plaatjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:53 schreef deepart het volgende:
Dat risico heb je als je via een man op internet besteld. Liever betrouwbare internet winkel... Maar met schoenen ga ik liever naar winkels.. Dan kan ik kijken of ze lekker zitten en of de maat goed is.
Gisteren nog kei vette schoene gekocht. Stijl, klasse.. maar toch met een tintje casual..
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef dagdag het volgende:
van een of andere man uit italie
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:54 schreef right_turn het volgende:
Ik vind ze wel cool. Welke maat is het?
Eventjes googlen..quote:
Meneer C. Gabbana toevallig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef dagdag het volgende:
een of andere man uit italie
Daarom heb jij nooit punaniquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:04 schreef Strani het volgende:
Wie betaalt er nou 210 euro voor een stel veredelde slippers!![]()
Ik vind schoenen echt het minst belangrijke kledingstuk wat er bestaat, als het gaat om hoe het er uit moet zijn. Okay, op de stropdas na.
Helaas, zo'n bigfoot ben ik niet. Die verkoper heeft wel veel positieve recensies. Je klacht is nep!quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Gluckskafer het volgende: Aight
homies van de straat gebruiken geen interpunctiequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Gluckskafer het volgende:
Ey kill, k heb ook echt lauwe pattas gezien, maar ik heb geen doekoe meer man. Die pattas zijn wel gruwelijk mooi. Ik maak echt geen fatoe. Kennen jullie misschien een Mocro of Pako die pattas uit winkels nakt? Laat deze kil weten ok, want ik moet die shoeba in mn osso hebben.
Kan t niet deze week no spang, maar die kil moet niet flashen of skotten, ander krijgt ie pipa in zn gezicht en ik sla em tantoe en ga em topen ik zweer. Alstie die pattas regelt, krijgt ie van mij een lauwe pokkie.
Weet je nu ik erover nadenk fock it straks blemt iemand en komt opeens skotoe bij mn osso bradda. Mn vader maakt me dan diddih .
Fock deze torri beter deze kil gaat loesoe en ik ga chappen. Laterz he. Aight
Laat het nu juist het meest belangrijke kledingstuk zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:04 schreef Strani het volgende:
Wie betaalt er nou 210 euro voor een stel veredelde slippers!![]()
Ik vind schoenen echt het minst belangrijke kledingstuk wat er bestaat, als het gaat om hoe het er uit moet zijn. Okay, op de stropdas na.
Als je ze om je nek hangt wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Laat het nu juist het meest belangrijke kledingstuk zijn.
Oh praktisch gezien zijn ze enorm belangrijk. Maar voor uiterlijk vertoon nou niet echt vind ik. Als je dan zo nodig moet laten zien hoeveel geld je hebt kan je beter dure truien of shirts kopen. Daar kijken toch meer mensen naar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Laat het nu juist het meest belangrijke kledingstuk zijn.
Waarom of of en niet en enquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh praktisch gezien zijn ze enorm belangrijk. Maar voor uiterlijk vertoon nou niet echt vind ik. Als je dan zo nodig moet laten zien hoeveel geld je hebt kan je beter dure truien of shirts kopen. Daar kijken toch meer mensen naar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |