Iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ookeen amanda die 3 verschillende emails heeft
Opgelostquote:
vista is goed tedoen ja. Alleen 64 bit versie heb je zoooo vaak dat progammas dat niet aan kunnen hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Vista is niks mis meeHet is alleen zo jammer dat je je pc bijna wel moet upgraden om het te kunnen draaien
Dual boot?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn normale pc draait nog XP, omdat een programma waar mijn vader mee werkt, niet onder Vista wil draaien
Heb er nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
vista is goed tedoen ja. Alleen 64 bit versie heb je zoooo vaak dat progammas dat niet aan kunnen he![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddEn Lis 2 of 3
Maarja, PUB was ook groot in de hoogtijdagen
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
vista is goed tedoen ja. Alleen 64 bit versie heb je zoooo vaak dat progammas dat niet aan kunnen he![]()
![]()
Oh, ik las shotjequote:
Je wordt oudquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:05 schreef mash_ het volgende:
Pub is weer best druk geloof ik laatste tijdmaarja geen zin meer om er te posten
Zou wel kunnen ja, ga binnenkort toch een 2 nieuwe hdd's kopen. Dan wordt het dual bootquote:
komt omdat jij waarschijnlijk niet echt de zelfde progammas als mij gebruikt. maar ik heb het al best vaak gehadquote:
Ik heb gewoon geen onderverdelingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jalis staat bij mij alleen niet onder fok
omdat ik haar al kende voordat ik op fok zat
Pub is weer best druk geloof ik laatste tijdmaarja geen zin meer om er te posten
Kan prima met 1 harde schijf tochquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, ga binnenkort toch een 2 nieuwe hdd's kopen. Dan wordt het dual boot
Naja meer omdat eronder cola stondquote:
Tuurlijkquote:
Shotje was wat dat betreft logischer geweest jaquote:
Ja weet ik ook welquote:
Ja preciesquote:[..]
Shotje was wat dat betreft logischer geweest ja
En terecht, mensen die vakantie hebben dienen gestraft wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Wie houdt me tegen zodat ik niet meer op de weer site kijkHet wordt steeds slechter
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Wie houdt me tegen zodat ik niet meer op de weer site kijkHet wordt steeds slechter
Ja, met partities moet het ook lukken.. maar mijn hdd maken de laatste tijd een boel herrie..quote:
Begin van het einde meestalquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, met partities moet het ook lukken.. maar mijn hdd maken de laatste tijd een boel herrie..
PARDONquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
En terecht, mensen die vakantie hebben dienen gestraft worden
Wat zet jij er op dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Begin van het einde meestal![]()
Hier moet er binnenkort weer een schijf bij. Sinds januari heb ik nu 500+750GB, maar het gaat hard
Pure jaloeziequote:
Historisch moment danquote:
Radio-uitzendingen best veel, en downloads (films, series enzo)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
Wat zet jij er op dan?
Ik had vorig jaar in Spanje ook al regen en kouquote:
quote:Historisch moment dan![]()
[..]
Ennnnnnn dat bewaar jij allemaal? Als ik een film heb gezien heb ik hem gezien. Dag filmquote:Radio-uitzendingen best veel, en downloads (films, series enzo)
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Begin van het einde meestal![]()
Hier moet er binnenkort weer een schijf bij. Sinds januari heb ik nu 500+750GB, maar het gaat hard
Waren van Bartquote:
Ja even wat ophalen en nog wat dingen kopenquote:
Jij hebt toch vakantie?quote:
aah okquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waren van Bartmaar ik was op zoek naar 1tje maar ik heb ze meteen op volgorde gelegd
Het wordt gewoon mooi weer tot eind septemberquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:
Ik had vorig jaar in Spanje ook al regen en kouNu wil ik gewoon geen regen
Zeg eens dat ik ongelijk hebquote:![]()
Films gaan meestal op dvd, series laat ik staan.quote:Ennnnnnn dat bewaar jij allemaal? Als ik een film heb gezien heb ik hem gezien. Dag filmDag serie
Moet je naar andalusie, daar is het nu 39 gradenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar in Spanje ook al regen en kouNu wil ik gewoon geen regen
[..]
![]()
[..]
Ennnnnnn dat bewaar jij allemaal? Als ik een film heb gezien heb ik hem gezien. Dag filmDag serie
Dat doe je zelfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, vakantie. 4 lange dagen in de week werken![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Films gaan meestal op dvd, series laat ik staan.
En radio wordt een mooi archief zo
Nouja, de bedoeling was 3 dagen, maar mensen te kort. Dus heb me maar weer opgeofferdquote:
Ik nog 3 gelukkigquote:owja, en ik heb pas over 5 weken vakantie
Nee, is een beetje aparte hobby. Ik knip nog al eens fragmenten uit enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:22 schreef Milou__ het volgende:
Ga je dat allemaal terug luisteren ofzo? of wat doe je met die radio opnames
Heath Ledgerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah oknouja je moet toch wat he als de film nog niet begonnen is
vond je de film wel leuk??
Zoals Midden in de nacht Rickquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
Nee, is een beetje aparte hobby. Ik knip nog al eens fragmenten uit enzo
En verder bewaar ik graag zulke dingen
Dat deed ik eerst jaquote:
Ja alleen beetje jammer dat het nu een doode held isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heath LedgerAlleen daarom was de film al geweldig
[ afbeelding ]
En die batman was ook niet heel vervelend
De dagrap van vandaagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ja
Nu niet meer
Helaas heb ik bijna dat hele archief vorig jaar weggegooid, heb er nog spijt van
Daar ben ik nog niet, ben nu aan het terugluisterenquote:
Ja klopt. Ik vond alleen 1 ding een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja alleen beetje jammer dat het nu een doode held is
Maarja ik vond de film ook echt superalleen dan gewoon hoe alles inelkaar zat
niet om batman
SPOILER: een echte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Heath is altijd al een held geweest
Fuck the EBU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |