Nee, ze is nooit thuis. Haar auto staat er nooit en ik kan vanuit onze flat zien of ze thuis is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:24 schreef shmoopy het volgende:
Een koeiepoes!
Als je het aandurft, zou ik die buurvrouw eerst eens aanspreken, misschien is er wel een verklaarbare reden voor dat ie zo mager is, speciaal dieet ofzo, ik roep maar wat.
Anders wordt je net als ik, het loopt maar aan, en opeens sta je voor 4 onbekende katten elke dag schoteltjes klaar te zetten.
Ik jou ook!quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:24 schreef shmoopy het volgende:
opeens sta je voor 4 onbekende katten elke dag schoteltjes klaar te zetten.
Maar dan zou ze haar poes ineens kwijt zijn. Iedereen weet dan dat ik 'm heb.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:55 schreef simmu het volgende:
je kan ook gewoon contact opnemen met de dierenbescherming, en daar dan ook aangeven dat je best zelf voor koeiepoes wilt zorgen
De Dierenbescherming zal je ook eerst terugverwijzen naar de eigenaresse.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:55 schreef simmu het volgende:
je kan ook gewoon contact opnemen met de dierenbescherming, en daar dan ook aangeven dat je best zelf voor koeiepoes wilt zorgen
oh, nee hoor. die luitjes gaan (als het goed is iig!) eerst eens gewoon op bezoek bij de mevrouw om te vragen hoe het met poes gaat, en dat 'buren' zien dat het niet zo best gaat met poes, en of ze er wel goed voor kan zorgen. ze nemen zo'n poes niet zomaar mee, tenzij het beestje echt zichtbaar mishandeld wordt. mocht dat wel het geval zijn, dan gaat alles eerst via de dierenbescherming, en dan wordt er pas nadat ze nagekeken is enzo een nieuw baasje gezocht.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maar dan zou ze haar poes ineens kwijt zijn. Iedereen weet dan dat ik 'm heb.
Ik wil geen ruzie hier.
ligt eraan welke afdeling. ze zijn allemaal lokaal en draaien vaak op vrijwilligersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
De Dierenbescherming zal je ook eerst terugverwijzen naar de eigenaresse.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:03 schreef ElizabethR het volgende:
Mocht je poes in huis halen dan is een naam al gevonden: Koetje
Die kat krijgt nooit eten en is zeer mager. Dat kan ik best inschatten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:19 schreef mvdejong het volgende:
Overigens vind ik het meevallen met de dame, voor zover ik aan de foto's kan beoordelen ziet de vacht er goed uit, en ze lijkt niet echt extreem mager. Mogelijk wel in vergelijking met de gemiddelde huiskat, maar de gemiddelde huiskat is net zoals de gemiddelde Nederlander toch wel zwaarder dan gewenst.
Ik heb zelf 2 16-jaar oude Burmees-broertjes, op zich al geen al te grote beestjes, maar ze eten echt alleen maar als ze honger hebben. Het gevolg is dat de kleinste van de 2 momenteel in blakende gezondheid verkeert bij 3.75 kg, en de grootste gewoonlijk rond de 4.25 kg zit (nu ietsje lichter na een abces t.g.v. een knokpartij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |