Loshangende huidflappen aan de onderkant lijkt me niet normaal bij zo'n poesje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:16 schreef simmu het volgende:
kan je de poes aanraken? als dat kan, dan kan je kijken hoe zn algehele conditie is (heel grofweg hoor!) door zn nekvelletje even wat op te lichten, en dan terug te laten springen. hoe ziet zn vachtje eruit? en dat magere, is dat ook bij zn achterflankjes en ruggegraat? als je echt alle ruggergraatbotjes kan zien zitten is dat gewoon te mager.
Gaat het nu om dezelfde kat?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga zeker wel twee of drie keer per dag de deur uit, en dan zie ik het beestje áltijd buiten bij de parkeerplaats, en 9 van de 10 keer zit hij op het muurtje van de galerij naar zijn voordeur te staren.
Ok, nou ja, doe wat jullie denken dat goed is. Mochten jullie besluiten de DA te bellen, laat dit dan wel even aan het baasje weten, lijkt me rot als je poezebeest opeens pleite isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga zeker wel twee of drie keer per dag de deur uit, en dan zie ik het beestje áltijd buiten bij de parkeerplaats, en 9 van de 10 keer zit hij op het muurtje van de galerij naar zijn voordeur te staren.
Ja, ik ben zeer vaak thuis. Ik kan vanuit mijn huiskamer zien of er iemand thuis is, kan het zien of mevrouw haar auto er staat en zie altijd die kat buiten zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Maar, niet om lullig te zijn, ben jij er bij als de kat wél binnen is? Ben jij 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar thuis?
Ik denk dat je hieruit niet kan afleiden dat de kat helemaal geen eten krijgt..
Als een kat nooit naar binnen mag én geen eten krijgt zal hij snel zijn biezen pakken en gaan zwerven op plekken waar hij wel eten krijgt..
Misschien is de kat gecastreerd? Dan krijgen ze vaak (niet altijd) zo'n hangbuikzwijn-buikjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Loshangende huidflappen aan de onderkant lijkt me niet normaal bij zo'n poesje.
pffff.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Misschien is de kat gecastreerd? Dan krijgen ze vaak (niet altijd) zo'n hangbuikzwijn-buikje
Nee, anders beginnen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:26 schreef Biancavia het volgende:
Ja, ik zei ook, we kunnen een keer aanbellen en vragen of dat haar kat is en dat we het zo zielig vinden dat 'ie altijd buiten zit. Of ze wordt kwaad en gooit de deur dicht, of we kunnen een normaal gesprek hebben.
Maar ja, het is zo'n "typisch" mens.
Dat lijkt mij ook verstandiger, anders jaag je iemand al snel in het harnas.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, anders beginnen!
Van goh, ze komt als ik naar huis toe loopt altijd zo lief op me af...
En wat een leuke en lieve kat...
Paaien! Dan kom je verder.
Dat zei ik ook al, even met de buurvrouw gaan pratenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:33 schreef shmoopy het volgende:
Ik vertrouw er op dat Conflict en Biancavia wel een beetje kijk op katten hebben, en dat foto's wat vertekenend kunnen werken.
Het is toch niet zo erg dat ze bij die buurvrouw gaan informeren?
Uit de goedheid van hun hart enz, kan Koeiepoes alleen maar beter van worden.
En de dierenarts keek me al zo raar aan toen ik zei dat mijn cavia's Frummel en Wammes heetten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:35 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en hij heeft al een naam: Koeiepoes shmoopy Conflictavia van FOK!kestein.
De eerste.
Ik heb gespreekt.
excuses daarvoor. Ik heb gewoon niet zo'n zin om het te gaan verdedigen. Het is namelijk echt niet zo dat ik die poes heel graag af wil pakken, maar ik heb het gewoon te doen met dat beestje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
En Conflict, jammer dat je zo reageert, ik probeer alleen even aan te geven dat er ook andere mogelijkheden zijn. Nogmaals, ik vind het goed dat jij/jullie erop letten, maar ik vind dat je wel even eerst wat zekerheid moet hebben .
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:35 schreef shmoopy het volgende:
De eerste.
Ik heb gespreekt.
Geeft niet, snap het wel. Maar er zijn natuurlijk altijd twee kanten die je moet bekijken. Anyway, hoop dat je ons op de hoogte houdtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
excuses daarvoor. Ik heb gewoon niet zo'n zin om het te gaan verdedigen. Het is namelijk echt niet zo dat ik die poes heel graag af wil pakken, maar ik heb het gewoon te doen met dat beestje.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:35 schreef shmoopy het volgende:
De eerste.
Ik heb gespreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |