ik maak een scheiding tussen mijn werk(een arbeidscontract met het bedrijf) en de aandelen die ik daar in hebquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Leer mij maar hoe arbeidscontracten werken. Maar voordat je 30.000 euro bij je bank leent voor aandelen, kan ik je toch echt aanraden om je erin te verdiepen wat je daarvoor koopt. Sterker nog, een proactieve houding kan er nu nog voor zorgen dat je invloed uitoefent op wat je koopt. Zo niet, dan zullen de voorwaarden allemaal gedicteerd worden, en ik denk dat ik je volgende topic dan wel kan voorspellen.
Dat dacht ik ook al ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
Hmpfff het riekt en die spelling is drama
Idd, ik geloof ook helemaal niets van die NV, is totaal onlogisch iigquote:
een nv is voor ons doel echt het beste.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:26 schreef Xith het volgende:
[..]
Idd, ik geloof ook helemaal niets van die NV, is totaal onlogisch iigZeker als het om zo'n MKB gaat zoals ik nu denk dat het gaat (bedrijf in problemen en gezamelijke vergadering over oplossingen zie je niet in de grotere bedrijven
ach ja me baas is me schoonbroer en hier zo in de achterhoek, gaat alles wat sneller.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef Sjeen het volgende:
Vaag... maar goed. TS, niet vergeten ons op de hoogte te houden
Schoonbroerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:30 schreef tv-zoeker het volgende:
ach ja me baas is me schoonbroer en hier zo in de achterhoek, gaat alles wat sneller.
binnen een uur is het het dorp rond, dus onderhandelen gaat ook veel sneller
jeweetwel de broer van me vriendin.quote:
Meen je dat nouquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:18 schreef tv-zoeker het volgende:
jeweetwel de broer van me zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Meen je dat nou
Da's je broer of dat ben je zelflolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Gelukkig, het goede antwoord staat erbij. Scheelt weer typwerk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:57 schreef mgerben het volgende:
Derde is ideeën. Begin vooral snel je eigen bedrijf. Je baas kan daar niets tegen doen. Hij is geen eigenaar van het idee. Niemand is eigenaar van het idee. Als ik het zo lees is het idee een dienst. Diensten vallen niet onder auteursrecht en niet onder patenten. Het idee is dus vrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |