Gewoon een nacht van te voren een flesje water in de vriezer doen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een warm weer vandaag weer.
En ook niemand die even vragen, wil je wat drinken?
En die kutkoters weer met hun elastiekjes.
Maar op het kantoor is het gezellig.
Water.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon een nacht van te voren een flesje water in de vriezer doen..
Heb je de volgende dag de hele dag ijskoud water
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ijsthee in de vriezer
Dan heb je ijsijsthee
whahaha dus als iemand je water aanbied zeg je nee?quote:
Als ik van te voren goed drink, moet ik na een uur ofzo alweer naar de wcquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:02 schreef e-wok het volgende:
[..]
whahaha dus als iemand je water aanbied zeg je nee?
Ik kon het trouwens prima volhouden zonder water. Gewoon van tevoren goed drinken en wel zorgen dat je genoeg eten bij je hebt. Ik vond altijd dat ik juist bleef drinken omdát ik water bij me had. Gewoon na afloop bijtanken vond ik veel prettiger, koel je gelijk af
Grote bundels ftwquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:51 schreef BertMaalderink het volgende:
Als ik een grote stapel op m'n arm meezuil is de onderste envelop ook altijd lekker doorweekt met deze hitte
Nog maar één keer gehad gelukkig...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Oja, ik had een lekke band vandaag
Ook 1x gehad, had net het eerste bundeltje gelopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog maar één keer gehad gelukkig...
Moest nog 3 straten toen
Stond ik afgelopen week ook weer, alleen helaas niet onder mijn eigen naam, omdat ik geen eigen BOCO hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:24 schreef DonHenkie het volgende:
Ben ik even blij dat ik al een tijdje op nr 1 sta in de BOCO Lijst van mijn Team![]()
Ik heb me sinds kort weer voorgenomen om niet zoveel aandacht aan de boco te besteden. Als mijn teamcoach me liever niet op een auto wil hebben ga ik wel fietsen, helaas zit dan onze planner met de handen in het haarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:24 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik al een tijdje op nr 1 sta in de BOCO Lijst van mijn Team![]()
Zou dan zo chagrijnig wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:17 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Ook 1x gehad, had net het eerste bundeltje gelopen
5 lekke banden gehad inmiddelsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Oja, ik had een lekke band vandaag
Was nog mooier geweest als tegelijkertijd ook de DHL en UPS pakketservice aankwamen rijden, de krantenjongen en de bezorgers van Selectmail en Sanddquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik heb me sinds kort weer voorgenomen om niet zoveel aandacht aan de boco te besteden. Als mijn teamcoach me liever niet op een auto wil hebben ga ik wel fietsen, helaas zit dan onze planner met de handen in het haar
Vandaag was overigens grappig, kwam bij een adres om een aangetekende brief te bestellen. Terwijl ik aanbelde kwam er net iemand van de pakketdienst aanrijden om een pakketje af te leveren bij hetzelfde adres. Nog geen halve minuut erna fietst de postbezorger om de hoek om de post in de brievenbus te gooien
Ahquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:59 schreef weasel85 het volgende:
[..]
5 lekke banden gehad inmiddels![]()
4x langs fietsenmaker
zit zelf in enschede jojoortje
Eh?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik woon in een klein dorpje vlakbij Eindhoven, daar wil je geen aangetekende brieven bestellen. Een dráma is hetEn ik moest er gister 4 bestellen
![]()
* Buitendam mompelt iets in de trant van: wat een boer niet kent...
Ben nu nog chagrijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |