Tadaa!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef the_RAVEN het volgende:
misschien leuk als je een foto post om je instellingen erbij vermelden, kan ik momenteel niet voor bovenstaande foto.
quote:Oriëntatie: 1
Datum en tijd: 2006:06:13 23:13:35
Camerafabrikant: Canon
Cameramodel: Canon DIGITAL IXUS 40
Belichtingstijd: 4
F-getal: 2,8
Sluitertijd: -2
Diafragma: 2,96875
Belichtingsinval: 0
Maximum diafragma: 2,96875
Meetmodus: 5
Flits: 16
Brandpuntafstand: 5,8
Brandpuntsvlak-X-resolutie: 10142,9
Brandpuntsvlak-Y-resolutie: 10142,9
Brandpuntsvlak-resolutie-eenheid: 2
Opvangmethode: 2
Speciaal verwerkt: 0
Belichtingsmodus: 1
Witbalans: 0
Digitale zoomfactor: 1
Scene-opnamesoort: 0
Is het wel zo verstandig om met een paraplu met ijzeren punt in het onweer te gaan staan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef the_RAVEN het volgende:
- Klinkt stom, maar neem een paraplu mee ( ik ben die al zo vaak vergeten).
Het is de wijsheid die u siertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:51 schreef Biancavia het volgende:
- Alleen bliksemfoto's maken als het onweert, anders moet je keilang wachten.
Zo groot mogelijke scherptediepte, je sluitertijd moet toch zo lang mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om scherp te stellen? Wij wonen ergens buiten zonder straatverlichting. In het donker kun je dan vantevoren nergens op scherpstellen. En tijdens de flits is dat ook verdraaid lastig
Dan zet je je focus op oneindig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om scherp te stellen? Wij wonen ergens buiten zonder straatverlichting. In het donker kun je dan vantevoren nergens op scherpstellen. En tijdens de flits is dat ook verdraaid lastig
Weet je gelijk waar dat knopje 'mf' voor is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:43 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:24 schreef Ronalld het volgende:
[ afbeelding ]
Best I got.
Stomme bui.
Stomme inslagen.
RAAK DAN EENS DIE BOOM WAAR IK OP RICHT.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:39 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb de TT aangepast.
Het gaat in dit topic om de technieken van het Onweer foto's maken.
Het topic [picdump] Onweer / Noodweer / Pleurisweer mag gebruikt worden om de gelukte foto's te plaatsen.
Veel succes met fotograferen.
Duh. Ik macro graag dus die ken ik wel. Alleen kun je onweer zo slecht macroënquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:04 schreef Erasmo het volgende:
Weet je gelijk waar dat knopje 'mf' voor is.
Nu ik weet dat ik hem op oneindig moet zetten, zal het wel lukken jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:21 schreef LoggedIn het volgende:
als je weet wat manual focus is, kun je hem toch ook op oneindig scherpstellen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu ik weet dat ik hem op oneindig moet zetten, zal het wel lukken ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |