SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Van wel meer boeken, maar 'komt een vrouw bij de dokter' was inderdaad een goede!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Gisterennacht heb ik 'Komt een vrouw bij de dokter' uitgelezen. Voor het eerst heb ik de laatste pagina's van een boek gelezen terwijl de tranen over mijn wangen liepen.![]()
Het is maar goed dat vriendlief al sliep, want die zal wel gedacht hebben anders![]()
Van welk boek moesten jullie huilen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef Biancavia het volgende:
Lekker cliché, mensen die om die walgelijke Kluunboeken gaan janken.![]()
Kutboek.
Waar ik wel om moest huilen, was Leerling en Meester, het eerst boek van de Zienerstrilogie van Robin Hobb.En dan noem je zelf net zo'n frikandellenboek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:03 schreef DaMart het volgende:
Toen ik klein was, moest ik huilen om "Alleen op de wereld".
Ik ben dól op frikandellen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef Mainport het volgende:
[..]
En dan noem je zelf net zo'n frikandellenboek.
Ik ook. Wat een flutschrijver zeg. En een flutpersoon. Ik heb me zitten ergeren aan dat boek.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:58 schreef Mainport het volgende:
Ook bij Kluun, maar dan om een heel andere reden.
Als ik dat boek lees denk ik ook: 'wat een eikel ben jij!'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een flutschrijver zeg. En een flutpersoon. Ik heb me zitten ergeren aan dat boek.
Maar dat magquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik dat boek lees denk ik ook: 'wat een eikel ben jij!'
En toch zit ik er echt wel bij te janken hoor
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, al vind ik niet dat hij zijn verdriet uitbuit, zijn stijl irriteert me wel inderdaad. Neemt niet weg dat ik 'komt een vrouw bij de dokter' bijna in één ruk heb uitgelezen (de onderbreking zat hem er in dat ik in het OV zat en een jankbui op voelde komen. Toen maar even weggelegd tot thuisquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind Kluun gewoon een fake schrijver door zijn gekopieerde popi-jopie stijl en vind ook nog eens dat hij zijn 'verdriet' uitbuit.
kusje op je buik en groetjes aan M.
Bij de film daarvan moest ik huilen. Maar ik heb m ook al ontzettend lang niet weer gezien.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:00 schreef tudelfino het volgende:
Volgens mij heb ik gehuild bij Watership Down, maar dat is wel een hele tijd geleden...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef Biancavia het volgende:
Lekker cliché, mensen die om die walgelijke Kluunboeken gaan janken.![]()
Kutboek.
Waar ik wel om moest huilen, was Leerling en Meester, het eerst boek van de Zienerstrilogie van Robin Hobb.Cliché misschien wel ja, maar ik vond het erg aangrijpend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik alle boeken van Robin Hobb ook in de kast staan hier, dus ik weet wat je bedoeld.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:55 schreef Lienekien het volgende:Lekker aan het spoileren, Lienekien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:26 schreef Gripper het volgende:
En nu genoeg over die kluun, andere titels, hup!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is gewoon zo mooi geschreven en herkenbaar dat ik ik natte wangetjes had voordat ik het wist.
Ja, dat had ik daar ook bij! Misschienw as ik toen ik dat boek las emotioneel wat labiel ofzo, maar ik heb wel meer tranen-in-mijn-ogen momenten bij dat boek gehad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb moeten huilen bij 'Mariska de cirsucprinses' van Sandor Kis. Tranen met tuiten, maar de laatste keer dat ik dat boek las was ik 12 ofzo. Ik heb moeten huilen bij ' Bloemen op zolder' van Virginia Andrews, maar dat was omdat het nogal herinneringen bovenhaalde.
De laatste keer dat ik om een boek huilde was bij de laatste HP (and the Deathly Hallows). Het hoofdstuk met het verhaal van Snape. Ik had het boek gehaald op de nacht dat het uitkwam, 21 juli 2007, en ben meteen gaan lezen. Midden in de nacht was ik aan dat hoofdstuk. Nou zeg,,,,,,, de sluizen gingen open hoor!
Verder zijn er nog wel een aantal boeken waar ik door ontroerd ben geraakt, maar kan me zo niet herinneren dat er meer 'jankboeken' waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |