Ja, met partities moet het ook lukken.. maar mijn hdd maken de laatste tijd een boel herrie..quote:
Begin van het einde meestalquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, met partities moet het ook lukken.. maar mijn hdd maken de laatste tijd een boel herrie..
PARDONquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
En terecht, mensen die vakantie hebben dienen gestraft worden
Wat zet jij er op dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Begin van het einde meestal![]()
Hier moet er binnenkort weer een schijf bij. Sinds januari heb ik nu 500+750GB, maar het gaat hard
Pure jaloeziequote:
Historisch moment danquote:
Radio-uitzendingen best veel, en downloads (films, series enzo)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
Wat zet jij er op dan?
Ik had vorig jaar in Spanje ook al regen en kouquote:
quote:Historisch moment dan![]()
[..]
Ennnnnnn dat bewaar jij allemaal? Als ik een film heb gezien heb ik hem gezien. Dag filmquote:Radio-uitzendingen best veel, en downloads (films, series enzo)
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Begin van het einde meestal![]()
Hier moet er binnenkort weer een schijf bij. Sinds januari heb ik nu 500+750GB, maar het gaat hard
Waren van Bartquote:
Ja even wat ophalen en nog wat dingen kopenquote:
Jij hebt toch vakantie?quote:
aah okquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waren van Bartmaar ik was op zoek naar 1tje maar ik heb ze meteen op volgorde gelegd
Het wordt gewoon mooi weer tot eind septemberquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:
Ik had vorig jaar in Spanje ook al regen en kouNu wil ik gewoon geen regen
Zeg eens dat ik ongelijk hebquote:![]()
Films gaan meestal op dvd, series laat ik staan.quote:Ennnnnnn dat bewaar jij allemaal? Als ik een film heb gezien heb ik hem gezien. Dag filmDag serie
Moet je naar andalusie, daar is het nu 39 gradenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar in Spanje ook al regen en kouNu wil ik gewoon geen regen
[..]
![]()
[..]
Ennnnnnn dat bewaar jij allemaal? Als ik een film heb gezien heb ik hem gezien. Dag filmDag serie
Dat doe je zelfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, vakantie. 4 lange dagen in de week werken![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Films gaan meestal op dvd, series laat ik staan.
En radio wordt een mooi archief zo
Nouja, de bedoeling was 3 dagen, maar mensen te kort. Dus heb me maar weer opgeofferdquote:
Ik nog 3 gelukkigquote:owja, en ik heb pas over 5 weken vakantie
Nee, is een beetje aparte hobby. Ik knip nog al eens fragmenten uit enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:22 schreef Milou__ het volgende:
Ga je dat allemaal terug luisteren ofzo? of wat doe je met die radio opnames
Heath Ledgerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah oknouja je moet toch wat he als de film nog niet begonnen is
vond je de film wel leuk??
Zoals Midden in de nacht Rickquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
Nee, is een beetje aparte hobby. Ik knip nog al eens fragmenten uit enzo
En verder bewaar ik graag zulke dingen
Dat deed ik eerst jaquote:
Ja alleen beetje jammer dat het nu een doode held isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heath LedgerAlleen daarom was de film al geweldig
[ afbeelding ]
En die batman was ook niet heel vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |