Ik ben alweer terug, en het voelt toch nog alsof ik half in turkije benquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Heb je hem ook weer. Was in Turkije gebleven.
Je hebt gelijk je volledige harem meegenomen naar Nederland?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug, en het voelt toch nog alsof ik half in turkije ben
verkapt kijk-mij-eens-210-euro-neer-kunnen-leggen-voor-een-zonnebril-topic-einz-einz-einz.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo.
Ik ben vorige week naar Turkije geweest en heb daar een vette zonnebril gekocht.
Ik heb daar een Rayban gekocht van 210 euro.
Nu ben ik thuis en kom erachter dat hij nep is, volgens mij ben ik opgelicht!
Want er zit helemaal geen merkje op en de glazen zijn ook van plastic.
![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is vet raar want in turkije verkopen ze toch nooit nepperts?![]()
Amen to thatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef mordradead het volgende:
Je verwacht een leuke lemming maar daar is toch niet echt sprake van.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:03 schreef 2609 het volgende:
dan ben je echt fucking domje gaat toch geen zonnebril in turkij kopen en dan denken dat hij echt is
wtf man echt domme mensen hier
dan ben je echt fucking domje gaat toch geen zonnebril in turkij kopen en dan denken dat hij echt is
En wat krijg je? Een slecht topic waar mensen serieus in reagerenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef mordradead het volgende:
Je verwacht een leuke lemming maar daar is toch niet echt sprake van.
Held!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:03 schreef 2609 het volgende:
Dat betekent eigenlijk dat het een goede lemming is, zo goed, dat mensen niet zien dat het er een is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:22 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
En wat krijg je? Een slecht topic waar mensen serieus in reageren
Je hebt toch een jaar garantie? Dan ga je volgend jaar weer naar Turkije en breng je hem terugquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben echt dom geweest man.
Maargoed... wat kan ik er aan doen?
Ik kan niet terug naar Turkije natuurlijk![]()
ja weet niet misschien volgende keer beter opletten!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben echt dom geweest man.
Maargoed... wat kan ik er aan doen?
Ik kan niet terug naar Turkije natuurlijk![]()
Shit weetje voor hoeveel ik genaaid ben.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:26 schreef 2609 het volgende:
[..]
ja weet niet misschien volgende keer beter opletten!!
Waarom zo onvriendelijk, met TS gaan er vele met 't vliegtuig heen en jammer 't kan niet elk jaar feest zijn dat er zo een machine het niet goed doet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Heb je hem ook weer. Was in Turkije gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |