Ahquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:59 schreef weasel85 het volgende:
[..]
5 lekke banden gehad inmiddels![]()
4x langs fietsenmaker
zit zelf in enschede jojoortje
Eh?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik woon in een klein dorpje vlakbij Eindhoven, daar wil je geen aangetekende brieven bestellen. Een dráma is hetEn ik moest er gister 4 bestellen
![]()
* Buitendam mompelt iets in de trant van: wat een boer niet kent...
Ben nu nog chagrijnig
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:34 schreef PrinceSL het volgende:
En dan zie je dit topic na ruim 4 jaar als zapo te hebben gewerkt, 2 weken voordat je stopt
Snel beginnenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog even 2 weken de boel hier volspammen dus
Ik moet zaterdag weer beginnen, maar hoorde net van mijn buurjongen dat er wel redelijk wat fijne post was... Maar nog niet heel veel ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:41 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Snel beginnen
Druk vandaag, of weer schandalig weinig post?
Ik had afgelopen zaterdag zo weinig, dat ik mijn eigen wijk vb+uitv gedaan had, 2 wijken ingegooid, h.a.h. van mijn eigen wijk voor dinsdag in elkaar had gezet, 1/3 wijk erbij gelopen, en dat alles in tijd die er staat voor mijn eigen wijk alleen, minus een half uur.
Ja heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag weer beginnen, maar hoorde net van mijn buurjongen dat er wel redelijk wat fijne post was... Maar nog niet heel veel ofzo![]()
Afgelopen zaterdag was idd een topdag... Vijf wijken ingegooid en in de tassen gedaan, 1 redelijke wijk gelopen en was 12:15 klaar![]()
Topdag!
Mensen hier snappen niet wat aangetekend inhoudt. Zo belde ik bij een huis aan en doet er een vrouw van een jaar of 40 open.quote:
Oh zuchtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef Buitendam het volgende:
knip
Mja, het is dat ik de boeren moest bestellen, anders had ik helemaal niets te doen gehad. Het stukje dat ik daarnaast loop, kon ik in 4 bundels houden, terwijl dat normaal veel en veel meer is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
D'r was vandaag geen reet. 't Is dat sommige mensen nog een buspakje krijgen en dat er wat tijdschriften waren maar verder
43quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef kvdv het volgende:
omfg, shitload AGT vandaag hier![]()
11 voor m'n eerste wijk, 43 voor m'n 2e (gelukkig hadden zie die voor postbezorgerswijk aangezien, dus ze waren al besteld)
Ah ok, dat soort grappen maak ik ook wel eens meequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen hier snappen niet wat aangetekend inhoudt. Zo belde ik bij een huis aan en doet er een vrouw van een jaar of 40 open.
-Goeiemiddag mevrouw, ik heb hier een aangetekende brief voor u. Als u hier even zou willen tekenen.
"Maar wat is dat dan?"
Een aangetekende brief..? Dat is ehm.. dat de verzender graag een bewijsje wil hebben dat u deze post hebt ontvangen. Op deze lijst zet u dan uw handtekenening en dan fax ik het straks door naar ons hoofdkantoor, die dit op haar beurt weer verder afhandelt.
"ja...ja.. ik ga toch niet zomaar mijn handtekening zetten.. wacht geef die brief eens hier."
*Vrouw grist brief uit mijn handen en houdt hem omhoog tegen het zonlicht..![]()
![]()
"Ooooh ik kan zo lezen dat ie daar en daar vandaan komt"
Uitstekend! Als u dan hier even wilt teke...
"Ik zal ze eens even bellen wat er op de brief staat, wacht maar eens even!"
![]()
![]()
![]()
2 minuten later kwam ze terug, tekende dat kutformulier en kon ik gaan.
Ik heb er zonder grappen 15 minuten gestaan. Voor 1 aangetekende brief.
Toen moest ik er nog 3 doen, waarvan er 1 net zo'n drama was als dit figuur.
Ook zonder omvallende vrachtwagens was het een ramp met die Ziggo. Ik werd nog uit m'n voorbereidingen gehaald om te assisteren bij de HSM. Er moesten 2 man per machine staan vanwege deze ellende.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:02 schreef zjroentje het volgende:
Vandaag netjes voor de regen klaar.![]()
Gisteren was echt kut. Veels te warm, geadresseerde HAH van Ziggo.
Mien god wat een brutale dommequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef Buitendam het volgende:
Mensen hier snappen niet wat aangetekend inhoudt. |
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet dat er mensen zijn die daar zo moeilijk over doen...
Ze vragen mij ook wel eens of ze eerst de brief mogen zien of proberen hem te pakken, de kop die ze dan trekken als je hem net voordat ze hem vast hebben terug trekt en zegt "sorry, dan zal u eerst moeten tekenen"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:08 schreef e-wok het volgende:
[..]
Mien god wat een brutale domme![]()
Ook zomaar de brief pakken![]()
Wist je niet wat er in zat? Meestal weten de mensen wel dat ze ergens iets van verwachten, ik noem altijd even het bedrijf waarvan het verzonden is.
(keurige uitleg aan mevrouw trouwens)
Ik ga zometeen ook weer beginnen.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ga zo weer beginnen, maar het regent
Ik heb er verschillende over me heen gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net voor de stortbui binnenStraks nog een vreselijk saaie haalrit en dan bijna weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |