie die voor postbezorgerswijk aangezien, dus ze waren al besteld )
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_60628141
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eh?
Mensen hier snappen niet wat aangetekend inhoudt. Zo belde ik bij een huis aan en doet er een vrouw van een jaar of 40 open.

-Goeiemiddag mevrouw, ik heb hier een aangetekende brief voor u. Als u hier even zou willen tekenen.
"Maar wat is dat dan?"
Een aangetekende brief..? Dat is ehm.. dat de verzender graag een bewijsje wil hebben dat u deze post hebt ontvangen. Op deze lijst zet u dan uw handtekenening en dan fax ik het straks door naar ons hoofdkantoor, die dit op haar beurt weer verder afhandelt.
"ja...ja.. ik ga toch niet zomaar mijn handtekening zetten.. wacht geef die brief eens hier."

*Vrouw grist brief uit mijn handen en houdt hem omhoog tegen het zonlicht..
"Ooooh ik kan zo lezen dat ie daar en daar vandaan komt"
Uitstekend! Als u dan hier even wilt teke...
"Ik zal ze eens even bellen wat er op de brief staat, wacht maar eens even!"

2 minuten later kwam ze terug, tekende dat kutformulier en kon ik gaan.
Ik heb er zonder grappen 15 minuten gestaan. Voor 1 aangetekende brief.
Toen moest ik er nog 3 doen, waarvan er 1 net zo'n drama was als dit figuur.
Dit, dus.
pi_60628215
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef Buitendam het volgende:
knip
Oh zucht

Nog nooit meegemaakt gelukkig
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 14:56:18 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60628271
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
D'r was vandaag geen reet. 't Is dat sommige mensen nog een buspakje krijgen en dat er wat tijdschriften waren maar verder
Mja, het is dat ik de boeren moest bestellen, anders had ik helemaal niets te doen gehad. Het stukje dat ik daarnaast loop, kon ik in 4 bundels houden, terwijl dat normaal veel en veel meer is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_60628480
Vandaag netjes voor de regen klaar.

Gisteren was echt kut. Veels te warm, geadresseerde HAH van Ziggo. En als klap op de vuurpijl waren in Sittard in een vrachtwagen een hoop containers omgevallen met post, dus dat moest handmatig allemaal goed in de HSM gezet worden. Buiten de zomerinkrimping is de derde batch rond 10.45 uur klaar, gisteren was de derde batch er pas om 11.45 uur....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60630071
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef kvdv het volgende:
omfg, shitload AGT vandaag hier

11 voor m'n eerste wijk, 43 voor m'n 2e (gelukkig hadden zie die voor postbezorgerswijk aangezien, dus ze waren al besteld )
43 Dat is best veel ja
pi_60631553
quote:

[..]

Mensen hier snappen niet wat aangetekend inhoudt. Zo belde ik bij een huis aan en doet er een vrouw van een jaar of 40 open.

-Goeiemiddag mevrouw, ik heb hier een aangetekende brief voor u. Als u hier even zou willen tekenen.
"Maar wat is dat dan?"
Een aangetekende brief..? Dat is ehm.. dat de verzender graag een bewijsje wil hebben dat u deze post hebt ontvangen. Op deze lijst zet u dan uw handtekenening en dan fax ik het straks door naar ons hoofdkantoor, die dit op haar beurt weer verder afhandelt.
"ja...ja.. ik ga toch niet zomaar mijn handtekening zetten.. wacht geef die brief eens hier."

*Vrouw grist brief uit mijn handen en houdt hem omhoog tegen het zonlicht..
"Ooooh ik kan zo lezen dat ie daar en daar vandaan komt"
Uitstekend! Als u dan hier even wilt teke...
"Ik zal ze eens even bellen wat er op de brief staat, wacht maar eens even!"

2 minuten later kwam ze terug, tekende dat kutformulier en kon ik gaan.
Ik heb er zonder grappen 15 minuten gestaan. Voor 1 aangetekende brief.
Toen moest ik er nog 3 doen, waarvan er 1 net zo'n drama was als dit figuur.
Ah ok, dat soort grappen maak ik ook wel eens mee . Ik ben er altijd vrij kort in. Ik zeg altijd: tekenen of terug, mij maakt het niks uit. Als ze gaan rekken (ik bel even mijn man etc etc) begin ik meteen een afhaalbriefje te schrijven en zeg ik dat ze er 3 weken de tijd voor hebben om te beslissen of ze 'm willen of niet....

Ik snap het eerlijk gezegd ook niet dat er mensen zijn die daar zo moeilijk over doen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!fotograaf donderdag 7 augustus 2008 @ 16:58:07 #141
73911 ultra_ivo
pi_60631858
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:02 schreef zjroentje het volgende:
Vandaag netjes voor de regen klaar.

Gisteren was echt kut. Veels te warm, geadresseerde HAH van Ziggo.
Ook zonder omvallende vrachtwagens was het een ramp met die Ziggo. Ik werd nog uit m'n voorbereidingen gehaald om te assisteren bij de HSM. Er moesten 2 man per machine staan vanwege deze ellende.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:08:26 #142
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_60632075
quote:
Mensen hier snappen niet wat aangetekend inhoudt. |
Mien god wat een brutale domme
Ook zomaar de brief pakken
Wist je niet wat er in zat? Meestal weten de mensen wel dat ze ergens iets van verwachten, ik noem altijd even het bedrijf waarvan het verzonden is.

(keurige uitleg aan mevrouw trouwens )
pi_60632178
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik snap het eerlijk gezegd ook niet dat er mensen zijn die daar zo moeilijk over doen...
inderdaad.
Dit, dus.
pi_60632450
Zo, vandaag weer 5 uurtjes zoet geweest. Vanaf komende week loop ik een wijk minder. Werd wel tijd, want dit werd echt een beetje vervelend. Als je na 3 uur sjouwen weer aan een hele nieuwe wijk kan beginnen. En dat elke dag opnieuw. En rijk word ik er ook niet bepaald van

Verder op 1 stortbui redelijk droog kunnen blijven
pi_60633959
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:08 schreef e-wok het volgende:

[..]

Mien god wat een brutale domme
Ook zomaar de brief pakken
Wist je niet wat er in zat? Meestal weten de mensen wel dat ze ergens iets van verwachten, ik noem altijd even het bedrijf waarvan het verzonden is.

(keurige uitleg aan mevrouw trouwens )
Ze vragen mij ook wel eens of ze eerst de brief mogen zien of proberen hem te pakken, de kop die ze dan trekken als je hem net voordat ze hem vast hebben terug trekt en zegt "sorry, dan zal u eerst moeten tekenen"
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:00:32 #146
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_60634386

Ik moest laatst een aangetekende uitreiken op het kamp. Nadat mevrouw netjes getekend had vroeg ze of ik de brief even wilde openen en voorlezen. Ze was namelijk analfabeet

Morgen nog 1 dagje post, en dan genieten van mijn welverdiende vakantie.
pi_60647859
Ik ga zo weer beginnen, maar het regent
pi_60648022
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ga zo weer beginnen, maar het regent
Ik ga zometeen ook weer beginnen.....

met slapen

lekkere vrije dag vandaag :-)
  Redactie Frontpage vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:32:27 #149
J'adore hardcore
pi_60651177
Net voor de stortbui binnen Straks nog een vreselijk saaie haalrit en dan bijna weekend
pi_60653659
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net voor de stortbui binnen Straks nog een vreselijk saaie haalrit en dan bijna weekend
Ik heb er verschillende over me heen gehad.

Zijn er trouwens nog meer mensen die te maken hebben met de enorm slechte kwaliteit van de regenpakken of krijg ik gewoon structureel de 'maandagochtend'-exemplaren?

Een buitje trekken ze wel maar zodra je een half uur in de regen loopt (of als het echt hard regent vaak al binnen 10 minuten) komt het er bij m'n schouders gewoon dwars door heen sijpelen. Nou is dat in de zomer nog wel te doen maar met 3 graden boven nul in half natte kleren rondlopen is toch echt minder.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')