Held!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:56 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Gebeurt nog steeds. Ik bijvoorbeeld.
Die kun je ook gewoon bij de Bruna halen hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Loop eens door, ik wacht op een envelop.
TS is aangereden door een stadsbus toen hij even niet op de weg lette. Hij was op dat moment nog even de laatste reacties op zijn topic aan het checken op z'n iPhone.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik m'n post nog steeds niet binnen trouwens..
Ik had er 2quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:27 schreef XiChico het volgende:
ohja ik moet ook nog eens 4 folders bezorgen van Tnt. Ik ben toch geen fucking folderbezorger
Jij hebt wel de topbaantjes hè! Aldi en post bezorgenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:56 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Gebeurt nog steeds. Ik bijvoorbeeld.
Zeik niet zo. Beter dat dan dat ze de hele dag lui voor de TV hangen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:50 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Jij hebt wel de topbaantjes hè! Aldi en post bezorgen
Nee. Voor de wijken staan bepaalde uren. Aangezien je met 3 folders er langer over doet (Dat doe je doorgaans in je schoudertas, dus kun je minder bundels meenemen.. dus moet je vaker heen en weer lopen) ben je langer bezig dan de tijd die er voor staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je krijgt toch ook per uur betaald ?
want anders ben jij goed genaaid door ome tnt
Er zat oranje shit op mijn vinger, aangezien die AH folder afgeeft. Overigens snap ik niet dat ik de AH folder aan iedereen moet bezorgen, flink wat paupers doen de boodschappen daar geen eens. Dat moet gewoon op inkomen worden geselecteerd. Of waarde v/h huis.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:34 schreef XiChico het volgende:
[..]
Er zat oranje shit op mijn vinger, aangezien die AH folder afgeeft. Overigens snap ik niet dat ik de AH folder aan iedereen moet bezorgen, flink wat paupers doen de boodschappen daar geen eens. Dat moet gewoon op inkomen worden geselecteerd. Of waarde v/h huis.
De bouwkrant mag iedereen wel hebben opzich.
hmm apart ik kreeg gewoon per uur betaald behalve wanneer je het te bont maaktequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:33 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nee. Voor de wijken staan bepaalde uren. Aangezien je met 3 folders er langer over doet (Dat doe je doorgaans in je schoudertas, dus kun je minder bundels meenemen.. dus moet je vaker heen en weer lopen) ben je langer bezig dan de tijd die er voor staat.
Maar aangezien het uurloon vrij hoog ligt in vergelijking met andere bijbaantjes maakt het alsnog weinig uit. Rest van de week geen folder, alles komt op een dag. En daarom ga ik volgende week dinsdag dus ook niet werken
Tja, dit is goedkoper. Hoorde overigens dat ze binnenkort weer een nieuw systeem gaan hanteren (wellicht). Hierbij krijgt heel je team een bepaald aantal uren en moet het verdeeld zien te worden. De trage mensen daar last van, maar als zaterdagwerker maakt het mij niet uit. (Vaste wijk)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm apart ik kreeg gewoon per uur betaald behalve wanneer je het te bont maakte
Duidelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef XiChico het volgende:
Overig is dit natuurlijk een zomerbaantje, dus niks pauper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |