Op mijn normale pc draait nog XP, omdat een programma waar mijn vader mee werkt, niet onder Vista wil draaienquote:
Iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ookeen amanda die 3 verschillende emails heeft
Opgelostquote:
vista is goed tedoen ja. Alleen 64 bit versie heb je zoooo vaak dat progammas dat niet aan kunnen hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Vista is niks mis meeHet is alleen zo jammer dat je je pc bijna wel moet upgraden om het te kunnen draaien
Dual boot?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn normale pc draait nog XP, omdat een programma waar mijn vader mee werkt, niet onder Vista wil draaien
Heb er nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
vista is goed tedoen ja. Alleen 64 bit versie heb je zoooo vaak dat progammas dat niet aan kunnen he![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddEn Lis 2 of 3
Maarja, PUB was ook groot in de hoogtijdagen
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
vista is goed tedoen ja. Alleen 64 bit versie heb je zoooo vaak dat progammas dat niet aan kunnen he![]()
![]()
Oh, ik las shotjequote:
Je wordt oudquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:05 schreef mash_ het volgende:
Pub is weer best druk geloof ik laatste tijdmaarja geen zin meer om er te posten
Zou wel kunnen ja, ga binnenkort toch een 2 nieuwe hdd's kopen. Dan wordt het dual bootquote:
komt omdat jij waarschijnlijk niet echt de zelfde progammas als mij gebruikt. maar ik heb het al best vaak gehadquote:
Ik heb gewoon geen onderverdelingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jalis staat bij mij alleen niet onder fok
omdat ik haar al kende voordat ik op fok zat
Pub is weer best druk geloof ik laatste tijdmaarja geen zin meer om er te posten
Kan prima met 1 harde schijf tochquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, ga binnenkort toch een 2 nieuwe hdd's kopen. Dan wordt het dual boot
Naja meer omdat eronder cola stondquote:
Tuurlijkquote:
Shotje was wat dat betreft logischer geweest jaquote:
Ja weet ik ook welquote:
Ja preciesquote:[..]
Shotje was wat dat betreft logischer geweest ja
En terecht, mensen die vakantie hebben dienen gestraft wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Wie houdt me tegen zodat ik niet meer op de weer site kijkHet wordt steeds slechter
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Wie houdt me tegen zodat ik niet meer op de weer site kijkHet wordt steeds slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |