abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60419354
Een buurtbewoonster van mij, woont in dezelfde flat, heeft een poesje dat ze verwaarloost.

Die mevrouw is nooit thuis en die poes zit echt altijd buiten voor de deur of op of onder een auto. Gisteren was ze thuis, maar ze heeft de poes niet binnen gelaten. Nu heb ik dat beestje eens aangehaald en het viel me op hoe enorm mager het is.

Ik ben kattenvoer gaan kopen bij de supermarkt, maar het lijkt me eigenlijk niet de bedoeling dat ik voor dat beest ga zorgen.

Mijn hand past om het middeltje van de poes en kan bijna mijn duim en wijsvinger aanraken.

Wat is nou wijsheid?

Poes eten blijven geven? Eens met die buurtbewoonster gaan praten? Dierenambulance bellen?

Ik kan het gewoon niet aanzien...
pi_60419490
Een koeiepoes!

Als je het aandurft, zou ik die buurvrouw eerst eens aanspreken, misschien is er wel een verklaarbare reden voor dat ie zo mager is, speciaal dieet ofzo, ik roep maar wat.
Anders wordt je net als ik, het loopt maar aan, en opeens sta je voor 4 onbekende katten elke dag schoteltjes klaar te zetten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60419498
En ik vind je lief.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60419553
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Een koeiepoes!

Als je het aandurft, zou ik die buurvrouw eerst eens aanspreken, misschien is er wel een verklaarbare reden voor dat ie zo mager is, speciaal dieet ofzo, ik roep maar wat.
Anders wordt je net als ik, het loopt maar aan, en opeens sta je voor 4 onbekende katten elke dag schoteltjes klaar te zetten.
Nee, ze is nooit thuis. Haar auto staat er nooit en ik kan vanuit onze flat zien of ze thuis is.

Biancavia en ik houden het poesje al een hele tijd in de gaten trouwens en ik heb het een keertje binnen zien zitten.
quote:
En ik vind je lief.
Ik jou ook!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:39:39 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60419789
Een koeiepoes inderdaad.

Gewoon vreten geven dat beestje. Wat kosten die paar kutbrokjes nou.
pi_60419873
Ik zal 'm iig zolang er niks verandert eten blijven geven.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:44:20 #7
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_60419883
Wat een leuk beestje.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_60419902
quote:
opeens sta je voor 4 onbekende katten elke dag schoteltjes klaar te zetten.
Sweet
Noot noot.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:47:07 #9
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_60419930
Wat een kjoetie!!!

Ik zou idd die mevrouw eens aanspreken, als ze er eens is....

Anders mss toch maar eens de dierenambu bellen.

Suuk6 ermee iig!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_60419940
In principe mag koeiepoes ook wel bij ons komen wonen, we willen al langer een poes, maar ik vind het een beetje raar om dat aan een wildvreemde voor te leggen. Het is nogal beledigend naar haar toe.
  Admin dinsdag 29 juli 2008 @ 14:49:04 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60419964
Ik zou eerst met de vrouw gaan praten voor je verdere stappen onderneemt, dan heb je iig de juiste weg bewandeld.
En wat shmoopy zegt!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_60420059
je kan ook gewoon contact opnemen met de dierenbescherming, en daar dan ook aangeven dat je best zelf voor koeiepoes wilt zorgen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60420089
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:55 schreef simmu het volgende:
je kan ook gewoon contact opnemen met de dierenbescherming, en daar dan ook aangeven dat je best zelf voor koeiepoes wilt zorgen
Maar dan zou ze haar poes ineens kwijt zijn. Iedereen weet dan dat ik 'm heb.

Ik wil geen ruzie hier.
  Admin dinsdag 29 juli 2008 @ 15:00:34 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60420147
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:55 schreef simmu het volgende:
De Dierenbescherming zal je ook eerst terugverwijzen naar de eigenaresse.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_60420176
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef Conflict het volgende:

[..]

Maar dan zou ze haar poes ineens kwijt zijn. Iedereen weet dan dat ik 'm heb.

Ik wil geen ruzie hier.
oh, nee hoor. die luitjes gaan (als het goed is iig!) eerst eens gewoon op bezoek bij de mevrouw om te vragen hoe het met poes gaat, en dat 'buren' zien dat het niet zo best gaat met poes, en of ze er wel goed voor kan zorgen. ze nemen zo'n poes niet zomaar mee, tenzij het beestje echt zichtbaar mishandeld wordt. mocht dat wel het geval zijn, dan gaat alles eerst via de dierenbescherming, en dan wordt er pas nadat ze nagekeken is enzo een nieuw baasje gezocht.
wat ook nog kan is dat die buurvrouw het allemaal gewoon weinig kan schelen, en als die lui van de dierenbescherming er staan, dat zij dan zegt. oh, boeie, neem maar mee dan hoor, wordt toch al gevoerd door lui uit de buurt
pi_60420205
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

De Dierenbescherming zal je ook eerst terugverwijzen naar de eigenaresse.
ligt eraan welke afdeling. ze zijn allemaal lokaal en draaien vaak op vrijwilligers
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:03:39 #17
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60420207
Mocht je poes in huis halen dan is een naam al gevonden: Koetje
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60420308
Ik zal een briefje bij haar in de bus doen,dan hoef ik niet in de gaten te houden of ze thuis is.

Ondertussen blijf ik poes eten geven en ik zal eens info vragen bij de dierenambulance.
pi_60420312
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:03 schreef ElizabethR het volgende:
Mocht je poes in huis halen dan is een naam al gevonden: Koetje
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:19:47 #20
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_60420532
Overigens vind ik het meevallen met de dame, voor zover ik aan de foto's kan beoordelen ziet de vacht er goed uit, en ze lijkt niet echt extreem mager. Mogelijk wel in vergelijking met de gemiddelde huiskat, maar de gemiddelde huiskat is net zoals de gemiddelde Nederlander toch wel zwaarder dan gewenst.
Ik heb zelf 2 16-jaar oude Burmees-broertjes, op zich al geen al te grote beestjes, maar ze eten echt alleen maar als ze honger hebben. Het gevolg is dat de kleinste van de 2 momenteel in blakende gezondheid verkeert bij 3.75 kg, en de grootste gewoonlijk rond de 4.25 kg zit (nu ietsje lichter na een abces t.g.v. een knokpartij).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:23:16 #21
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60420608
Kjoetje
pi_60420651
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:19 schreef mvdejong het volgende:
Overigens vind ik het meevallen met de dame, voor zover ik aan de foto's kan beoordelen ziet de vacht er goed uit, en ze lijkt niet echt extreem mager. Mogelijk wel in vergelijking met de gemiddelde huiskat, maar de gemiddelde huiskat is net zoals de gemiddelde Nederlander toch wel zwaarder dan gewenst.
Ik heb zelf 2 16-jaar oude Burmees-broertjes, op zich al geen al te grote beestjes, maar ze eten echt alleen maar als ze honger hebben. Het gevolg is dat de kleinste van de 2 momenteel in blakende gezondheid verkeert bij 3.75 kg, en de grootste gewoonlijk rond de 4.25 kg zit (nu ietsje lichter na een abces t.g.v. een knokpartij).
Die kat krijgt nooit eten en is zeer mager. Dat kan ik best inschatten.

Poesje at heel dat bakje in een minuut leeg, had echt wel honger.

En ik vind het zielig dat dat beestje altijd alleen buiten is.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:28:10 #23
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_60420699
Ik vind m ook wel mager, op die tweede foto zie je dat heel goed. Mijn eerste idee was idd briefje in de bus, zo te lezen heb je dat al gedaan, ben heel benieuwd of en hoe ze reageert,
Wel lief van je
En dat becel bakje
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_60420790
Het is vooral vel dat je op de eerste foto ziet. Het is wel een iel beestje, maar als je genoeg voer geeft kan het best wat steviger worden.

Poesje stond ook enorm op de pootjes te trillen
  Admin dinsdag 29 juli 2008 @ 15:34:33 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60420835
Oh, zet je er ook water bij Conflict?
Ze zal wel dorst hebben ook.

pi_60420855
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:34 schreef yvonne het volgende:
Oh, zet je er ook water bij Conflict?
Ze zal wel dorst hebben ook.
Mag dat niet uit de vijver?

Ik dacht dat dat wel kon, zo niet, dan zet ik wel een bak water onder mijn auto ofzo....
pi_60421020
Het is echt en scheetje
Ik vind em niet "gruwelijk" dun
Wij hebben een hele levendige kleine poes, die er nu echt niet veel dikker uitziet (in de winter, met wintervacht wel) en dat beest kan me toch eten!! brokjes, zakje whiskas en dan wat ze zelf nog vangt.

Maar het kan er natuurlijk op de foto anders uitzien dan in het echt.
Het arme ding zal denk ik wel liefde en aandacht tekortkomen als de buurvrouw er nooit is.
Fijn dat er nog mensen zijn die zich drukmaken over andermans huisdieren
enne...gewoon eten blijven geven, dan is het altijd goed toch
pi_60421057
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:35 schreef Conflict het volgende:

[..]

Mag dat niet uit de vijver?

Ik dacht dat dat wel kon, zo niet, dan zet ik wel een bak water onder mijn auto ofzo....
Die van ons drinkt liever uit de vijver dan uit een schoon water bak
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:00:39 #29
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60421476
hihi
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60421529
Ben net ff beneden geweest en poesje wilde geen water.

Maar ik blijf erbij dat 'ie mager is. Op de tweede foto is alles onder mijn duim vel, dat is echt niet gezond.
pi_60421911
Vind het goed dat je zo'n beestje toch in de gaten houdt, te vaak worden dat soort dingen helemaal niet opgemerkt door buurtbewoners.
en beledigend naar de eigenaresse:
kijk, ik zie het zo; als je een magere kat hebt en je weet het niet dan ben je juist blij dat buren je erop wijzen, mits die kat je wat kan schelen, ik zou er in ieder geval wel blij mee zijn als ik het zelf niet door zou hebben.
weet ze het wel maar is er een goede reden voor, kan ze die uitleggen en is ze ook weer alleen maar blij met oplettende buren, toch?
weet ze het wel en kan het haar niet interesseren, tja, lijkt mij duidelijk dat je dan meteen kunt aangeven dat je poes best over wilt nemen, is zij die paar kosten ook tenminste kwijt.

via dierenambulance vraag ik mij af of het zo werkt, dat je poes dan meteen zelf kunt nemen, zou mij niet verbazen als poes dan toch alsnog eerst mee moet naar het asiel, lijkt me meer trauma voor poes dan gewoon in dezelfde omgeving blijven en voortaan van iemand anders (wel) eten krijgen en aandacht.
en dierenambulance of iets dergelijks die een gesprek aangaat over poes... als ik die eigenaar zou zijn zou dat mij juist enorm tegenvallen, dan zou ik mij juist afvragen waarom de buren niet gewoon iets tegen mij rechtstreeks gezegd hebben.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_60421954
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:44 schreef suuske343 het volgende:

[..]

Die van ons drinkt liever uit de vijver dan uit een schoon water bak
Eentje van mij weigert de helft van de tijd alle drinkbakjes maar het toilet, water in plantenpotten, in gootjes en de douche daarentegen...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juli 2008 @ 16:26:10 #33
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60422106
Koeipoes

Lief van je dat je voor haar zorgt. Is er in elk geval iemand die zich om het beestje bekommert.

Misschien kun je een briefje bij buuv in de bus gooien, dat je je zorgen maakt om Koetje omdat ze zo mager is? Zonder gelijk allerlei verwijten erin te zetten. Misschien is ze wel zo weinig thuis dat ze het niet in de gaten heeft, of vertikt Koetje het om binnen te komen om te eten... Ik zou eerst eens voorzichtig informeren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60422497

pi_60422528
Kijk toch wat een lieverd:

Ja, schat, de foto is wazig, ik weet het.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Admin dinsdag 29 juli 2008 @ 16:44:52 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60422584
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:02 schreef Conflict het volgende:
Ben net ff beneden geweest en poesje wilde geen water.

Maar ik blijf erbij dat 'ie mager is. Op de tweede foto is alles onder mijn duim vel, dat is echt niet gezond.
Op de tweede foto zie je goed de dunne achterhand.
Beestje lijkt slank van nature ( wat ik zo kan zien) maar kan best voeding extra gebruiken.

dinsdag 29 juli 2008 @ 16:49:21 #37
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60422685
Het is wel een prachtbeestje zeg!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60423480
Wat een lief koetje
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60423622
Mijn kat is ook zo dun, en hij krijgt echt wel genoeg te eten. Hij is zeer levendig en de hele dag in de weer, misschien deze poes ook wel.
Dat de eigenaar veel weg is hoeft nog niet te zeggen dat de poes niet genoeg te eten krijgt, misschien staat binnen genoeg te eten.
Misschien gaat ze via een kattenluik steeds naar buiten. Het hoeft nog niet zo te zijn dat ze naar buiten wordt getrapt door de eigenaar.

Ben voorzichtig voordat je iemand van verwaarlozing van die kat beschuldigd, want het beest ziet er gewoon goed uit.
pi_60423893
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn kat is ook zo dun, en hij krijgt echt wel genoeg te eten. Hij is zeer levendig en de hele dag in de weer, misschien deze poes ook wel.
Dat de eigenaar veel weg is hoeft nog niet te zeggen dat de poes niet genoeg te eten krijgt, misschien staat binnen genoeg te eten.
Misschien gaat ze via een kattenluik steeds naar buiten. Het hoeft nog niet zo te zijn dat ze naar buiten wordt getrapt door de eigenaar.

Ben voorzichtig voordat je iemand van verwaarlozing van die kat beschuldigd, want het beest ziet er gewoon goed uit.
Ja, kattenluik in een flat

Ik heb best verstand van katten en ik ga me niet steeds verdedigen.

Dat beest ziet er niet goed uit, is veel te dun (warom zou ik zoiets verzinnen?) en het baasje komt steeds wekenlang niet thuis.

Ik heb het weken, misschien maandenlang aangekeken en er wordt niet voor dat beest gezorgd, door niemand.
pi_60424030
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:52 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja, kattenluik in een flat

Ik heb best verstand van katten en ik ga me niet steeds verdedigen.

Dat beest ziet er niet goed uit, is veel te dun (warom zou ik zoiets verzinnen?) en het baasje komt steeds wekenlang niet thuis.
1. Een kattenluik in een flat kan wél. Heeft m'n tante ook.
2. De kat ziet er op die foto goed uit, die kan er in het echt niet ineens zo slecht uitzien. Heb zelf genoeg verstand van katten
3. Hou jij 24 uur per dag in de gaten wanneer de buuv thuiskomt en weer gaat?

Het beste ga je eens langs bij de buurvrouw en spreek je je bezorgdheid uit. Kun je meteen ook even naar binnen gluren hoe de situatie van daar is.
Het is niet fair briefjes naar binnen te gooien of meteen de dierenambulance te bellen.

Ga eerst een gesprek aan met die vrouw.

Nogmaals: mijn kat is ook zo dun, iel en klein en als iemand mij er daarom van zou verdenken 'm te verwaarlozen zou ik niet amused zijn.

En die struint ook hele dagen en nachten buiten rond.
pi_60424120
1: Er is geen kattenluik
2: Die kat is veel te dun
3: Ja ik zie het of ze thuis is en het valt op dat die kat 24 uur per dag buiten zit

Groeten aan je tante
pi_60424165
Weet je wat het is?
Als ik thuiskom zit het beestje áltijd zielig op het muurtje van de galerij voor de deur en als het regent zit hij onder de galerij in een hoekje te treuren. Een kat die vrijwillig buiten is, die gaat lekker op onderzoek uit en die zit écht niet heel de tijd op dezelfde plek bang te zijn.

Ik heb één keer gezien dat de poes snel naar binnen glipte toen er iemand naar binnen ging in zijn huis, om hem vervolgens twee seconden later weer eruit geschopt te zien worden.

Er staan pakken kattenvoer voor het raam, dus je zou denken dat het beest inderdaad wel te eten zou krijgen, maar als je even bij hem gaat zitten, zodat hij naar je toekomt voor een aai (wat niet meevalt, want het is echt een bange poes), dan voel je gewoon hoe dun hij is. En onder zijn buik is het niet strak, maar er hangt echt los vel aan.

Die kat zit er al zeker een jaar dag en nacht op hetzelfde plekje en is echt gewoon ronduit zielig.
pi_60424185
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:04 schreef Conflict het volgende:
1: Er is geen kattenluik
2: Die kat is veel te dun
3: Ja ik zie het of ze thuis is en het valt op dat die kat 24 uur per dag buiten zit

Groeten aan je tante
Dan moet je de dierenambulance bellen, als jij meent dat er sprake is van verwaarlozing.
Die halen 'm op, en dan komt ie in het asiel.

Als jij 'm wilt, moet je er dan wel voor betalen.

Succes verder, en doe de groeten aan je buuv.
pi_60424264
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

1. Een kattenluik in een flat kan wél. Heeft m'n tante ook.
2. De kat ziet er op die foto goed uit, die kan er in het echt niet ineens zo slecht uitzien. Heb zelf genoeg verstand van katten
3. Hou jij 24 uur per dag in de gaten wanneer de buuv thuiskomt en weer gaat?

Het beste ga je eens langs bij de buurvrouw en spreek je je bezorgdheid uit. Kun je meteen ook even naar binnen gluren hoe de situatie van daar is.
Het is niet fair briefjes naar binnen te gooien of meteen de dierenambulance te bellen.

Ga eerst een gesprek aan met die vrouw.

Nogmaals: mijn kat is ook zo dun, iel en klein en als iemand mij er daarom van zou verdenken 'm te verwaarlozen zou ik niet amused zijn.

En die struint ook hele dagen en nachten buiten rond.
Ik ben het wel een beetje met nummer_zoveel eens. Ik heb ook twee katten die er best mager uitzien en bij iedere bak voer doen alsof ze maanden geen eten hebben gehad. Ik vind het zelf behoorlijk vervelend dat de buren iedere zaterdag kip (incl. botjes..) buiten neerzetten voor hun eigen katten en hiermee dus ook de mijne lokken..

Ik denk dat even praten met de dame in kwestie het beste is. En pas denken over het poezebeest in huis nemen als je angsten gegrond blijken te zijn.

Desalniettemin vind ik het wel lief van je dat je er op let!
pi_60424273
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan moet je de dierenambulance bellen, als jij meent dat er sprake is van verwaarlozing.
Die halen 'm op, en dan komt ie in het asiel.

Als jij 'm wilt, moet je er dan wel voor betalen.

Succes verder, en doe de groeten aan je buuv.
Bedankt, dan doen we dat wel
pi_60424345
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:12 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik ben het wel een beetje met nummer_zoveel eens. Ik heb ook twee katten die er best mager uitzien en bij iedere bak voer doen alsof ze maanden geen eten hebben gehad. Ik vind het zelf behoorlijk vervelend dat de buren iedere zaterdag kip (incl. botjes..) buiten neerzetten voor hun eigen katten en hiermee dus ook de mijne lokken..

Ik denk dat even praten met de dame in kwestie het beste is. En pas denken over het poezebeest in huis nemen als je angsten gegrond blijken te zijn.

Desalniettemin vind ik het wel lief van je dat je er op let!
Ja maar jij geeft je katten tenminste te eten.

Dit is een hoopje zieligheid dat gewoon continu voor de deur zit te wachten tot er iemand thuis komt.

Ik kom meerdere keren per dag op de parkeerplaats en ben er op gaan letten.
pi_60424352
kan je de poes aanraken? als dat kan, dan kan je kijken hoe zn algehele conditie is (heel grofweg hoor!) door zn nekvelletje even wat op te lichten, en dan terug te laten springen. hoe ziet zn vachtje eruit? en dat magere, is dat ook bij zn achterflankjes en ruggegraat? als je echt alle ruggergraatbotjes kan zien zitten is dat gewoon te mager.
pi_60424409
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:16 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja maar jij geeft je katten tenminste te eten.

Dit is een hoopje zieligheid dat gewoon continu voor de deur zit te wachten tot er iemand thuis komt.

Ik kom meerdere keren per dag op de parkeerplaats en ben er op gaan letten.

Maar, niet om lullig te zijn, ben jij er bij als de kat wél binnen is? Ben jij 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar thuis?

Ik denk dat je hieruit niet kan afleiden dat de kat helemaal geen eten krijgt..

Als een kat nooit naar binnen mag én geen eten krijgt zal hij snel zijn biezen pakken en gaan zwerven op plekken waar hij wel eten krijgt..
pi_60424464
Ik ga zeker wel twee of drie keer per dag de deur uit, en dan zie ik het beestje áltijd buiten bij de parkeerplaats, en 9 van de 10 keer zit hij op het muurtje van de galerij naar zijn voordeur te staren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')