Neen, Mnr Roodbol heeft wel een kollom geschreven , aldus Y-van Hertum die dag en nacht leest en gluurt op forums under-d'r-koffer op een geheim adres omdat ze niet zonder vieze verhaaltjes kan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:20 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik al genoemd?
Vooropgesteld dat ze géén KP op haar PC had staan. Echter .....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:05 schreef spy08 het volgende:
Ik denk als ze de kwestie echt doorzet en de zaak bij de kantonrechter voorkomt ze best wel eens een punt zal hebben m.b.t de uitspraak van Stefan in zijn column. Het gaat er vaak niet om wat je ermee poogde te bereiken/danwel ironisch uit de hoek probeerde te komen. Alles overziende zou een rechter best wel eens kunnen zeggen dat het uiteindelijk doel,beschadiging en ernstig kwetsen van de persoon Yvonne, voldoende reden is haar eis ontvankelijk te verklaren.
Precies.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre het welzijn van kinderen dit soort mensen echt intereseert of dat het vooral een diep gekoesterde fanatieke haat en gedrevenheid tegen 'daders' of mensen met een geaardheid die ze niet aanstaat is, waar ze haar spirit uithaalt.
De echte slachtoffers hebben namelijk niks aan dat pedogehunt. Die zijn er de dupe van omdat de pedo's in de hoek worden gedrukt en op die manier pas echt gevaarlijk worden.
Maar dat zal te ingewikkeld zijn voor mevrouw Van Hertum en de hare.
Na een tijdje is het nieuwtje er wel weer af voor fok en gaan we gewoon verder met de dagelijkse gang van zaken.quote:
Nou is toch compleet wat anders. Die strijd voornamelijk zijn eigen strijd, namelijk het recht om zijn kinderen te zien. Ergo hem is echt onrecht aangedaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:05 schreef Drugshond het volgende:
Doet me toch een beetje denken aan Zorro.... die dude van fathersofjustice. Zo overtuigd van hun eigen kruistocht (wellicht met de beste bedoelingen.... maar toch een beetje vreemd).
Dat kan wel zijn, maar zo voeren veel mensen hun 'persoonlijke oorlog'.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou is toch compleet wat anders. Die strijd voornamelijk zijn eigen strijd, namelijk het recht om zijn kinderen te zien. Ergo hem is echt onrecht aangedaan.
Een persoonlijke oorlog omdat je leed is aangedaan of een persoonlijke oorlog om andere mensen leed aan te doen vind ik toch van een compleet andere orde.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:08 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar zo voeren veel mensen hun 'persoonlijke oorlog'.
Valt wel mee, het een komt voort uit het andere.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een persoonlijke oorlog omdat je leed is aangedaan of een persoonlijke oorlog om andere mensen leed aan te doen vind ik toch van een compleet andere orde.
Dus je ziet geen verschil in oorzaak of gevolg?quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:15 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Valt wel mee, het een komt voort uit het andere.
Jawel, het een komt voort uit het ander.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je ziet geen verschil in oorzaak of gevolg?
...eh ja... maar daar ging het niet om.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jawel, het een komt voort uit het ander.
Daarom moet de bron worden aangepakt.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jawel, het een komt voort uit het ander.
Daarom moet de bron worden aangepakt.
quote:
Schoenen poetsen jij!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Oh god, de thuiszit brigade komt er aan
Ben aan het werk ja!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:23 schreef X. het volgende:
Kan ze het pedohunten niet beter gewoon aan de politie overlaten?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef X. het volgende:
En waarom hoeft dat mens niet te werken? Gevalletje uitkering?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef X. het volgende:
Inderdaad. Nederlanders zijn zo suf als een konijntje en hebben mensen als Yvonne daarom hard nodig! Zij is immers als een spin die bijt en niet meer loslaat!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef Manono het volgende:
[..]
Ze heeft het druk met belangrijker zaken ja
![]()
Een normale baan zoeken waar ze niemand lastig valt. Postbode ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef X. het volgende:
Ja hoor, die wil je ook echt meerdere keren per week aan je deur hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:23 schreef PDOA het volgende:
[..]
Een normale baan zoeken waar ze niemand lastig valt. Postbode ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |