quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:01 schreef princem het volgende:beetje het zelfde ik zei echt in relaxte sfeer wat het probleem is (tactisch) ze vond dat ik volledig gelijk heb ze wist het ook niet waarom ze zegt is de laatste tijd erg warm in nl en ze werkt veel (30 uur) verders doet ze niet veel en ze zei dat het misschiebn wel beter wordt en ze kapte het verder af maar het was wel gezellig geen kut sfeer ofzo
WAT MOET IK HIER MEE?????
Toch nog beter praten, een beetje een comminucatieprobleem zit hier wel zeg maar....
Het is lastig om hierover te praten, jij voelt je rot omdat je niet intiem kan zijn met haar op die manier, zij voelt zich rot omdat ze het gevoel heeft je tekort te doen en dat de fout bij haar ligt.
Kijk eens of je het anders kan benaderen, niet zo van dit is mijn probleem, wat doen we eraan, maar meer een hoe denk je dat we samen uit deze impasse kunnen komen, wat denk jij erover en wat denk ik erover.
Dus niet zo van jij hebt geen zin, los het eens op, maar hoe gaan we hier samen mee om om het beter te krijgen, wat kan ik doen om te helpen, wat gaat er in dat hoofdje van je om?
Zorg iig voor intimiteit zonder seks, laat vooral dat niet wegvallen, knuffel, stoei, lach samen, maak lol, zoen zo vaak je maar kan, al is het maar een gewoon snel kusje.
Laat weten dat je de ander leuk vindt, de ander begeert zonder hijgend en kwijlend erachteraan te lopen om elke kleine opening te gebruiken om erbovenop te duiken.
Hoe gaat het als je seks wil hebben, is dat binnen dit volgende idee?
Je werkt, komt thuis, eet, maakt schoon, doet je normale dingen, maar bent amper echt close, om daarna aan het eind van de avond naar bed te gaan en dan seks te willen?
Lijkt het daarop dan kan dat weleens in de basis van het probleem zitten, dat is namelijk een ontzettende dooddoener voor de seks.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.